اخبار داغ

روحانی در دیدار با خانواده شهیدان مظفر:

خانواده‌های شهدا و ایثارگران مایه افتخار همه ملت ایران هستند/ با هدایت‌های رهبری عزیز و ایستادگی در برابر همه توطئه‌ها پیروز خواهیم بود

خانواده‌های شهدا و ایثارگران مایه افتخار همه ملت ایران هستند/ با هدایت‌های رهبری عزیز و ایستادگی در برابر همه توطئه‌ها پیروز خواهیم بود
رئیس‌جمهور گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با نثار عزیزان خود در راه دفاع از کشور کار بسیار بزرگی انجام دادند و مایه افتخار همه ملت ایران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان چهارشنبه شب با حضور در منزل شهیدان والامقام رضا، علی و حسن مظفر در فضایی صمیمی با خانواده این شهدای عالی مقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روحانی در این دیدار گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با نثار عزیزان خود در راه دفاع از کشور کار بسیار بزرگی انجام دادند و مایه افتخار همه ملت ایران هستند.

,

رئیس‌جمهور با تاکید بر تاسی از سیره اهل بیت(ع) و فرهنگ مکتب امام حسین (ع) در عرصه‌های مختلف، اظهار داشت: مکتب عاشورا هدایت کننده در مسیر حق است.

,

روحانی با تجلیل از فداکاری و ایثار رزمندگان در عملیات مرصاد، افزود: این عملیات نشان دهنده مظلومیت حقیقی ملت ایران در آن دوران است چرا که این تجاوز پس از پذیرفتن قطعنامه و پایان جنگ رخ داد.

,

رئیس‌جمهور ادامه داد: عملیات مرصاد همچنین نشان دهنده رشادت جوانان ملت ایران و آخرین خط پیروزی این ملت در دفاع مقدس بود.

,

روحانی با اشاره به اینکه همه ما در برابر عظمت ملت ایران و خانواده شهدا احساس کوچکی می کنیم، اظهار امیدواری کرد همه مسوولان بتوانند در مسیر خدمت به مردم و ادامه راه شهیدان موفق و سربلند باشند.

,

رئیس جمهور تاکید کرد: ملت ایران همواره سرافراز بوده و مطمئنا با هدایت های رهبری عزیز و ایستادگی در برابر توطئه دشمنان پیروز خواهد بود.

,

روحانی با تجلیل از ایثار، صبر و فداکاری شهدا و خانواده معظم آنان اظهارداشت: مردم عزیز ایران به خوبی قدردان شهدا و خانواده معظم شهدا هستند.

,

در این دیدار حاجیه خانم کوکب اسکندری مادر و دیگر اعضای خانواده این شهیدان والامقام از جمله حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و برادر شهیدان مظفر نیز با اظهار خوشحالی از دیدار رئیس جمهور، خاطراتی از این شهدای گرانقدر، سجایای اخلاقی و رفتاری و نحوه شهادت آنان بیان کردند.

,

شهید حجت الاسلام رضا مظفر در سن 27 سالگی، شهید علی مظفر در سن 30 سالگی و شهید حسن مظفر در سن 32 سالگی در منطقه اسلام آباد غرب و در عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

,

مرحوم محمد مظفر پدر این شهیدان که خود از رزمندگان دفاع مقدس بود، نیز یکسال پس از شهادت فرزندان خود به رحمت حق پیوست.

,

در این دیدار که حجت الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی روحانی به خانواده این شهیدان والامقام تقدیم شد.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه