اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه عاشورا؛

شهید حججی، حجتی است بر تمام حجت‌‌های خدا/ دشمنان با عربستان کاری ندارند، چون اسلام‌‌شان محمدی نیست

شهید حججی، حجتی است بر تمام حجت‌‌های خدا/ دشمنان با عربستان کاری ندارند، چون اسلام‌‌شان محمدی نیست
سردار عباسقلیزاده شهید حججی را حجت خدا عنوان و تاثیرگذاری او را بیشتر از سایر شهدا خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سردار عباس قلیزاده  در مراسم همایش گرامیداشت شهدای مدافع حرم آذربایجان‌‌شرقی با بیان اینکه خانواده شهید حججی ملت ایران را در دنیا سر افراز فرمودند، اظهارداشت: ما خوشحالیم که همه اقشار قدر شهدای مدافع حرم را می‌دانند و در مراسمات و برگزاری چنین همایش‌‌هایی پیش قدم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: همه ما می‌دانیم که این انقلاب با تاسی از روح امام خمینی کبیر پایه گذاری شد، آیت الله بهجت می‌فرمایند: این انقلاب باعث شد تا بدانیم ما حسینی هستیم و در راه امام حسین(ع) قدم برمی‌داریم.

,

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه به لطف ولی فقیه و با بهره مندی از سیره امامان تمامی فتنه‌‌های داخلی را خنثی کرده‌‌ایم، تصریح کرد: رمز موفقیت ما در دنیا و اخرت فقط یک کلمه است و بس، آن هم اطاعت از ولی فقیه در تمامی مسائل می‌‌باشد.

,

وی با تاکید بر اینکه اگر مطیع رهبرمان باشیم هیچ مشکلی نخواهیم داشت، متذکر شد: اگر از اجرای فرمان رهبر انقلاب پیروی نکنیم خواهیم دید که در آخر موفق نخواهیم شد. 

,

سردار عباسقلیزاده خاطرنشان ساخت: شهید حججی، حجتی است در بین حجت‌‌های خدا، هیچ شهیدی در دنیای انسانیت و نفسانیت نتوانسته همچنین تاثیری در جوامع بگذارد. 

,

وی اذعان داشت: اگر الان سر شهدای ما جدا می‌شود به غیر از آن نیست که مطیع رهبری هستیم.، رفتاری که امروز شهدای ما در دفاع از حرم دارند و یا دیروز در دفاع مقدس داشتیم نشان از حسینی بودن و مطیع بودن به فرمان مقام معظم رهبری بودن ماست. 

,

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه ضربه‌‌ای که داعشی‌‌ها و سلفی‌‌‌ها به اسلام زدند موجب شد آبروی اسلام از بین برود، عنوان کرد: مشکل دشمنان ما با ظاهر اسلام نیست و فقط مشکلشان اسلام ناب محمدی و اسلام حسینی است، اگر اینگونه نبود پس چرا با عربستان کاری ندارند! 

,

وی بیان داشت: اگر امروز رهبرمان با صراحت باعث شدند که در مقابل فتنه اخیر آمریکا بایستیم ریشه در قرآن دارد و باعث شدند تا در مقابل این فتنه ایستادگی کنیم، اگر الان شاهد این هستیم که بیش از 90 درصد خاک سوریه را باز پس گیری کرده‌‌ایم، نشان از آگاهی مقام معظم رهبری بود تا حرم امامان ما در دست داعشی‌‌ها و سلفی‌‌ها نیفتد. 

,

سردار عباسقلیزاده با بیان اینکه شهدا مدیون ولایت هستند و ولایت نیز مدیون شهداست، یادآور شد: امانت سنگین اسلام در دوش ماست و ما اکنون حامل و عامل و امانت دار قرآنیم و اگر این امانت را پاس  بداریم مانند اکنون که پاس داشته‌‌ایم، باعث نابودی دشمنان خواهیم شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه