اخبار داغ

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی:

بررسی وضعیت 213 کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل سبزوار

بررسی وضعیت 213 کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل سبزوار
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از سفر تیم ویژه وزارت صنعت معدن و تجارت برای بررسی وضعیت 213 کارخانه وکارگاه تعطیل و نیمه تعطیل در سبزوار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازبصیر سبزوار ، حسین مقصودی ظهر امروز در نشست خبری بررسی موانع صنعت سبزوار بزرگ با اعلام سفر هیئت ویژه ستاد تسهیل به سبزوار اظهار داشت: متأسفانه 213 کارخانه در سبزوار به علل مختلف به‌صورت تعطیل و یا با نیمی از ظرفیت خود فعالیت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار ،, بصیر سبزوار, .,

 

,

وی با بیان اینکه این هیئت در سه محور تأمین سرمایه در گردش کارخانه‌ها تعطیل‌شده تکمیل پروژه‌های بالای 60 درصد پیشرفت و همچنین شناسایی ظرفیت‌های مغفول مانده در حوزه صنعت سبزوار فعالیت خواهند کرد تصریح کرد: بررسی‌های مناسبی توسط کارشناسان و صاحبان صنایع در سبزوار انجام‌شده است که هم‌زمان با سفر این هیئت در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

, .,

 

,

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بزرگ صنعتی در سبزوار و پتانسیل‌های موجود در منطقه عنوان کرد: پیشرفت صنعتی تنها با احداث کارخانه ایجاد نمی‌شود و باید برای توسعه به سمت استفاده و ایجاد صنایعی نظیر صنعت گردشگری، گیاهان داروئی حرکت کنیم.

, .,

 

,

وی همچنین در این نشست با اشاره به تأخیر و تغییر در خصوص تاریخ برگزاری این جلسه عنوان کرد: سفر دیگر نماینده سبزوار به دوبی و تأکید برای حضور وی در این جلسه از علل اصلی تغییر تاریخ برگزاری جلسه بوده است.

, .,

 

,

مقصودی درادامه با اشاره به ظرفیت ایجاد  طرح‌های پایین‌دستی درصنعت فولاد با توجه به بهره برداری از کارخانه فولاد سبزوار تأکید کرد: حضور این هیئت برای شناسایی ظرفیتهای این حوزه فرصت مناسبی را برای شهر ایجاد خواهد کرد.

, .,

 

,

انتهای پیام/

, /,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه