اخبار داغ

در مراسم آغاز رسمی پروازهای ای تی آر؛

بی توجهی مسئولان به اطلاع رسانی

بی توجهی مسئولان به اطلاع رسانی
مراسم رسمی پروازهای ای تی ام آر در حالی در بندرعباس آغاز شد که روابط عمومی استانداری هرمزگان و مسئولان ایرلاین برگزار کننده برنامه نسبت به ورود خبرنگاران به پرواز بی توجه بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر، ظهر پنجشنبه دو پرواز ای تی آر یکی از ایرلاین ها در بندرعباس به زمین نشستند. این پروازها از این پس در مسیرهای منطقه ای با محوریت بندرعباس پرواز خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فریدون همتی در نشستی با مدیرعامل شرکت هواپیمایی مربوطه خواستار توجه بیشتر این مجموعه به تبلیغات رسانه ای و اطلاع رسانی به مردم جهت آشنایی و اطلاع از خطوط پروازی از بندرعباس به شهرها و استانهای دیگر شد.

,

اما به فاصله کمتر از دو ساعت از گفته های استاندار و تاکید بر اطلاع رسانی؛ در پرواز نمادین هواپیمای ملخی ام تی آر به فرودگاههای بندرلنگه و ابوموسی که با حضور استاندار، معاون امور اقتصادی استانداری، حسین هاشمی تختی رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان، ناصر شریفی نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس و مدیران شرکت هواپیمایی فوق صورت گرفت از ورود خبرنگاران به عنوان طلایه داران اطلاع رسانی به پرواز جلوگیری شد.

,

روابط عمومی استانداری هرمزگان به عنوان مسئول هماهنگی و دعوت از خبرنگاران که بارها اعلام کرده بود ۵ الی ۶ خبرنگار می توانند در این پرواز نمادین استاندار را همراهی کنند در زمان هماهنگی برای ورود به پرواز خبرنگاران را رها و خودش به عنوان اولین نفر وارد پرواز شد و خبرنگارانی که آماده همراهی استاندار و اطلاع رسانی در مورد این پرواز بودند در قسمت پاویون فرودگاه مورد بی توجهی قرار گرفتند.

,

مدیر ایرلاین مورد نظر در هرمزگان با رفتاری غیرحرفه ای از ورود خبرنگاران به اتوبوس و رفتن به پرواز خودداری کرد. تنها خبرنگار و تصویر بردار صدا و سیما اجازه ورود به پرواز را گرفتند.

,

اینگونه رفتارهای دوگانه با خبرنگاران در زمانیکه بر اطلاع رسانی و تبلیغات تاکید می شود نوعی بی احترامی به جامعه خبری در استان هرمزگان است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه