اخبار داغ

مسئول بسیج عشایری آذربایجان شرقی خبر داد:

خدمات رسانی به دانش آموزان محروم عشایری آذربایجان شرقی

خدمات رسانی به دانش آموزان محروم عشایری آذربایجان شرقی
همزمان با آغاز مدارس عشایری و استقرار کامل عشایر در مناطق عشایری، سازمان بسیج جامعه عشایری با همکاری صمیمانه بسیج سازندگی، تعدادی لوازم التحریر در اختیار دانش آموزان قرار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بسیج عشایری سپاه عاشورا؛ "اسرافیل نژاد" مسئول بسیج عشایری آذربایجان شرقی از آغاز توزیع لوازم التحریر در مدارس کم برخوردار مناطق عشایری خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بسیج عشایری,

 

,

وی افزود: همزمان با آغاز مدارس عشایری و استقرار کامل عشایر در مناطق عشایری، سازمان بسیج جامعه عشایری با همکاری صمیمانه بسیج سازندگی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه چاراویماق، کلیبر و خداآفرین تعدادی کیف مدارس در تمام سطوح ابتدایی به همراه لوازم التحریر در اختیار دانش آموزان عشایر قرار دادند.

,

 

,

اسرافیل نژاد تصریح کرد: یکی از راههای مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است و همانگونه که شهداء از عزت، شرف و خانواده های خودشان گذشتند و در راه وطن سر دادند و جان دادند تا ما سر نگهداریم و جان داشته باشیم، الان وقت آن است که ما هم از همه چیزمان بگذریم و از دستاوردهای انقلاب محافظت کنیم و در خدمت این جوانان که آینده سازان این مملکت اسلامی هستند باشیم.

,

 

,

مسئول بسیج عشایری آذربایجان شرقی همچنین از همیاری و مساعدت های معاونت طرح و برنامه سپاه عاشورا تشکر و قدردانی کرد.

,

 

,

یادآور می شود؛ هدایای تهیه شده به دانش آموزان قشلاق ملالو، قره گنای علیا، قره گنای وسطی و ساری درق تحویل شد.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه