اخبار داغ

همایش باشکوه مدافعان حرم با حضور خانواده شهید حججی در تبریز

همایش باشکوه مدافعان حرم با حضور خانواده شهید حججی در تبریز
مراسم باشکوه بزرگداشت شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی با حضور خانواده شهید محسن حججی، جمعی از رزمندگان و خانواده های شهدا و ایثارگر و امت حزب الله تبریز در محل مصلی اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ائل، مراسم باشکوه بزرگداشت شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی با حضور خانواده شهید محسن حججی، جمعی از رزمندگان و خاوناده های شهدا و ایثارگر و امت حزب الله تبریز در محل مصلی اعظم امام خمینی(ره) و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ممقان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ائل,

Image title

, Image title,

 

,

پاسخ رئیس دانشگاه آزاد ممقان به طعنه زنندگان به مدافعان حرم از نوع اختلاس ها

, پاسخ رئیس دانشگاه آزاد ممقان به طعنه زنندگان به مدافعان حرم از نوع اختلاس ها, پاسخ رئیس دانشگاه آزاد ممقان به طعنه زنندگان به مدافعان حرم از نوع اختلاس ها,

در ابتدای این مراسم، آرش اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ممقان، ضمن خیرمقدم گویی، با اشاره به عظمت شهدای مدافع حرم، گفت: اولین ساختمان به نام شهداى مدافع حرم در دانشگاه آزاد اسلامى ممقان توسط آیت الله مجتهد شبسترى افتتاح شده بود.

,

وی همچنین ضمن ابراز تاسف از طعنه زنندگان به شهدای مدافع حرم، بیان داشت: در جواب کسانی که می گویند مدافعان حرم برای پول به سوریه می روند باید گفت شما با اختلاس کردن ها ها پول بردید نه این شهدا.

,

Image title

, Image title,

 

,

انقلاب اسلامی، آزمونی برای حسینی یا یزیدی بودن

, انقلاب اسلامی، آزمونی برای حسینی یا یزیدی بودن, انقلاب اسلامی، آزمونی برای حسینی یا یزیدی بودن,

در ادامه سردار اصغر عباسقلیزاده، جانشین فرمانده سپاه عاشورا ضمن تاکید بر عظمت انقلاب اسلامی، گفت: این انقلاب ما به قول آیت الله بهجت امتحاتی برای ما بود که بدانیم حسینی هستیم یایزیدی؟

,

وی ضمن یادآوری فتنه ها و سختی های بر سر راه کشور در دروان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اذعان داشت: تمامی اتقافات هرکدام قادربود یک کشور را از بین ببرد اما ما تمامی فتنه های داحلی و خارجی رادفع کردیم.

,

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه رمزموفقیت ما در اطاعت محض از ولایت فقیه هست؛ افزود: هرجا که ازفرمان ولی امر کوتاهی کردیم دچار مشکل شدیم.

,

شهید حججی حجتی بالاتر از همه حجت ها است

, شهید حججی حجتی بالاتر از همه حجت ها است, شهید حججی حجتی بالاتر از همه حجت ها است,

وی ضمن اشاره به جنایات تکفیری ها در سوریه و عراق، تصریح کرد: اگرحرامیان امروز حرمیان و مدافعان حرم را شهید می کنند؛ ریشه در قیام امام حسین(ع) و یزیدی بودن تکفیری ها دارد.

,

سردار عباسقلیزاده ضمن اشاره به عظمت شهید حججی، گفت: شهدا حجت خدا رروی زمین هستند و شهید حججی حجتی بالاتر از همه حجت ها است.

,

وی ادامه داد: اگر سر  امام حسین(ع) بریده شد بدلیل بی بصیرتی یزرگان دین بود اما افتحار ماکربلایی بودن ماست و اگر فرمان رهبر انقلاب نبود؛  در مقابل خوارج زمان شرمسار می شدیم و شاهد نابودی  حرمین اهل بیت(ع) بودیم.

,

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه این اطاعت پذیری ما از رهبری، ریشه درقرآن دارد؛ گفت: دستوری که رهبری برای حضور در دفاع از حرم  صادر کرد ریشه در قرآن دارد.

,

وی با بیان اینکه قصد دشمن بهره برداری  از اختلاف مذهبی مسلمانان بود؛ افزود:  بیش از نود درصد سوریه در اختیار دشمن بود و اگرحضور رزمندگان نبود؛ما نمی توانستیم سرمان را بلند کنیم و این فرمان ولایت است که ما را سربلند کرد.

,

Image title

, Image title,

 

,

سردار عباسقلیزاده با اشاره به صحبت های یک مفتی استاد دانشگاه اهل سنت در خصوص رهبر انقلاب، گفت: رهبرانقلاب  مثل امام علی(ع) در مقابل خوارجایستاد و اگر این ایستادگی نبود؛ اسلام نمی توانست سرش را بلند کند.

,

رونمایی از نماهنگ "اسراء" ، آن یادگار شهید جاویدالاثر حاج عباس عبداللهی

, رونمایی از نماهنگ "اسراء" ، آن یادگار شهید جاویدالاثر حاج عباس عبداللهی, رونمایی از نماهنگ "اسراء" ، آن یادگار شهید جاویدالاثر حاج عباس عبداللهی,

در ادامه رونمایی از نماهنگ "اسراء" با محوریت دلگویه های اسراء عبداللهی، فرزند شهید مدافع حرم جاویدالاثر عباس عبداللهی توسط پدر شهید حججی رونمایی شد.

,

دکلمه احساسی اسراء عبداللهی در فراق پدر شهیدش یکی دیگر از برنامه های جانبی این مراسم باشکوه بود.

,

Image title

, Image title,

 

,

حرکت احمقامه ترامپ سپاه را محبوب تر کرد

, حرکت احمقامه ترامپ سپاه را محبوب تر کرد, حرکت احمقامه ترامپ سپاه را محبوب تر کرد,

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به سخنرانی پرداخت و ضمن تقدیر از قدرشناسی مردم تبریز از شهدا، گفت: امشب تبریزی ها جمع شدند تا وفاداری خود را به  شهدا نشان دهند و بگویند ای آمریکا بدان ما پیروان مکتب شهید حججی ها هستیم.

,

امام جمعه تبریز تصریح کرد: تبریزی ها جمع شدند تا بگویند همه ما سپاهی هستیم و با سپاه همدل و همراه هستیم.

,

وی ضمن اشاره به سخنان اخیر ترامپ علیه سپاه پاسداران، گفت: این حرکت احمقامه ترامپ نه تنها  سپاه را تضعیف نکرد؛ بلکه آن را بین مردم محبوب تر کرد.

,

آیت الله بوشهری: خانواده شهید حججی مثل نگین انگشتری  دربین ما است

, آیت الله بوشهری: خانواده شهید حججی مثل نگین انگشتری  دربین ما است, آیت الله بوشهری: خانواده شهید حججی مثل نگین انگشتری  دربین ما است,

در ادامه آیت الله حسینی بوشهری، عضو هیات رئیسه جامعه مدرسین حوزه علیمه قم در تشریح اهداف برگزاری یادواره شهدا، گفت: چنین مراسماتی با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است و  ما این مراسمات را برگزار می کنیم تا تبیین شود عاشقانه در راه خدا سردادن یعنی چه؟

,

امام جمعه قم تصریح کرد: مردم آمدند تا بگویند که خانواده شهید حججی مثل نگین انگشتری  دربین ما است و  به دشمن هم بگویند که  دست از عناد بردار.

,

تهدیدهای بوش و اوباما و نتایج آن و این بار نوبت ترامپ

, تهدیدهای بوش و اوباما و نتایج آن و این بار نوبت ترامپ, تهدیدهای بوش و اوباما و نتایج آن و این بار نوبت ترامپ,

وی ضمن اشاره به سخنان سخیف ترامپ، گفت: بوش پسر عراق را تهدید کرد و عراق دراختیار ایران قرار گرفت؛ اوباما سوریه را تهدید کرد و سوریه درکنار ایران قرار گرفت و حالا نوبت ترامپ است.

,

عضو هیات رئیسه جامعه مدرسین حوزه علیمه قم با تاکید بر اینکه اهداف دشمن  ایران هراسی و اسلام هراسی و شیعه هراسی است؛ گفت: آرمان شهدا به ما کمک می کند تا مسیر را استوارتر از قبل برداریم.

,

آیت الله بوشهری تاکید کرد: بوسه رهبری بر تابوت شهید حججی نشان ار جایگاه والای این  شهبد است.

,

توصیه پدر شهید حججی در خصوص دوستی با شهدا

, توصیه پدر شهید حججی در خصوص دوستی با شهدا, توصیه پدر شهید حججی در خصوص دوستی با شهدا,

سپس نوبت به سخنرانی پدر شهید محسن حججی رسید که وی در سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از قدرشناسی مردم،  ابراز داشت: ما اصلا حس نمی کنیم که فرزندمان از دست رفته است.

,

وی در توصیه ای به همه، بیان داشت: هرکدام ازشما با یک شهید دوست شوید و به خانواده او خدمت کنید و من هم بعنوان پدر شهید حججی خادم و دست بوس همه مردم مخصوصا خانواده شهدا هستم.

,

در پایان این مراسم، طنین مداحی و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و تعدادی از شهدای دفاع مقدس، بر معنویت آن افزود و مردم ولایتمدار تبریز بار دیگر بر آرمان خود با شهدا تاکید کردند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه