اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در مرکز بسیج صدا و سیما:

بسیج بازوی پر توان صدا و سیما است

بسیج بازوی پر توان صدا و سیما است
نماینده ولی فقیه در مرکز بسیج صدا و سیما گفت: تلاش ریاست صدا و سیما تقویت بسیج است زیرا بسیج به عنوان بازوی پرتوان صدا و سیما به حساب می‌آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمدرضا عزیزی رضوان شهری در گفت‌و‌گو اختصاصی با خبرنگار صبح توس اظهار کرد: صدا و سیما در تلاش بوده تا در راستای تحقق امر ولایی رهبری که فرمودند بایستی تحول درونی در میان بسیجیان ایجاد شود و بسیج در عرصه فرهنگی تعالی یابد، گام بردارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی گفت: بسیج صدا و سیما مفتخر است که در حوزه تولیدات با نگاه اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت، ترویج مبانی انقلاب و شناساندن چهره‌های گمنام بسیجی و افتخارات ملی گام بردارد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در مرکز بسیج صدا و سیما عنوان کرد: تلاش ما این است که برای همکاران فعال در صدا و سیما برنامه‌های ویژه فرهنگی و عقیدتی برپا شود، زیرا زمانی که همکاران بسیجی ما از منظر بصیرتی، تربیتی و معرفتی ارتقاء یابند، نتایج این معرفت بر روی عموم جامعه نمایان می‌شود.

,

 

,

حجت الاسلام عزیزی رضوان شهری افزود: برنامه‌هایی برای سایر اقشار در نظر گرفته‌ایم که در راستای اهداف بسیج عملیاتی می‌شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه حضور علی عسگری که فردی بسیجی است، از برکات صدا و سیما به شمار می‌آید، تصریح کرد: تلاش ریاست صدا و سیما تقویت بسیج است تا بدین واسطه صدا و سیما پیشرفت کند؛ لازم به ذکر است که بسیج به عنوان بازوی پرتوان برای مدیران و همکاران صدا و سیما به حساب می‌آید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه