اخبار داغ

تاکید ائمه جمعه استان تهران در خطبه‌های امروز؛

برجام مقدمه‌ای برای بصیرت مسئولان و مردم شد / اروپا بدون اجازه آمریکا حق معامله با ایران را ندارد

برجام مقدمه‌ای برای بصیرت مسئولان و مردم شد / اروپا بدون اجازه آمریکا حق معامله با ایران را ندارد
ائمه جمعه استان تهران در خطبه‌های این هفته ضمن محکومیت سخنان ضد ایرانی ترامپ رئیس جمهور آمریکا، بر لزوم هوشیاری مسئولان در برابر فتنه دشمنان در برجام تاکید داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز ؛ نماز عبادی _ سیاسی جمعه امروز با حضور پرشور آحاد مختلف جامعه در شهر تهران و تمام شهرستان‌های استان تهران اقامه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

ائمه جمعه شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، سخنان ضدایرانی ترامپ رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند و بر لزوم هوشیاری مسئولان در برابر فتنه دشمنان در برجام تاکید داشتند.

,

 

,

مشروح خطبه‌های نماز جمعه استان تهران

, مشروح خطبه‌های نماز جمعه استان تهران, مشروح خطبه‌های نماز جمعه استان تهران,

 

,

, ,

 

,

امام جمعه تهران: برجام مقدمه‌ای برای بصیرت مسئولان و مردم شد / سپاه مورد اعتماد مردم و بانی اصلی از بین بردن داعش است

, امام جمعه تهران: برجام مقدمه‌ای برای بصیرت مسئولان و مردم شد / سپاه مورد اعتماد مردم و بانی اصلی از بین بردن داعش است,

 آیت‌الله کاظم صدیقی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی _ سیاسی جمعه تهران که با حضور پرشور آحاد مختلف جامعه برگزار شد، پس از توصیه خود و همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا هوشمندی است. تقوا پرهیز از غفلت است. تقوا توجه به خطرات نفس اماره و صیانت از آسیب‌های هوا و هوس و مقابله با بی‌دینی است و به عنوان بصیرت و سلاح محسوب می‌شود.

,

وی گفت: در قرآن کریم، جالب آثاری که برای تقوا مطرح شده این است که انسان تقواپیشه محبوب خداوند است. وقتی خداوند بنده‌ای را دوست بدارد، راضی نمی‌شود که دوستش جهنمی بشود و بسوزد.

,

امام جمعه موقت تهران افزود: در حدیث قرب نوافل که در گفتمان عارفان ما رایج است، کسانی که علاوه بر انجام واجبات به مستحبات و نوافل هم اهتمام می‌ورزند، مدال سعادت نصیب آن‌ها می‌شوند و به مرحله فنا می‌رسند و خداوند همه‌کاره آن‌ها می‌شوند.

,

آیت‌الله صدیقی عنوان کرد: انسان در خلوت و صرف نظر از قضاوت مردم، باید ببیند که آیا خداوند از او راضی است یا خیر. باید خودمان به خودمان نمره بدهیم و ببینیم که چه کار کرده‌ایم.

,

وی بیان داشت: مسئول اداره باید با خودش حساب کند که آیا خدمت می‌کند یا خیر؟ ، ما باید به دنبال مصداق تقوا در خودمان بگردیم.

,

امام جمعه موقت تهران در ادامه به بیان بحث مائده الهی پرداخت و افزود: پذیرایی‌های الهی پذیرایی جامعی است و خداوند چیزی برای میهمانانش کم نمی‌گذارد. خداوند کپسولی درست کرده و تمام عناصر را در کپسولی به نام سوره حمد جمع کرده است.

,

آیت‌الله صدیقی به تشریح آیه «ایاک نعبد و ایاک نستعین» پرداخت و مطرح کرد: خداوند در سوره یس عنوان می‌کند که ما نباید از شیطان اطاعت کنیم و بنده خداوند باشیم که این راه راست است.

,

وی هم‌چنین گفت: خضوع و تذلل در برابر دیگران به طوری که خودمان را کوچک و دیگران را بزرگ بدانیم نیز سنت فرعون است. تمام انبیاء علیهم‌السلام آمده‌اند تا انسان‌ها را به پرستش خداوند دعوت کنند. ما باید بنده خدا و طاغوت‌ستیز باشیم.

,

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: تمام اعضا، جوانح و جوارح ما باید در خدمت پرستش خداوند باشند و الهی شوند. ما باید خداوند را بپرستیم، خودمان را در برابر او کوچک بدانیم و زندگی‌مان را بر مبنای معماری الهی پیش ببریم.

,

آیت‌الله صدیقی در ادامه به طرح یک سئوال پرداخت و بیان داشت: حالا چرا «ایاک اعبد» نمی‌گوییم و از «ایاک نعبد» استفاده می‌‌کنیم؟ ، این هم جزو مسائلی است که جای بحث دارد اما یک نکته از این تفسیرها را به محضر شما تقدیم می‌کنم.

,

وی بر این اساس تصریح کرد: جمله ذرات زمین و آسمان، لشکر و عاشق خداوند هستند. همه موجودات هم‌خوانی و سرود عاشقانه الهی دارند و همواره به سوی خداوند مشتعل می‌شوند.

,

امام جمعه موقت تهران افزود: وقتی نماز شب می‌خوانید و سجده خاضعانه دارید، فکر نکنید خیلی مهم هستید چرا که حتی آن خاکی که شما روی آن سر می‌گذارید و سجده می‌کنید هم ذکر خداوند را می‌گیرد.

,

 

,

* خداوند شرک را نمی‌بخشد / به مسئولان توصیه می‌کنم به داد مردم برسند

,

آیت‌الله صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه تهران عنوان کرد: خداوند شرک را نمی‌بخشد و یکی از شرک‌ها هم دامن‌گیر ماست. ما باید پناه به خدا ببریم و آن شرک، ریاست.

,

وی بیان داشت: من به مسئولان عرض می‌کنم که شما برای ما دعا کنید و ما هم برای شما دعا می‌کنیم که خداوند هم مقداری در کارمان باشد. من به مسئولان توصیه می‌کنم که به داد مردم برسند.

,

 

,

* دشمن به ایجاد اختلاف و تفرقه‌افکنی امید دارد / امروز مردم برای حاکمیت اسلام از همه هستی خودشان می‌گذرند / ریاست‌ها همانند حباب روی آب، فانی است

,

امام جمعه موقت تهران افزود: دشمن همه راه‌ها را امتحان کرده و شکست خورده است و به دو مسئله امید دارد‌. یکی ایجاد اختلاف و تفرقه‌افکنی است. امروز مردم برای حاکمیت اسلام همه چیزشان را می‌دهند.

,

آیت‌الله صدیقی گفت: این روزها و این ریاست‌ها همانند حباب روی آب است و فانی می‌باشد.

,

 

,

* از رئیس جمهور آمریکا بیشتر از این توقع نیست / مردم باید هوشیار باشند

,

وی در ادامه به سخنان ترامپ اشاره و تصریح کرد: از ترامپ بیشتر از این‌ها هم توقع نبود اما ما باید هوشیار باشیم. کفر و استکبار در دنیای سلطه نمی‌تواند اتفاقات اخیر را تحمل کند.

,

امام جمعه موقت ورامین ابراز داشت: ما روزی که انرژی هسته‌ای و نفوذ منطقه‌ای نداشتیم، انقلاب کردیم و دشمنان ما این موضوع را خطر بزرگی می‌دانند.

,

آیت‌الله صدیقی ابراز داشت: اساس عقده‌شان این است که آن‌ها لیبرال دموکراسی را به عنوان یک ایده‌آل در نظر گرفته بودند و به مردم فهمانده بودند که به‌دنبال ایجاد آرامش هستند اما خداوند، امام خمینی(ره) را مامور کرد و بی‌اعتنا به شرق و غرب، پرچم غدیر را در دست گرفت و مردم را به خدا دعوت کرد.

,

 

,

* جامعه‌ای که خدایی باشد، ذلت نمی‌پذیرد و در برابر کسی سر خم نمی‌کند / جنگ تحمیلی سبب تاسیس دانشگاه جبهه، عشق، خویشتن‌شناسی و انسان‌شناسی در کشور شد

,

وی افزود: ولی فقیه ما خودساخته‌ترین خداترس‌ترین است و از این جهت، جامعه را به خداوند دعوت می‌کند. جامعه‌ای که خدایی باشد، ذلت نمی‌پذیرد و در برابر کسی سر خم نمی‌کند.

,

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: آن‌ها جنگ را به وجود آوردند. جنگ نه تنها ما را از بین نبرد، بلکه سبب تاسیس دانشگاه جبهه، عشق، ایثار، ارزشیابی، خویشتن‌شناسی و انسان‌شناسی در کشور هم شد. جبهه همه را با خداوند مرتبط کرد و باعث پیروزی دنیوی و اخروی ما شدند.

,

 

,

* سردمداران آمریکا دجال هستند و چشم دنیایی دارند / آن‌ها از ماهیت انقلاب اسلامی بی‌خبر هستند / تفکر رهبری و حضور مردم سبب خنثی‌شدن توطئه استکبار در منطقه شد

,

آیت‌الله صدیقی گفت: آن‌ها چون خدا ندارند اساساً ماهیت انقلاب و مردم ما را نمی‌توانند درک کنند. آن‌ها دجال هستند و یک چشم دنیایی دارند. آن‌ها مادی‌گرا هستند و از حقیقت انقلاب بی‌خبرند.

,

وی اضافه کرد: آن‌ها نمی‌توانند این حقیقت را از بین ببرند. آن‌ها با وجود درس گرفتن از جبهه، فتنه ۸۸ و داعش را به وجود آوردند اما تفکر رهبری و حضور مردم سبب خنثی‌شدن توطئه آن‌ها در منطقه شد.

,

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: آن‌ها وقتی نتیجه توقعاتشان را معکوس دیدند، انگشت بر دهانشان گذاشتند و شروع به بیان سخنان بیهوده کردند.

,

 

,

* گرچه ظاهر برجام تلخ است اما باعث به وجود آمدت مقدمه‌ای برای بصیرت مسئولان و مردم شد

,

آیت‌الله صدیقی ادامه داد: گرچه ظاهر برجام تلخ است اما باعث به وجود آمدت مقدمه‌ای برای بصیرت مسئولان و مردم شد. آن‌ها در برجام، منافعشان را به صورت نقد گرفتند اما منافع ایران را نسیه دادند. آن‌ها به مردم القا می‌کردند که اگر برجام منعقد نشود، دشمنی‌شان را بیشتر می‌کنند اما امروز می‌بینید که با وجود عقد برجام، دشمنی‌هایشان را زیادتر هم کرده‌اند‌.

,

وی در ادامه بیان داشت: سپاه، مورد اعتماد مردم و بانی اصلی از بین بردن داعش بوده است و آمریکایی‌ها به تحریم آن می‌پردازند. دیروز آمریکا را مورد اعتماد می‌دانستید اما امروز به این اعتکاف کردید که آمریکا غیرقابل اعتماد است.

,

 

,

* توصیه آیت‌الله صدیقی به مسئولان

,

امام جمعه موقت تهران خطاب به مسئولان یادآور شد: آن‌ها می‌خواهند شما را خلع سلاح کنند و سپس از ریشه نابودتان کنند.

,

آیت‌الله صدیقی تاکید کرد: حاج آقا مصطفی جزو ظرفیت‌ها بود و به قول آیت‌الله بهاء الدینی “نه فرزند امام بلکه خود امام بود”. آیت‌الله مهدوی‌کنی، استوانه‌ای از استوانه‌های امام و مورد اعتماد امام و رهبری هم از بین ما رفته‌اند.

,

 

,

* یمن مورد ظلم واقع شده و اعتقاد دارم که دست انتقام الهی از آستین بیرون خواهد آمد

,

وی اظهار داشت: وضع میانمار وخیم است و همه باید کمک کنند‌. طلبه‌های قم که واقعاً درآمد کمی دارند، از جیب خودشان ۱۸۰ میلیون گذاشته‌اند و هلال احمر هم خودش را آماده کرده است.

,

امام جمعه موقت تهران در پایان خاطرنشان کرد: یمن مورد ظلم واقع شده و اعتقاد دارم که دست انتقام الهی از آستین بیرون خواهد آمد. امروز سازمان ملل فقط در حال تماشاکردن است و معتقدم که خداوند، انتقام این مردم مظلوم و بی‌گناه را خواهد گرفت‌ ۳۰ هزار غیرنظامی زیر بارون بمب‌های حکومت جعلی منطقه در حال نابود شدن هستند.

,

 

,

, ,

 

,

امام جمعه موقت رباط کریم: آقای فرماندار، مسئولان را برای حل مشکل مسکن مهر فرا بخوانید

, امام جمعه موقت رباط کریم: آقای فرماندار، مسئولان را برای حل مشکل مسکن مهر فرا بخوانید,

امام جمعه موقت رباط کریم ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی روز جمعه که با حضور آحاد مردم خداجو و انقلابی رباط کریم در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: مردم با امام حسین(ع) یک پیوند عاطفی ایجاد کرده اند به طوری که سالیان بسیاری است که حسین(ع) در دل های مردم قرار گرفته وهیچ گاه فراموش نمی شود.

,

وی ادامه داد: مهم تر از پیوند عاطفی پیوند خدایی و توحید است، یعنی ارتباط با خدا امام حسین (ع) در صبح و ظهر عاشورا به نماز خواندن پرداختند و حتی حرکت خود امام (ع) هم در راه ارتباط با خدا بود.

,

امام جمعه موقت رباط کریم ابراز کرد: چرا امروزه مساجد ما خالی هستند چون پیوند مردم با مساجد کم رنگ شده است، ما باید قدرت هر چه بیشتر این پیوند را پر رنگ تر کنیم، این مساجد سنگر های ما هستند در مقابل دشمن در مقابل ظلم ، ستم ، فساد واین مساجد هستند که ما را به خداوند متعال نزدیک می کنند.

,

حجت الاسلام جلالی در رابطه با سخنان رییس جمهور امریکا خاطرنشان کرد: این موضوع بسیار مهم است چون این فرد به مردم ایران و کشور ما توهین کرد و این قابل بخشش نیست، ترامپ یک حرف زد که گفت مردم ایران نظام را قبول ندارند و اگر به پا خیزند ما انها را پشتیبانی می کنیم ولی ترامپ باید بداند مردم تا قیامت از حکومت و کشور خود دفاع می کنند و نمی گذارند بیگانگان به این کشور نگاه چپ بکنند.

,

وی یادآور شد: ترامپ در سخنی دیگر خلیج همیشه فارس را عربی صدا می زنند ولی باید بداند تا جهان است این خلیج ،فارس می ماند و در سخنی دیگر این فرد به سپاه پاسداران توهین کرد و این نهاد انقلابی را گروهکی تروریستی می داند این در حالی است که انوع جنایات در تاریخ بشریت توسط آمریکایی ها صورت گرفته است.

,

وی تصریح کرد: مسکن مهر نه تنها در ایران بلکه در خیلی از کشور های جهان اجرا شده است، این یک طرحی برای خانه دار شدن مردم بود و ۸۰ درصد در دولت قبلی تکمیل شده بود ولی منتقدین این طرح را خیلی نقد کردند.اما امروز آنچه برای مردم دردناک شده است این است که مردم مسکن مهر مشکل بسیاری دارند،آقای فرماندار باید به موضوعات رسیدگی کند و مسئولان بالادستی را برای حل مشکلات به شهرستان دعوت کند.

,

 

,

, ,

 

,

امام جمعه موقت ورامین: دفاع از آمریکا از هیچ فرد کودنی قابل قبول نیست/ برخی وعده های ورزشی در ورامین به اندازه مصاحبه باقی مانده است

, امام جمعه موقت ورامین: دفاع از آمریکا از هیچ فرد کودنی قابل قبول نیست/ برخی وعده های ورزشی در ورامین به اندازه مصاحبه باقی مانده است,

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خطبه های این هفته ورامین گفت: دین مبین اسلام تاکید بسیار زیادی بر مسئله ورزش داشته است که ورزشکاران ما این مطلب را باید در نظر داشته باشند که در کنار تقویت جسمشان، به تقویت روحشان نیز بپردازند.

,

وی خاطر نشان کرد: این را باید اعلام کنیم که برخی از وعده های ورزشی فقط به اندازه مصاحبه و گفتن حرف باقی مانده و اجرایی نشده است که همین مسئله برای شهرستان ما جای تاسف دارد.

,

امام جمعه موقت ورامین افزود: خیرین ما در خصوص مسائل ورزشی باید ورود پیدا کرده و اقداماتی که می توانند انجام دهند را عملی کنند تا دنیا و آخرت خود را بخرند.

,

حجت الاسلام محمودی اظهار داشت: خوشبخانه امروز می توانیم اعلام کنیم که ورزشکاران بسیار خوبی در عرصه های داخلی و خارجی داریم که توانسته اند افتخارات زیادی برای ما داشته باشند.

,

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) دارای روحیه ای بودند که در مقابل قدرت‌های غرب و شرق و احزاب داخلی وابسته به آنها ایستادگی کردند و به پیروزی نیز رسیدند، امروز از بیت امام خمینی(ره) نیز انتظار می رود که همان راه را ادامه دهند.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: یکی از اصول اجرای اقتصاد مقاومتی افزایش صادرات و افزایش ارز آوری به کشور است.

,

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای خاک حاصلخیزی است که می‌تواند در زمینه تولید محصولات گوناگون تلاش های زیادی کند اما متاسفانه یکی از مشکلات بزرگ عدم وجود صنایع تبدیلی است.

,

وی خاطر نشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال آن بودند که اسرائیل جدیدی در کنار ایران به وجود آوردند و افرادی نیز در داخل کشور با آنها هم نوا شدند ولی به یاری خدا این نقشه آنها از بین رفت.

,

امام جمعه موقت ورامین اظهار داشت: مسئولین ما باید پاسخ دادن به دشمن را از رهبر معظم انقلاب اسلامی یاد بگیرند که به چه محکمی در برابر آنها موضع گرفتند.

,

حجت الاسلام محمودی اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که ملت ایران و همچنین جریانات سیاسی در برابر آمریکا متحد شده اند، به همین دلیل دفاع از آمریکا توسط هیچ فرد کودنی قابل قبول نیست.

,

 

,

, ,

 

,

امام جمعه قرچک: اجازه بحث در مسئله دفاعی و موشکی را نخواهیم داد/ سیاست کلان مرکز دانشگاهی ما باید اسلام ناب باشد

, امام جمعه قرچک: اجازه بحث در مسئله دفاعی و موشکی را نخواهیم داد/ سیاست کلان مرکز دانشگاهی ما باید اسلام ناب باشد,

حجت الاسلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های  نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: حمایت از حاکم عادل و مبارزه با حاکم ظلم یک وظیفه است، همه باید تلاش کنیم مملکت اسلامی بدست نااهلان نیافتد.

,

وی با اشاره به سخنام مقام معظم رهبری، بیان کرد: اسلام، دین عقلانیت، معنویت و عدالت است و محور حرکت مسئولین در نظام اسلامی باید این ملاک ها برتر باشد، حاکم صالح و سالم جامعه را می سازد و اصلاح می کند.

,

اسماعیلیز گفت: شعار فرصت طلبان در طول تاریخ اصلاح، آفاتی که می تواند نهضت اسلامی را دچار انحراف کند و از راه اصلاح به فساد کشاند.

,

وی افزود: نفوذ اندیشه های بیگانه از دو طریق دوستان جاهل و غافل، دشمنان آگاه و مغرض، تجدد گرایی افراطی که با دید بیگانه از دین، غافل از قدرت الهی، نصرت الهی، عزت الهی، برمحور تفکر ماتریالیستی صورت می گیرد که بدون اصول و چهار چوب است، نفوذ و رخنه فرصت طلبان بزرگترین آفت از میان آفات انحرف این گروه هستند، فقط سیاسی کارا و بدنبال منافع خودشان هستند وتنها راه درمان بصیرت است.

,

امام جمعه قرچک تاکید کرد: سرپیچی و غرور محصول تنگ نظری است و باعث می شود از امام، رهبر الهی، از روحانیت اصیل، از جایگاه ولایت سرپیچی شود، گاهی خود را بهتر می دانند.

,

وی تصریح کرد: امروز توطئه ای توسط بیگانگان طراحی و عناصر وابسته داخلی اجرای می کنند، حرکت مراکز علمی و دانشگاهی ما بر محور مبانی فکری غربی نقشه دشمن است و باید مراقب ارکان و اساس متون آموزش و معلومات دانشگاهی اسلامی باشیم.

,

اسماعیلی افزود: اگر سیاست کلان مرکز دانشگاهی ما اسلامی ناب نباشد خطر ناک است، توطئه دیگر با تهمت ها و دروغ ها بدنبال ترور شخصیت عناصر مفید و صالح این نظام هستند، بدنبال تقلیل قدرت ولایت و تضعیف جایگاههای انقلابی و ولایی هستند.

,

وی گفت: قدرت امروز جایگاه ولایت فقیه بیچارشان کرده است، وضعیت رو به رشد در منطقه به برکت سیاست و درایت رهبر بصیر و فرزانه ماست، نقشه ها یکی پس از دیگری خنثی شده است، توطئه کردستان عراق هم که توسط گروهک بارزانی شروع شد با روشنگری به موقع توسط کردهای آگاه و غیور کردستان جمع شد، خود کردها ی کردستان کرکوک را براحتی گرفتند و تحویل دولت عراق دادند، چون متوجه اند عراق متحد می تواند دوام و موفق شود.

,

امام جمعه شهرستان قرچک تصریح کرد: در بحث برجام آمریکا یی ها مثل همیشه با شیطنت مدرن وارد می شود، اروپایی ها را جلو انداختند که شما جلوی قدرت موشکی ایران را بگیرید، ما برجام را بپذیریم.

,

وی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: اگر آنان برجام را پاره کنند، ما ریز ریز خواهیم کرد و در مسئله دفاعی و موشکی نباید اجازه هیچ بحث و گفتگو  و مذاکره ای به اروپایی ها داده شود.

,

 

,

, ,

 

,

امام جمعه پاکدشت: شروط امام حسین برای اجازه به گناه/ توهین به سپاه بخاطر شکست مفتضاحنه داعش/ خدمات در شهر مطلوب نیست

, امام جمعه پاکدشت: شروط امام حسین برای اجازه به گناه/ توهین به سپاه بخاطر شکست مفتضاحنه داعش/ خدمات در شهر مطلوب نیست,

حسن لزومی امام جمعه پاکدشت در خصوص کسانی که تمایل به گناه دارند گفت: روزی شخصی خدمت سیدالشهدا ( علیه السلام) رسید و از حضرت خواست درباره تمایل وی به گناه او را نصحیت کند ایشان جواب داند: :اگر توانستی از روزی خدا نخوری ، جایی باشی که خداوند تورا نبیند ، در محلی زندگی کنی که مالک آن خداوند نباشد، هنگام مرگ مقابل عزرائیل استادگی کن و در هنگام ورود به جهنم آنجا نروی” آنگاه هرچقدر که می خواهی گناه کن.

,

امام جمعه پاکدشت با اشاره به هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: در اسلام به ورزش بسیار زیاد تاکید شده است که این امر منجر به سلامتی و نشاط انسان ها شده و این مسئله جامعه را از ورود به  رخوت و تنبلی جلو گیری می کند، وی از شهرداری ها خواست فضای مناسب و امنی را برای ورزش همگانی تدارک دیده تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

,

نماینده مقام معظم رهبری در پاکدشت اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با نخبگان دانشگاهی و دانشجویی به سرعت پیشرفت مثل همیشه تاکید داشته و فرمودند: هماهنگی بین آموزش و پرورش با دانشگاه جامعه چند برابر پیشرفت می کند، پیشرفت های کنونی ما مرهون رنمود های ایشان است.

,

حسن لزومی با اشاره به  یاوه گویی های ترامپ گفت: حرف های سخیف و کوچک این مردک چواب ندارد عمده ناراحتی آنها از عملی نشدن خواسته هایشان در خاورمیانه است که می توان به شکست مفتضحانه داعش در سوریه و عراق مقابل ایران اشاره کرده و توهین هایی که به سپاه و ملت می شود بخاطر همین ضرباتی است که خورده اند.

,

وی در ادامه تصریح کرد: مذاکرات برای ما هیچ فایده ای نداشته و تنها دشمن را پروتر کرده که به مقام معظم رهبری و مردم عظیم الشأن جمهوری اسلامی ایران توهین می کنند، برخورد امام راحل (ره) با دشمنان همانند برخورد حضرت علی (علیه السلام) با کفار بوده است که این رفتار زبان زد همه در کل دنیا بوده و این مسئله باید درس مشقی برای سرمدران نظام اسلامی باشد.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت با ابراز نارضایتی از خدماتی و رفاهی اظهار داشت: تلاش مسئولین انقلابی نیست و روند این فعالیت ها مطلوب نبوده و مسائل به کندی پیش می رود ، مسئول اجرایی در شهر موفق است که در محل خدمت خود زندگی کند نه این که در پاسخ  پیگیری ها  به امام جمعه اعتراض کنند و جواب دهند : “شما برو کارفرهنگی بکن”.

,

امام جمعه پاکدشت از جناب آقای قمی نماینده مجلس شورای اسلامی خواست با توجه به نفوذ ایشان و ارتباط با مقامات دولتی و در نظر گرفتن پتانسیل های شهرستان، مسئولینی که در شهر منسوب می شوند بومی باشند تا تعامل بهتر شود و فعالیتها به خوبی پیشرفت کند.

,

حسن لزومی در پایان گفت: هستند کسانی که می توانند در شهر برای مردم خدمتی انجام دهند ولی متاسفانه شاهد جلوگیری آنها از روند خدمات هستیم ، وی از آقای مقیمی استاندار تهران خواست در خصوص انتخاب مسئولین پاکدشتی نگاه ویژه ای داشته باشند.

,

 

,

, ,

امام جمعه قدس: صبر و مقاومت، کلید پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

, امام جمعه قدس: صبر و مقاومت، کلید پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران,

حجت الاسلام والمسلمین حاج محمد تقی موحد نوری خطیب امروز نماز جمعه در شهرستان قدس در خطبه‌های خود با تأکید بر دوری از شرک و بزرگ بودن این گناه و توصیه به تقوا و رعایت حدود الهی به موضوع صبر اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن کریم در سوره آل عمران آورده است که صبر یکی از عوامل رستگاری انسان متقی بیان می کند و انسان متقی اهل ریا و عجب نیست اما خائف است.

,

موحد با اشاره به مقاومت و پیروزی های ملت غیور ایران در برابر توطئه های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: انسان متقی باید در مقابل سختی ها، بلایا، مصیبتها و حوادث صبور باشد باید جامعه ایمانی در برابر توطئه ها، کینه ورزیها، نقشه ها و مشکلاتی که دشمنان اسلام ایجاد می کنند صبر کند، همانگونه که ملت ایران در طی ۳۸ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برابر ترورها، توطئه ها، جنگ و تمامی نقشه های که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کشیدند و  با شکست روبرو شدند صبر و مقاومت کردید و پیروزی و سربلندی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک قدرت برتر در دنیا مطرح است.

,

وی افزود : اسلام به عنوان کاملترین و جامع‏ترین دین الهى خوشبختى و رستگارى انسانها را در قرآن بیان کرده است و در آیات متعددى به این موضوع پرداخته است. در قرآن حدود ۴۰ مرتبه از رستگارى سخن گفته شده و در ضمن آیات مربوطه از صفات و علائم رستگاران و سعادتمندان واقعى و اخروى سخن رانده است. مقدمه‏ اسلام به عنوان کاملترین و جامع‏ترین دین الهى خوشبختى و رستگارى انسانها را در قرآن بیان کرده است و در آیات متعددى به این موضوع پرداخته است. در قرآن حدود ۴۰ مرتبه(۱) از فلاح (رستگارى) سخن گفته شده و در ضمن آیات مربوطه از صفات و علائم رستگاران و سعادتمندان واقعى و اخروى سخن رانده است که البته رستگارى از هر دو بعدش هم دنیوى و هم اخروى مدنظر بوده و از آنجا که حیات اخروى جاودانى و ابدى است از اهمیت بیشترى برخوردار مى‏باشد.

,

امام جمعه موقت شهرستان قدس در پایان به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان کشور اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان کشور پیرامون سخنان اخیر ترامپ فرمودند، نمی‌خواهم وقت را صرف پاسخگویی به اباطیل و یاوه‌ گویی رئیس‌ جمهور بی چاک دهن آمریکا کنم، این ضایع کردن وقت است که انسان بخواهد پاسخ او را بدهد، آمریکا کارگزار صهیونیسم بین‌الملل است، آمریکا به‌وجود آورنده‌ی داعش و جریان تکفیری است، شما توقع دارید آمریکا از آن نیرویی که جلوی داعش ایستاده عصبانی نباشد؟ عصبانی‌اند چون امروز جمهوری اسلامی توانسته نقشه‌ هایشان را در لبنان و سوریه و عراق برهم بزند، همه یقین داشته باشند که این بار هم آمریکا تو دهنی خواهد خورد و از ملت ایران شکست خواهد خورد، رئیس‌ جمهور آمریکا بلاهت نشان می‌دهد اما این موجب نشود از مکر آمریکا غافل شویم و ما باید هوشیار باشیم تا گرفتار مکر آمریکا نشویم .

,

 

,

, ,

امام جمعه ری: ترامپ قصد ایجاد تفرقه بین مردم و سپاه را داشت/ نه مردم و نه مسئولان ما هیچ اعتمادی به اروپایی‌ها ندارند

, امام جمعه ری: ترامپ قصد ایجاد تفرقه بین مردم و سپاه را داشت/ نه مردم و نه مسئولان ما هیچ اعتمادی به اروپایی‌ها ندارند,

حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه شهرستان ری اظهار داشت: امام باقر(ع) شاهد فجایع بنی‌امیه در کربلا بودند. ایشان می‌فرمایند “صبر به دو قسمت یعنی صبر بر بلا و صبر بر محارم و پرهیز از گناهان است”.

,

وی به معرفی بهترین نوع صبر پرداخت و افزود: صبری که چشم انسان را از نگاه حرام، زبان انسان از گفتار باطل نهی و دست انسان را از تجاوز به دیگران حفظ می‌کند، صبری نیکو است.

,

امام جمعه موقت شهرری در ادامه عنوان کرد: صبری که به انسان اجازه تعدی و تجاوز به مال دیگران را نمی‌دهد و هم‌چنین صبری که به انسان، قول و گفتار نیکو را یاد می‌دهد و می‌آموزد که سخن ما نباید موجب آزار دیگران شود، از منظر امام پنجم شیعیان، مواردی از صبر نیکو هستند. امیدوارم که خداوند، سعه‌صدر را برای پرهیز از محرمات الهی به ما عطا کند‌.

,

حجت‌الاسلام ابراهیمی در بخش دیگری از اظهاراتش از حضور ورزشکاران شهرری در نماز جمعه تقدیر کرد و یادآور شد: ورزش باید یک امر همگانی باشد‌. برخوردهای حرفه‌ای و قهرمانی باید سرلوحه کار ورزشکاران ما قرار بگیرد‌. نوجوانان و جوانان ما باید در سنین مختلف به موضوع ورزش توجه کنند‌.

,

وی هم‌چنین به سالروز رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی هم اشاره‌ای کرد و گفت: ایشان شخصیت کم‌نظیری داشت و در منصب‌های مختلف جمهوری اسلامی خدمتگزار بود. ایشان شخصیت ارزشمندی داشت. خداوند روح ایشان را با موالیانش محشور بگرداند.

,

امام جمعه موقت شهرری بخش دیگری از سخنرانی‌اش را به تمجید از مرحوم مصطفی خمینی اختصاص داد و یادآور شد: امام بزرگوار درس‌های زیادی به ملت ایران دادند که یکی از آن‌ها ایستادگی و بردباری در برابر مرگ مشکوک و شهادت‌گونه آقامصطفی خمینی بود. همه کسانی که حاج آقا مصطفی را می‌شناختند، بر بلوغ و شخصیت والای ایشان اقرار می‌کردند‌.حجت‌الاسلام ابراهیمی در ادامه به تشریح تصور اشتباه رژیم از مرگ فرزند امام پرداخت و گفت: رژیم تصور می‌کرد که با مرگ مرحوم آقا مصطفی، امام خمینی(ره) در یک ایستگاه توقف خواهد کرد و از پای خواهد نشست و در نتیجه بر انقلاب مسلط می‌شوند.

وی تاکید کرد: اما مرگ مرحوم حاج آقا مصطفی زمینه‌ای برای نهضت عظیم ملت ایران شد. قیام ۹ دی از همین جا شروع شد و امام فرمودند “مرگ مصطفی از انوار خفیه الهی بود”. تکریم و تجلیل از شخصیت این بزرگوار که در نقاط کشور برگزار می‌شود نیز احترام به امام، روحانیت و مراجع حوزه‌های علمیه است.

امام جمعه موقت شهرری ادامه داد: امام در برابر کاپیتولاسیون ایستادگی کرد. انحلال این قانون در مجلس توسط معمار انقلاب و سپس برخوردی که فدائیان اسلام با مطرح‌کنندگان این قانون در مجلس کردند، جزو پیروزی‌های بزرگی بود که امام طراحی کرد و به پیروزی قطعی نظام اسلامی ختم شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در ارتباط با حضور چشمگیر مردم ری در راهپیمایی اربعین بیان داشت: بسیاری از مردم ری در راهپیمایی اربعین شرکت خواهند کرد و شایسته است که سازمان‌های مربوطه شهرری اقدامات لازم را تدارک ببینند تا شهروندان اهل ری در کربلا، نجف و حتی در طول مسیر پیاده‌روی از امکانات مناسبی برخوردار باشند.

وی اضافه کرد: زائران امام حسین(ع) شایسته تکریم هستند. امروز مراسم اربعین مانور عظیم ایستادگی در برابر قدرت‌های متجاوز و زیاده‌خواهان است و همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید دست به دست هم بدهند تا این مانور به خوبی برگزار شود.

امام جمعه موقت شهرری در بخش پایانی اظهاراتش در ارتباط با یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا ابراز داشت: اگر امروز دنیا و آمریکایی‌ها از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ارتش رسمی و مجهز کشور است، هراس دارند به دلیل موفقیت‌های اخیر این نهاد مقدس است‌.

حجت‌الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: در هیچ جای دنیا هم مرسوم نیست که ارتش رسمی یک کشور را تحریم کنند و آن را در لیست تروریست‌ها قرار بدهند. سپاه از روز اول در داخل و خارج از کشور نقشه‌های آمریکایی‌ها را نقش بر آب کرده است.

وی یادآور شد: وقتی سربازان گمنام امام زمان با همکاری سپاه، عبدالمالک ریگی را با آن وضع خفت‌بار دستگیر می‌کنند، طبیعی است که آمریکایی‌ها بخواهند این‌گونه موضع بگیرند.

امام جمعه موقت شهرری تصریح کرد: سپاه در حمایت از انقلاب اسلامی در عراق، لبنان، سوریه، یمن، فلسطین و هر نقطه‌ای که صدای مظلوم بلند می‌شود، بلافاصله نیروهای جان بر کف را اعزام می‌کند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی به شکست‌های پی‌در‌پی دشمنان جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها همه طرح‌ها را به کار گرفتند تا نیروهای ما را در داخل کشور محاصره کنند اما یک مرتبه چشمشان را باز کردند و دیدند که سپاه پاسداران در مرز اسرائیل و در همسایگی با آن‌ها پایگاه زده و این پایگاه آماده است تا به محض اشاره رهبر معظم انقلاب، تل‌آویو را با خاک یکسان کند.

وی ادامه داد: وقتی که سپاه در یک لحظه همزمان در جبهه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی چه در داخل و چه در خارج از کشور حضور پیدا می‌کند و با پیروزی بیرون می‌آید، طبیعی است که رئیس جمهور آمریکا نسبت به سپاه، انقلاب و رهبر خردمندش موضع‌گیری کند.

امام جمعه شهرری تصور ترامپ مبنی بر ایجاد شکاف بین دولت با سپاه و رهبری را احمقانه خواند و اظهار داشت: ترامپ با کمال ابلهی و بی‌خردی، فکر می‌کند که با جدا کردن ملت ایران از سپاه و رهبری، می‌تواند پیشروی کند اما ملت ایران بعد از این تصمیم ترامپ نشان داد که گوششان بدهکار این حرف‌ها نیست و برای پیشبرد اهداف امام و برافراشتن پرچم شهدای انقلاب، گوش به فرمان رهبر معظمشان هستند.

,

امام جمعه موقت شهرری بخش دیگری از سخنرانی‌اش را به تمجید از مرحوم مصطفی خمینی اختصاص داد و یادآور شد: امام بزرگوار درس‌های زیادی به ملت ایران دادند که یکی از آن‌ها ایستادگی و بردباری در برابر مرگ مشکوک و شهادت‌گونه آقامصطفی خمینی بود. همه کسانی که حاج آقا مصطفی را می‌شناختند، بر بلوغ و شخصیت والای ایشان اقرار می‌کردند‌.حجت‌الاسلام ابراهیمی در ادامه به تشریح تصور اشتباه رژیم از مرگ فرزند امام پرداخت و گفت: رژیم تصور می‌کرد که با مرگ مرحوم آقا مصطفی، امام خمینی(ره) در یک ایستگاه توقف خواهد کرد و از پای خواهد نشست و در نتیجه بر انقلاب مسلط می‌شوند.

وی تاکید کرد: اما مرگ مرحوم حاج آقا مصطفی زمینه‌ای برای نهضت عظیم ملت ایران شد. قیام ۹ دی از همین جا شروع شد و امام فرمودند “مرگ مصطفی از انوار خفیه الهی بود”. تکریم و تجلیل از شخصیت این بزرگوار که در نقاط کشور برگزار می‌شود نیز احترام به امام، روحانیت و مراجع حوزه‌های علمیه است.

امام جمعه موقت شهرری ادامه داد: امام در برابر کاپیتولاسیون ایستادگی کرد. انحلال این قانون در مجلس توسط معمار انقلاب و سپس برخوردی که فدائیان اسلام با مطرح‌کنندگان این قانون در مجلس کردند، جزو پیروزی‌های بزرگی بود که امام طراحی کرد و به پیروزی قطعی نظام اسلامی ختم شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در ارتباط با حضور چشمگیر مردم ری در راهپیمایی اربعین بیان داشت: بسیاری از مردم ری در راهپیمایی اربعین شرکت خواهند کرد و شایسته است که سازمان‌های مربوطه شهرری اقدامات لازم را تدارک ببینند تا شهروندان اهل ری در کربلا، نجف و حتی در طول مسیر پیاده‌روی از امکانات مناسبی برخوردار باشند.

وی اضافه کرد: زائران امام حسین(ع) شایسته تکریم هستند. امروز مراسم اربعین مانور عظیم ایستادگی در برابر قدرت‌های متجاوز و زیاده‌خواهان است و همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید دست به دست هم بدهند تا این مانور به خوبی برگزار شود.

امام جمعه موقت شهرری در بخش پایانی اظهاراتش در ارتباط با یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا ابراز داشت: اگر امروز دنیا و آمریکایی‌ها از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ارتش رسمی و مجهز کشور است، هراس دارند به دلیل موفقیت‌های اخیر این نهاد مقدس است‌.

حجت‌الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: در هیچ جای دنیا هم مرسوم نیست که ارتش رسمی یک کشور را تحریم کنند و آن را در لیست تروریست‌ها قرار بدهند. سپاه از روز اول در داخل و خارج از کشور نقشه‌های آمریکایی‌ها را نقش بر آب کرده است.

وی یادآور شد: وقتی سربازان گمنام امام زمان با همکاری سپاه، عبدالمالک ریگی را با آن وضع خفت‌بار دستگیر می‌کنند، طبیعی است که آمریکایی‌ها بخواهند این‌گونه موضع بگیرند.

امام جمعه موقت شهرری تصریح کرد: سپاه در حمایت از انقلاب اسلامی در عراق، لبنان، سوریه، یمن، فلسطین و هر نقطه‌ای که صدای مظلوم بلند می‌شود، بلافاصله نیروهای جان بر کف را اعزام می‌کند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی به شکست‌های پی‌در‌پی دشمنان جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها همه طرح‌ها را به کار گرفتند تا نیروهای ما را در داخل کشور محاصره کنند اما یک مرتبه چشمشان را باز کردند و دیدند که سپاه پاسداران در مرز اسرائیل و در همسایگی با آن‌ها پایگاه زده و این پایگاه آماده است تا به محض اشاره رهبر معظم انقلاب، تل‌آویو را با خاک یکسان کند.

وی ادامه داد: وقتی که سپاه در یک لحظه همزمان در جبهه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی چه در داخل و چه در خارج از کشور حضور پیدا می‌کند و با پیروزی بیرون می‌آید، طبیعی است که رئیس جمهور آمریکا نسبت به سپاه، انقلاب و رهبر خردمندش موضع‌گیری کند.

امام جمعه شهرری تصور ترامپ مبنی بر ایجاد شکاف بین دولت با سپاه و رهبری را احمقانه خواند و اظهار داشت: ترامپ با کمال ابلهی و بی‌خردی، فکر می‌کند که با جدا کردن ملت ایران از سپاه و رهبری، می‌تواند پیشروی کند اما ملت ایران بعد از این تصمیم ترامپ نشان داد که گوششان بدهکار این حرف‌ها نیست و برای پیشبرد اهداف امام و برافراشتن پرچم شهدای انقلاب، گوش به فرمان رهبر معظمشان هستند.

,

امام جمعه موقت شهرری بخش دیگری از سخنرانی‌اش را به تمجید از مرحوم مصطفی خمینی اختصاص داد و یادآور شد: امام بزرگوار درس‌های زیادی به ملت ایران دادند که یکی از آن‌ها ایستادگی و بردباری در برابر مرگ مشکوک و شهادت‌گونه آقامصطفی خمینی بود. همه کسانی که حاج آقا مصطفی را می‌شناختند، بر بلوغ و شخصیت والای ایشان اقرار می‌کردند‌.حجت‌الاسلام ابراهیمی در ادامه به تشریح تصور اشتباه رژیم از مرگ فرزند امام پرداخت و گفت: رژیم تصور می‌کرد که با مرگ مرحوم آقا مصطفی، امام خمینی(ره) در یک ایستگاه توقف خواهد کرد و از پای خواهد نشست و در نتیجه بر انقلاب مسلط می‌شوند.

وی تاکید کرد: اما مرگ مرحوم حاج آقا مصطفی زمینه‌ای برای نهضت عظیم ملت ایران شد. قیام ۹ دی از همین جا شروع شد و امام فرمودند “مرگ مصطفی از انوار خفیه الهی بود”. تکریم و تجلیل از شخصیت این بزرگوار که در نقاط کشور برگزار می‌شود نیز احترام به امام، روحانیت و مراجع حوزه‌های علمیه است.

امام جمعه موقت شهرری ادامه داد: امام در برابر کاپیتولاسیون ایستادگی کرد. انحلال این قانون در مجلس توسط معمار انقلاب و سپس برخوردی که فدائیان اسلام با مطرح‌کنندگان این قانون در مجلس کردند، جزو پیروزی‌های بزرگی بود که امام طراحی کرد و به پیروزی قطعی نظام اسلامی ختم شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در ارتباط با حضور چشمگیر مردم ری در راهپیمایی اربعین بیان داشت: بسیاری از مردم ری در راهپیمایی اربعین شرکت خواهند کرد و شایسته است که سازمان‌های مربوطه شهرری اقدامات لازم را تدارک ببینند تا شهروندان اهل ری در کربلا، نجف و حتی در طول مسیر پیاده‌روی از امکانات مناسبی برخوردار باشند.

وی اضافه کرد: زائران امام حسین(ع) شایسته تکریم هستند. امروز مراسم اربعین مانور عظیم ایستادگی در برابر قدرت‌های متجاوز و زیاده‌خواهان است و همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید دست به دست هم بدهند تا این مانور به خوبی برگزار شود.

امام جمعه موقت شهرری در بخش پایانی اظهاراتش در ارتباط با یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا ابراز داشت: اگر امروز دنیا و آمریکایی‌ها از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ارتش رسمی و مجهز کشور است، هراس دارند به دلیل موفقیت‌های اخیر این نهاد مقدس است‌.

حجت‌الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: در هیچ جای دنیا هم مرسوم نیست که ارتش رسمی یک کشور را تحریم کنند و آن را در لیست تروریست‌ها قرار بدهند. سپاه از روز اول در داخل و خارج از کشور نقشه‌های آمریکایی‌ها را نقش بر آب کرده است.

وی یادآور شد: وقتی سربازان گمنام امام زمان با همکاری سپاه، عبدالمالک ریگی را با آن وضع خفت‌بار دستگیر می‌کنند، طبیعی است که آمریکایی‌ها بخواهند این‌گونه موضع بگیرند.

امام جمعه موقت شهرری تصریح کرد: سپاه در حمایت از انقلاب اسلامی در عراق، لبنان، سوریه، یمن، فلسطین و هر نقطه‌ای که صدای مظلوم بلند می‌شود، بلافاصله نیروهای جان بر کف را اعزام می‌کند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی به شکست‌های پی‌در‌پی دشمنان جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها همه طرح‌ها را به کار گرفتند تا نیروهای ما را در داخل کشور محاصره کنند اما یک مرتبه چشمشان را باز کردند و دیدند که سپاه پاسداران در مرز اسرائیل و در همسایگی با آن‌ها پایگاه زده و این پایگاه آماده است تا به محض اشاره رهبر معظم انقلاب، تل‌آویو را با خاک یکسان کند.

وی ادامه داد: وقتی که سپاه در یک لحظه همزمان در جبهه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی چه در داخل و چه در خارج از کشور حضور پیدا می‌کند و با پیروزی بیرون می‌آید، طبیعی است که رئیس جمهور آمریکا نسبت به سپاه، انقلاب و رهبر خردمندش موضع‌گیری کند.

امام جمعه شهرری تصور ترامپ مبنی بر ایجاد شکاف بین دولت با سپاه و رهبری را احمقانه خواند و اظهار داشت: ترامپ با کمال ابلهی و بی‌خردی، فکر می‌کند که با جدا کردن ملت ایران از سپاه و رهبری، می‌تواند پیشروی کند اما ملت ایران بعد از این تصمیم ترامپ نشان داد که گوششان بدهکار این حرف‌ها نیست و برای پیشبرد اهداف امام و برافراشتن پرچم شهدای انقلاب، گوش به فرمان رهبر معظمشان هستند.

,

امام جمعه موقت شهرری بخش دیگری از سخنرانی‌اش را به تمجید از مرحوم مصطفی خمینی اختصاص داد و یادآور شد: امام بزرگوار درس‌های زیادی به ملت ایران دادند که یکی از آن‌ها ایستادگی و بردباری در برابر مرگ مشکوک و شهادت‌گونه آقامصطفی خمینی بود. همه کسانی که حاج آقا مصطفی را می‌شناختند، بر بلوغ و شخصیت والای ایشان اقرار می‌کردند‌.حجت‌الاسلام ابراهیمی در ادامه به تشریح تصور اشتباه رژیم از مرگ فرزند امام پرداخت و گفت: رژیم تصور می‌کرد که با مرگ مرحوم آقا مصطفی، امام خمینی(ره) در یک ایستگاه توقف خواهد کرد و از پای خواهد نشست و در نتیجه بر انقلاب مسلط می‌شوند.

وی تاکید کرد: اما مرگ مرحوم حاج آقا مصطفی زمینه‌ای برای نهضت عظیم ملت ایران شد. قیام ۹ دی از همین جا شروع شد و امام فرمودند “مرگ مصطفی از انوار خفیه الهی بود”. تکریم و تجلیل از شخصیت این بزرگوار که در نقاط کشور برگزار می‌شود نیز احترام به امام، روحانیت و مراجع حوزه‌های علمیه است.

امام جمعه موقت شهرری ادامه داد: امام در برابر کاپیتولاسیون ایستادگی کرد. انحلال این قانون در مجلس توسط معمار انقلاب و سپس برخوردی که فدائیان اسلام با مطرح‌کنندگان این قانون در مجلس کردند، جزو پیروزی‌های بزرگی بود که امام طراحی کرد و به پیروزی قطعی نظام اسلامی ختم شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در ارتباط با حضور چشمگیر مردم ری در راهپیمایی اربعین بیان داشت: بسیاری از مردم ری در راهپیمایی اربعین شرکت خواهند کرد و شایسته است که سازمان‌های مربوطه شهرری اقدامات لازم را تدارک ببینند تا شهروندان اهل ری در کربلا، نجف و حتی در طول مسیر پیاده‌روی از امکانات مناسبی برخوردار باشند.

وی اضافه کرد: زائران امام حسین(ع) شایسته تکریم هستند. امروز مراسم اربعین مانور عظیم ایستادگی در برابر قدرت‌های متجاوز و زیاده‌خواهان است و همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید دست به دست هم بدهند تا این مانور به خوبی برگزار شود.

امام جمعه موقت شهرری در بخش پایانی اظهاراتش در ارتباط با یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا ابراز داشت: اگر امروز دنیا و آمریکایی‌ها از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ارتش رسمی و مجهز کشور است، هراس دارند به دلیل موفقیت‌های اخیر این نهاد مقدس است‌.

حجت‌الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: در هیچ جای دنیا هم مرسوم نیست که ارتش رسمی یک کشور را تحریم کنند و آن را در لیست تروریست‌ها قرار بدهند. سپاه از روز اول در داخل و خارج از کشور نقشه‌های آمریکایی‌ها را نقش بر آب کرده است.

وی یادآور شد: وقتی سربازان گمنام امام زمان با همکاری سپاه، عبدالمالک ریگی را با آن وضع خفت‌بار دستگیر می‌کنند، طبیعی است که آمریکایی‌ها بخواهند این‌گونه موضع بگیرند.

امام جمعه موقت شهرری تصریح کرد: سپاه در حمایت از انقلاب اسلامی در عراق، لبنان، سوریه، یمن، فلسطین و هر نقطه‌ای که صدای مظلوم بلند می‌شود، بلافاصله نیروهای جان بر کف را اعزام می‌کند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی به شکست‌های پی‌در‌پی دشمنان جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها همه طرح‌ها را به کار گرفتند تا نیروهای ما را در داخل کشور محاصره کنند اما یک مرتبه چشمشان را باز کردند و دیدند که سپاه پاسداران در مرز اسرائیل و در همسایگی با آن‌ها پایگاه زده و این پایگاه آماده است تا به محض اشاره رهبر معظم انقلاب، تل‌آویو را با خاک یکسان کند.

وی ادامه داد: وقتی که سپاه در یک لحظه همزمان در جبهه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی چه در داخل و چه در خارج از کشور حضور پیدا می‌کند و با پیروزی بیرون می‌آید، طبیعی است که رئیس جمهور آمریکا نسبت به سپاه، انقلاب و رهبر خردمندش موضع‌گیری کند.

امام جمعه شهرری تصور ترامپ مبنی بر ایجاد شکاف بین دولت با سپاه و رهبری را احمقانه خواند و اظهار داشت: ترامپ با کمال ابلهی و بی‌خردی، فکر می‌کند که با جدا کردن ملت ایران از سپاه و رهبری، می‌تواند پیشروی کند اما ملت ایران بعد از این تصمیم ترامپ نشان داد که گوششان بدهکار این حرف‌ها نیست و برای پیشبرد اهداف امام و برافراشتن پرچم شهدای انقلاب، گوش به فرمان رهبر معظمشان هستند.

,

امام جمعه موقت شهرری بخش دیگری از سخنرانی‌اش را به تمجید از مرحوم مصطفی خمینی اختصاص داد و یادآور شد: امام بزرگوار درس‌های زیادی به ملت ایران دادند که یکی از آن‌ها ایستادگی و بردباری در برابر مرگ مشکوک و شهادت‌گونه آقامصطفی خمینی بود. همه کسانی که حاج آقا مصطفی را می‌شناختند، بر بلوغ و شخصیت والای ایشان اقرار می‌کردند‌.حجت‌الاسلام ابراهیمی در ادامه به تشریح تصور اشتباه رژیم از مرگ فرزند امام پرداخت و گفت: رژیم تصور می‌کرد که با مرگ مرحوم آقا مصطفی، امام خمینی(ره) در یک ایستگاه توقف خواهد کرد و از پای خواهد نشست و در نتیجه بر انقلاب مسلط می‌شوند.

وی تاکید کرد: اما مرگ مرحوم حاج آقا مصطفی زمینه‌ای برای نهضت عظیم ملت ایران شد. قیام ۹ دی از همین جا شروع شد و امام فرمودند “مرگ مصطفی از انوار خفیه الهی بود”. تکریم و تجلیل از شخصیت این بزرگوار که در نقاط کشور برگزار می‌شود نیز احترام به امام، روحانیت و مراجع حوزه‌های علمیه است.

امام جمعه موقت شهرری ادامه داد: امام در برابر کاپیتولاسیون ایستادگی کرد. انحلال این قانون در مجلس توسط معمار انقلاب و سپس برخوردی که فدائیان اسلام با مطرح‌کنندگان این قانون در مجلس کردند، جزو پیروزی‌های بزرگی بود که امام طراحی کرد و به پیروزی قطعی نظام اسلامی ختم شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در ارتباط با حضور چشمگیر مردم ری در راهپیمایی اربعین بیان داشت: بسیاری از مردم ری در راهپیمایی اربعین شرکت خواهند کرد و شایسته است که سازمان‌های مربوطه شهرری اقدامات لازم را تدارک ببینند تا شهروندان اهل ری در کربلا، نجف و حتی در طول مسیر پیاده‌روی از امکانات مناسبی برخوردار باشند.

وی اضافه کرد: زائران امام حسین(ع) شایسته تکریم هستند. امروز مراسم اربعین مانور عظیم ایستادگی در برابر قدرت‌های متجاوز و زیاده‌خواهان است و همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید دست به دست هم بدهند تا این مانور به خوبی برگزار شود.

امام جمعه موقت شهرری در بخش پایانی اظهاراتش در ارتباط با یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا ابراز داشت: اگر امروز دنیا و آمریکایی‌ها از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ارتش رسمی و مجهز کشور است، هراس دارند به دلیل موفقیت‌های اخیر این نهاد مقدس است‌.

حجت‌الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: در هیچ جای دنیا هم مرسوم نیست که ارتش رسمی یک کشور را تحریم کنند و آن را در لیست تروریست‌ها قرار بدهند. سپاه از روز اول در داخل و خارج از کشور نقشه‌های آمریکایی‌ها را نقش بر آب کرده است.

وی یادآور شد: وقتی سربازان گمنام امام زمان با همکاری سپاه، عبدالمالک ریگی را با آن وضع خفت‌بار دستگیر می‌کنند، طبیعی است که آمریکایی‌ها بخواهند این‌گونه موضع بگیرند.

امام جمعه موقت شهرری تصریح کرد: سپاه در حمایت از انقلاب اسلامی در عراق، لبنان، سوریه، یمن، فلسطین و هر نقطه‌ای که صدای مظلوم بلند می‌شود، بلافاصله نیروهای جان بر کف را اعزام می‌کند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی به شکست‌های پی‌در‌پی دشمنان جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها همه طرح‌ها را به کار گرفتند تا نیروهای ما را در داخل کشور محاصره کنند اما یک مرتبه چشمشان را باز کردند و دیدند که سپاه پاسداران در مرز اسرائیل و در همسایگی با آن‌ها پایگاه زده و این پایگاه آماده است تا به محض اشاره رهبر معظم انقلاب، تل‌آویو را با خاک یکسان کند.

وی ادامه داد: وقتی که سپاه در یک لحظه همزمان در جبهه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی چه در داخل و چه در خارج از کشور حضور پیدا می‌کند و با پیروزی بیرون می‌آید، طبیعی است که رئیس جمهور آمریکا نسبت به سپاه، انقلاب و رهبر خردمندش موضع‌گیری کند.

امام جمعه شهرری تصور ترامپ مبنی بر ایجاد شکاف بین دولت با سپاه و رهبری را احمقانه خواند و اظهار داشت: ترامپ با کمال ابلهی و بی‌خردی، فکر می‌کند که با جدا کردن ملت ایران از سپاه و رهبری، می‌تواند پیشروی کند اما ملت ایران بعد از این تصمیم ترامپ نشان داد که گوششان بدهکار این حرف‌ها نیست و برای پیشبرد اهداف امام و برافراشتن پرچم شهدای انقلاب، گوش به فرمان رهبر معظمشان هستند.

,

امام جمعه موقت شهرری بخش دیگری از سخنرانی‌اش را به تمجید از مرحوم مصطفی خمینی اختصاص داد و یادآور شد: امام بزرگوار درس‌های زیادی به ملت ایران دادند که یکی از آن‌ها ایستادگی و بردباری در برابر مرگ مشکوک و شهادت‌گونه آقامصطفی خمینی بود. همه کسانی که حاج آقا مصطفی را می‌شناختند، بر بلوغ و شخصیت والای ایشان اقرار می‌کردند‌.حجت‌الاسلام ابراهیمی در ادامه به تشریح تصور اشتباه رژیم از مرگ فرزند امام پرداخت و گفت: رژیم تصور می‌کرد که با مرگ مرحوم آقا مصطفی، امام خمینی(ره) در یک ایستگاه توقف خواهد کرد و از پای خواهد نشست و در نتیجه بر انقلاب مسلط می‌شوند.

وی تاکید کرد: اما مرگ مرحوم حاج آقا مصطفی زمینه‌ای برای نهضت عظیم ملت ایران شد. قیام ۹ دی از همین جا شروع شد و امام فرمودند “مرگ مصطفی از انوار خفیه الهی بود”. تکریم و تجلیل از شخصیت این بزرگوار که در نقاط کشور برگزار می‌شود نیز احترام به امام، روحانیت و مراجع حوزه‌های علمیه است.

امام جمعه موقت شهرری ادامه داد: امام در برابر کاپیتولاسیون ایستادگی کرد. انحلال این قانون در مجلس توسط معمار انقلاب و سپس برخوردی که فدائیان اسلام با مطرح‌کنندگان این قانون در مجلس کردند، جزو پیروزی‌های بزرگی بود که امام طراحی کرد و به پیروزی قطعی نظام اسلامی ختم شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در ارتباط با حضور چشمگیر مردم ری در راهپیمایی اربعین بیان داشت: بسیاری از مردم ری در راهپیمایی اربعین شرکت خواهند کرد و شایسته است که سازمان‌های مربوطه شهرری اقدامات لازم را تدارک ببینند تا شهروندان اهل ری در کربلا، نجف و حتی در طول مسیر پیاده‌روی از امکانات مناسبی برخوردار باشند.

وی اضافه کرد: زائران امام حسین(ع) شایسته تکریم هستند. امروز مراسم اربعین مانور عظیم ایستادگی در برابر قدرت‌های متجاوز و زیاده‌خواهان است و همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید دست به دست هم بدهند تا این مانور به خوبی برگزار شود.

امام جمعه موقت شهرری در بخش پایانی اظهاراتش در ارتباط با یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا ابراز داشت: اگر امروز دنیا و آمریکایی‌ها از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ارتش رسمی و مجهز کشور است، هراس دارند به دلیل موفقیت‌های اخیر این نهاد مقدس است‌.

حجت‌الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: در هیچ جای دنیا هم مرسوم نیست که ارتش رسمی یک کشور را تحریم کنند و آن را در لیست تروریست‌ها قرار بدهند. سپاه از روز اول در داخل و خارج از کشور نقشه‌های آمریکایی‌ها را نقش بر آب کرده است.

وی یادآور شد: وقتی سربازان گمنام امام زمان با همکاری سپاه، عبدالمالک ریگی را با آن وضع خفت‌بار دستگیر می‌کنند، طبیعی است که آمریکایی‌ها بخواهند این‌گونه موضع بگیرند.

امام جمعه موقت شهرری تصریح کرد: سپاه در حمایت از انقلاب اسلامی در عراق، لبنان، سوریه، یمن، فلسطین و هر نقطه‌ای که صدای مظلوم بلند می‌شود، بلافاصله نیروهای جان بر کف را اعزام می‌کند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی به شکست‌های پی‌در‌پی دشمنان جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها همه طرح‌ها را به کار گرفتند تا نیروهای ما را در داخل کشور محاصره کنند اما یک مرتبه چشمشان را باز کردند و دیدند که سپاه پاسداران در مرز اسرائیل و در همسایگی با آن‌ها پایگاه زده و این پایگاه آماده است تا به محض اشاره رهبر معظم انقلاب، تل‌آویو را با خاک یکسان کند.

وی ادامه داد: وقتی که سپاه در یک لحظه همزمان در جبهه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی چه در داخل و چه در خارج از کشور حضور پیدا می‌کند و با پیروزی بیرون می‌آید، طبیعی است که رئیس جمهور آمریکا نسبت به سپاه، انقلاب و رهبر خردمندش موضع‌گیری کند.

امام جمعه شهرری تصور ترامپ مبنی بر ایجاد شکاف بین دولت با سپاه و رهبری را احمقانه خواند و اظهار داشت: ترامپ با کمال ابلهی و بی‌خردی، فکر می‌کند که با جدا کردن ملت ایران از سپاه و رهبری، می‌تواند پیشروی کند اما ملت ایران بعد از این تصمیم ترامپ نشان داد که گوششان بدهکار این حرف‌ها نیست و برای پیشبرد اهداف امام و برافراشتن پرچم شهدای انقلاب، گوش به فرمان رهبر معظمشان هستند.

,

امام جمعه موقت شهرری بخش دیگری از سخنرانی‌اش را به تمجید از مرحوم مصطفی خمینی اختصاص داد و یادآور شد: امام بزرگوار درس‌های زیادی به ملت ایران دادند که یکی از آن‌ها ایستادگی و بردباری در برابر مرگ مشکوک و شهادت‌گونه آقامصطفی خمینی بود. همه کسانی که حاج آقا مصطفی را می‌شناختند، بر بلوغ و شخصیت والای ایشان اقرار می‌کردند‌.حجت‌الاسلام ابراهیمی در ادامه به تشریح تصور اشتباه رژیم از مرگ فرزند امام پرداخت و گفت: رژیم تصور می‌کرد که با مرگ مرحوم آقا مصطفی، امام خمینی(ره) در یک ایستگاه توقف خواهد کرد و از پای خواهد نشست و در نتیجه بر انقلاب مسلط می‌شوند.

وی تاکید کرد: اما مرگ مرحوم حاج آقا مصطفی زمینه‌ای برای نهضت عظیم ملت ایران شد. قیام ۹ دی از همین جا شروع شد و امام فرمودند “مرگ مصطفی از انوار خفیه الهی بود”. تکریم و تجلیل از شخصیت این بزرگوار که در نقاط کشور برگزار می‌شود نیز احترام به امام، روحانیت و مراجع حوزه‌های علمیه است.

امام جمعه موقت شهرری ادامه داد: امام در برابر کاپیتولاسیون ایستادگی کرد. انحلال این قانون در مجلس توسط معمار انقلاب و سپس برخوردی که فدائیان اسلام با مطرح‌کنندگان این قانون در مجلس کردند، جزو پیروزی‌های بزرگی بود که امام طراحی کرد و به پیروزی قطعی نظام اسلامی ختم شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در ارتباط با حضور چشمگیر مردم ری در راهپیمایی اربعین بیان داشت: بسیاری از مردم ری در راهپیمایی اربعین شرکت خواهند کرد و شایسته است که سازمان‌های مربوطه شهرری اقدامات لازم را تدارک ببینند تا شهروندان اهل ری در کربلا، نجف و حتی در طول مسیر پیاده‌روی از امکانات مناسبی برخوردار باشند.

وی اضافه کرد: زائران امام حسین(ع) شایسته تکریم هستند. امروز مراسم اربعین مانور عظیم ایستادگی در برابر قدرت‌های متجاوز و زیاده‌خواهان است و همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید دست به دست هم بدهند تا این مانور به خوبی برگزار شود.

امام جمعه موقت شهرری در بخش پایانی اظهاراتش در ارتباط با یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا ابراز داشت: اگر امروز دنیا و آمریکایی‌ها از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ارتش رسمی و مجهز کشور است، هراس دارند به دلیل موفقیت‌های اخیر این نهاد مقدس است‌.

حجت‌الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: در هیچ جای دنیا هم مرسوم نیست که ارتش رسمی یک کشور را تحریم کنند و آن را در لیست تروریست‌ها قرار بدهند. سپاه از روز اول در داخل و خارج از کشور نقشه‌های آمریکایی‌ها را نقش بر آب کرده است.

وی یادآور شد: وقتی سربازان گمنام امام زمان با همکاری سپاه، عبدالمالک ریگی را با آن وضع خفت‌بار دستگیر می‌کنند، طبیعی است که آمریکایی‌ها بخواهند این‌گونه موضع بگیرند.

امام جمعه موقت شهرری تصریح کرد: سپاه در حمایت از انقلاب اسلامی در عراق، لبنان، سوریه، یمن، فلسطین و هر نقطه‌ای که صدای مظلوم بلند می‌شود، بلافاصله نیروهای جان بر کف را اعزام می‌کند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی به شکست‌های پی‌در‌پی دشمنان جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها همه طرح‌ها را به کار گرفتند تا نیروهای ما را در داخل کشور محاصره کنند اما یک مرتبه چشمشان را باز کردند و دیدند که سپاه پاسداران در مرز اسرائیل و در همسایگی با آن‌ها پایگاه زده و این پایگاه آماده است تا به محض اشاره رهبر معظم انقلاب، تل‌آویو را با خاک یکسان کند.

وی ادامه داد: وقتی که سپاه در یک لحظه همزمان در جبهه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی چه در داخل و چه در خارج از کشور حضور پیدا می‌کند و با پیروزی بیرون می‌آید، طبیعی است که رئیس جمهور آمریکا نسبت به سپاه، انقلاب و رهبر خردمندش موضع‌گیری کند.

امام جمعه شهرری تصور ترامپ مبنی بر ایجاد شکاف بین دولت با سپاه و رهبری را احمقانه خواند و اظهار داشت: ترامپ با کمال ابلهی و بی‌خردی، فکر می‌کند که با جدا کردن ملت ایران از سپاه و رهبری، می‌تواند پیشروی کند اما ملت ایران بعد از این تصمیم ترامپ نشان داد که گوششان بدهکار این حرف‌ها نیست و برای پیشبرد اهداف امام و برافراشتن پرچم شهدای انقلاب، گوش به فرمان رهبر معظمشان هستند.

,

امام جمعه موقت شهرری بخش دیگری از سخنرانی‌اش را به تمجید از مرحوم مصطفی خمینی اختصاص داد و یادآور شد: امام بزرگوار درس‌های زیادی به ملت ایران دادند که یکی از آن‌ها ایستادگی و بردباری در برابر مرگ مشکوک و شهادت‌گونه آقامصطفی خمینی بود. همه کسانی که حاج آقا مصطفی را می‌شناختند، بر بلوغ و شخصیت والای ایشان اقرار می‌کردند‌.حجت‌الاسلام ابراهیمی در ادامه به تشریح تصور اشتباه رژیم از مرگ فرزند امام پرداخت و گفت: رژیم تصور می‌کرد که با مرگ مرحوم آقا مصطفی، امام خمینی(ره) در یک ایستگاه توقف خواهد کرد و از پای خواهد نشست و در نتیجه بر انقلاب مسلط می‌شوند.

,

وی تاکید کرد: اما مرگ مرحوم حاج آقا مصطفی زمینه‌ای برای نهضت عظیم ملت ایران شد. قیام ۹ دی از همین جا شروع شد و امام فرمودند “مرگ مصطفی از انوار خفیه الهی بود”. تکریم و تجلیل از شخصیت این بزرگوار که در نقاط کشور برگزار می‌شود نیز احترام به امام، روحانیت و مراجع حوزه‌های علمیه است.

,

امام جمعه موقت شهرری ادامه داد: امام در برابر کاپیتولاسیون ایستادگی کرد. انحلال این قانون در مجلس توسط معمار انقلاب و سپس برخوردی که فدائیان اسلام با مطرح‌کنندگان این قانون در مجلس کردند، جزو پیروزی‌های بزرگی بود که امام طراحی کرد و به پیروزی قطعی نظام اسلامی ختم شد.

,

حجت‌الاسلام ابراهیمی در ارتباط با حضور چشمگیر مردم ری در راهپیمایی اربعین بیان داشت: بسیاری از مردم ری در راهپیمایی اربعین شرکت خواهند کرد و شایسته است که سازمان‌های مربوطه شهرری اقدامات لازم را تدارک ببینند تا شهروندان اهل ری در کربلا، نجف و حتی در طول مسیر پیاده‌روی از امکانات مناسبی برخوردار باشند.

,

وی اضافه کرد: زائران امام حسین(ع) شایسته تکریم هستند. امروز مراسم اربعین مانور عظیم ایستادگی در برابر قدرت‌های متجاوز و زیاده‌خواهان است و همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید دست به دست هم بدهند تا این مانور به خوبی برگزار شود.

,

امام جمعه موقت شهرری در بخش پایانی اظهاراتش در ارتباط با یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا ابراز داشت: اگر امروز دنیا و آمریکایی‌ها از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ارتش رسمی و مجهز کشور است، هراس دارند به دلیل موفقیت‌های اخیر این نهاد مقدس است‌.

,

حجت‌الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: در هیچ جای دنیا هم مرسوم نیست که ارتش رسمی یک کشور را تحریم کنند و آن را در لیست تروریست‌ها قرار بدهند. سپاه از روز اول در داخل و خارج از کشور نقشه‌های آمریکایی‌ها را نقش بر آب کرده است.

,

وی یادآور شد: وقتی سربازان گمنام امام زمان با همکاری سپاه، عبدالمالک ریگی را با آن وضع خفت‌بار دستگیر می‌کنند، طبیعی است که آمریکایی‌ها بخواهند این‌گونه موضع بگیرند.

,

امام جمعه موقت شهرری تصریح کرد: سپاه در حمایت از انقلاب اسلامی در عراق، لبنان، سوریه، یمن، فلسطین و هر نقطه‌ای که صدای مظلوم بلند می‌شود، بلافاصله نیروهای جان بر کف را اعزام می‌کند.

,

حجت‌الاسلام ابراهیمی به شکست‌های پی‌در‌پی دشمنان جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها همه طرح‌ها را به کار گرفتند تا نیروهای ما را در داخل کشور محاصره کنند اما یک مرتبه چشمشان را باز کردند و دیدند که سپاه پاسداران در مرز اسرائیل و در همسایگی با آن‌ها پایگاه زده و این پایگاه آماده است تا به محض اشاره رهبر معظم انقلاب، تل‌آویو را با خاک یکسان کند.

,

وی ادامه داد: وقتی که سپاه در یک لحظه همزمان در جبهه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی چه در داخل و چه در خارج از کشور حضور پیدا می‌کند و با پیروزی بیرون می‌آید، طبیعی است که رئیس جمهور آمریکا نسبت به سپاه، انقلاب و رهبر خردمندش موضع‌گیری کند.

,

امام جمعه شهرری تصور ترامپ مبنی بر ایجاد شکاف بین دولت با سپاه و رهبری را احمقانه خواند و اظهار داشت: ترامپ با کمال ابلهی و بی‌خردی، فکر می‌کند که با جدا کردن ملت ایران از سپاه و رهبری، می‌تواند پیشروی کند اما ملت ایران بعد از این تصمیم ترامپ نشان داد که گوششان بدهکار این حرف‌ها نیست و برای پیشبرد اهداف امام و برافراشتن پرچم شهدای انقلاب، گوش به فرمان رهبر معظمشان هستند.

,

حجت‌الاسلام ابراهیمی خطاب به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد: امروز ملت ایران و رهبری بزرگوار در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و غربی‌ها ایستاده است‌.وی بر این اساس یادآور شد: مردم ایران که بیش از ۴ سال در کنار رهبر معظم انقلاب گفتند که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند، امروز هم می‌گویند که اروپایی‌ها هم قابل اعتماد نیستند و رهبر انقلاب نیز به این موضوع اشاره فرمودند.

امام جمعه موقت شهرری، اروپا را هم‌پیمان آمریکایی‌ها دانست و بیان داشت: اگر قرار باشد بین منافع ایران و منافع آمریکا نظرسنجی بگذاریم، اروپایی‌ها به کدام رای می‌دهند؟ آن‌ها بارها و بارها ثابت کرده‌اند که نظرشان چیست. ما از یک سوراخ، دو بار گزیده نمی‌شویم.

امروز نه مسئولان دولتی و نه مردم ما هیچ اعتمادی به اروپایی‌ها ندارند. این جمله را حجت‌الاسلام ابراهیمی مطرح و تصریح کرد: برای پیگیری مسائل برجام، براساس سیاست‌های نظام و رهبری عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: این سیاست‌ها بود که نقشه شوم و خبیث آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و حتی انگلیسی‌ها پس از قبول شکست‌های متعدد را نقش بر آب کرد.

امام جمعه موقت شهرری در پایان خاطرنشان کرد: آن‌ها شکست داعش را دیدند اما طرح اقلیم کردستان را مطرح کردند که رهبر معظم انقلاب و نیروهای دولت عراق طی یک حرکت ضربتی و انقلابی قلب اقتصادی عراق را بدون خونریزی و بدون کمترین هزینه در اختیار گرفتند و در نتیجه بارزانی و متحدانش را هم مجبور به تسلیم شدن در برابر دولت عراق کردند.

 

امام جمعه شهریار: درایت رهبری نقشه تجزیه کشورها و خاورمیانه بزرگ آمریکا را برهم زد /مسئولین در برابر اعتماد مردم نیز مسئول هستند

حجت الاسلام و المسلمین رفیعی امام جمعه موقت شهریار ظهر امروز در خطبه‌های نماز وحدت بخش و عبادی سیاسی جمعه که با حضور پر شور ملت مومن و اقشار مختلف مردم شهریار در مصلای امام خمینی این شهر برگزار شد گفت: فرزندان این مرز و بوم سالها با رشادت تمام در مقابل زیاده‌خواهی های دشمنان ایستادگی کردند و این ساده لوحی است که ترامپ نادان را از آمریکا و سیاستهایش جدا کرده و نظام سلطه را تطهیر کنند.

امام جمعه موقت شهریار گفت: ما به شهدا بدهکار هستیم و شهدای انقلاب اسلامی اعم از شهدای دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهدای لشکر فاطمیون شجاعانه در مقابل تکفیریها و خونخواران مورد حمایت وهابیت و صهیونیست ایستادگی کردند تا امروز این آرامش برای ما به ارمغان آید.

حجت الاسلام رفیعی افزود: آمریکا و همدستانش سعی در تشکیل یک غده سرطانی دیگری مانند تکفیریها و داعش داشتند و با نقشه خاورمیانه بزرگ تجزیه کشورهای اسلامی و منطقه را دنبال می‌کردند اما طرح آنان با مقاومت رزمندگان و درایت رهبری معظم انقلاب شکست خورد و دیدید که رئیس جمهور نادان آمریکا با عصبانیت و گستاخی به شکستهای آمریکا اذعان کرد.

دکتر رفیعی اظهار داشت: این ساده لوحی است که ترامپ و نادانی اش را جدای از سیاستها آمریکا و صهیونیست بین الملل بدانند و نقض آشکار حقوق بشر توسط آمریکا و متحدان مرتجع منطقه‌ای اش که ادعای حقوق بشری دارند بر همگان روشن است.

امام جمعه موقت شهریار خاطر نشان کرد: ساده لوحی است اگر برخی ها فکر کنند با برجام تحریمهای ظالمانه حذف خواهد شد و دشمن به بهانه‌های دیگر از جمله موشکی و حقوق بشر باز هم پیش می‌آید و  راه حل ما خودکفایی است، نباید تولید کنندگان را کنار زد، واردات باید در خدمت مملکت باشد، اگر جز این شد، تولید کننده داخلی ضرر دیده و بیکار می شوند، مردم و مومنین ما به سوی خرید اجناس داخلی روی بیاورند و در مواردی که جنس داخلی هست، خارجی نخرند.

وی بیان داشت: مسئولین نیز در برابر مردم و اعتماد مردم مسئول بوده و نباید اجازه دهند دزدی ها واختلاس ها عادی شده و اعتماد مردم خدشه دار شود، بلکه باید با جدیت و بدون تعارف با فاسدان و برخی آقازاده‌ها که به بیت المال و حقوق مردم دست اندازی می‌کنند برخورد شود.

 

,

حجت‌الاسلام ابراهیمی خطاب به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد: امروز ملت ایران و رهبری بزرگوار در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و غربی‌ها ایستاده است‌.وی بر این اساس یادآور شد: مردم ایران که بیش از ۴ سال در کنار رهبر معظم انقلاب گفتند که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند، امروز هم می‌گویند که اروپایی‌ها هم قابل اعتماد نیستند و رهبر انقلاب نیز به این موضوع اشاره فرمودند.

امام جمعه موقت شهرری، اروپا را هم‌پیمان آمریکایی‌ها دانست و بیان داشت: اگر قرار باشد بین منافع ایران و منافع آمریکا نظرسنجی بگذاریم، اروپایی‌ها به کدام رای می‌دهند؟ آن‌ها بارها و بارها ثابت کرده‌اند که نظرشان چیست. ما از یک سوراخ، دو بار گزیده نمی‌شویم.

امروز نه مسئولان دولتی و نه مردم ما هیچ اعتمادی به اروپایی‌ها ندارند. این جمله را حجت‌الاسلام ابراهیمی مطرح و تصریح کرد: برای پیگیری مسائل برجام، براساس سیاست‌های نظام و رهبری عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: این سیاست‌ها بود که نقشه شوم و خبیث آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و حتی انگلیسی‌ها پس از قبول شکست‌های متعدد را نقش بر آب کرد.

امام جمعه موقت شهرری در پایان خاطرنشان کرد: آن‌ها شکست داعش را دیدند اما طرح اقلیم کردستان را مطرح کردند که رهبر معظم انقلاب و نیروهای دولت عراق طی یک حرکت ضربتی و انقلابی قلب اقتصادی عراق را بدون خونریزی و بدون کمترین هزینه در اختیار گرفتند و در نتیجه بارزانی و متحدانش را هم مجبور به تسلیم شدن در برابر دولت عراق کردند.

,

حجت‌الاسلام ابراهیمی خطاب به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد: امروز ملت ایران و رهبری بزرگوار در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و غربی‌ها ایستاده است‌.وی بر این اساس یادآور شد: مردم ایران که بیش از ۴ سال در کنار رهبر معظم انقلاب گفتند که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند، امروز هم می‌گویند که اروپایی‌ها هم قابل اعتماد نیستند و رهبر انقلاب نیز به این موضوع اشاره فرمودند.

امام جمعه موقت شهرری، اروپا را هم‌پیمان آمریکایی‌ها دانست و بیان داشت: اگر قرار باشد بین منافع ایران و منافع آمریکا نظرسنجی بگذاریم، اروپایی‌ها به کدام رای می‌دهند؟ آن‌ها بارها و بارها ثابت کرده‌اند که نظرشان چیست. ما از یک سوراخ، دو بار گزیده نمی‌شویم.

امروز نه مسئولان دولتی و نه مردم ما هیچ اعتمادی به اروپایی‌ها ندارند. این جمله را حجت‌الاسلام ابراهیمی مطرح و تصریح کرد: برای پیگیری مسائل برجام، براساس سیاست‌های نظام و رهبری عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: این سیاست‌ها بود که نقشه شوم و خبیث آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و حتی انگلیسی‌ها پس از قبول شکست‌های متعدد را نقش بر آب کرد.

امام جمعه موقت شهرری در پایان خاطرنشان کرد: آن‌ها شکست داعش را دیدند اما طرح اقلیم کردستان را مطرح کردند که رهبر معظم انقلاب و نیروهای دولت عراق طی یک حرکت ضربتی و انقلابی قلب اقتصادی عراق را بدون خونریزی و بدون کمترین هزینه در اختیار گرفتند و در نتیجه بارزانی و متحدانش را هم مجبور به تسلیم شدن در برابر دولت عراق کردند.

,

حجت‌الاسلام ابراهیمی خطاب به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد: امروز ملت ایران و رهبری بزرگوار در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و غربی‌ها ایستاده است‌.وی بر این اساس یادآور شد: مردم ایران که بیش از ۴ سال در کنار رهبر معظم انقلاب گفتند که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند، امروز هم می‌گویند که اروپایی‌ها هم قابل اعتماد نیستند و رهبر انقلاب نیز به این موضوع اشاره فرمودند.

امام جمعه موقت شهرری، اروپا را هم‌پیمان آمریکایی‌ها دانست و بیان داشت: اگر قرار باشد بین منافع ایران و منافع آمریکا نظرسنجی بگذاریم، اروپایی‌ها به کدام رای می‌دهند؟ آن‌ها بارها و بارها ثابت کرده‌اند که نظرشان چیست. ما از یک سوراخ، دو بار گزیده نمی‌شویم.

امروز نه مسئولان دولتی و نه مردم ما هیچ اعتمادی به اروپایی‌ها ندارند. این جمله را حجت‌الاسلام ابراهیمی مطرح و تصریح کرد: برای پیگیری مسائل برجام، براساس سیاست‌های نظام و رهبری عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: این سیاست‌ها بود که نقشه شوم و خبیث آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و حتی انگلیسی‌ها پس از قبول شکست‌های متعدد را نقش بر آب کرد.

امام جمعه موقت شهرری در پایان خاطرنشان کرد: آن‌ها شکست داعش را دیدند اما طرح اقلیم کردستان را مطرح کردند که رهبر معظم انقلاب و نیروهای دولت عراق طی یک حرکت ضربتی و انقلابی قلب اقتصادی عراق را بدون خونریزی و بدون کمترین هزینه در اختیار گرفتند و در نتیجه بارزانی و متحدانش را هم مجبور به تسلیم شدن در برابر دولت عراق کردند.

,

حجت‌الاسلام ابراهیمی خطاب به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد: امروز ملت ایران و رهبری بزرگوار در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و غربی‌ها ایستاده است‌.وی بر این اساس یادآور شد: مردم ایران که بیش از ۴ سال در کنار رهبر معظم انقلاب گفتند که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند، امروز هم می‌گویند که اروپایی‌ها هم قابل اعتماد نیستند و رهبر انقلاب نیز به این موضوع اشاره فرمودند.

امام جمعه موقت شهرری، اروپا را هم‌پیمان آمریکایی‌ها دانست و بیان داشت: اگر قرار باشد بین منافع ایران و منافع آمریکا نظرسنجی بگذاریم، اروپایی‌ها به کدام رای می‌دهند؟ آن‌ها بارها و بارها ثابت کرده‌اند که نظرشان چیست. ما از یک سوراخ، دو بار گزیده نمی‌شویم.

امروز نه مسئولان دولتی و نه مردم ما هیچ اعتمادی به اروپایی‌ها ندارند. این جمله را حجت‌الاسلام ابراهیمی مطرح و تصریح کرد: برای پیگیری مسائل برجام، براساس سیاست‌های نظام و رهبری عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: این سیاست‌ها بود که نقشه شوم و خبیث آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و حتی انگلیسی‌ها پس از قبول شکست‌های متعدد را نقش بر آب کرد.

امام جمعه موقت شهرری در پایان خاطرنشان کرد: آن‌ها شکست داعش را دیدند اما طرح اقلیم کردستان را مطرح کردند که رهبر معظم انقلاب و نیروهای دولت عراق طی یک حرکت ضربتی و انقلابی قلب اقتصادی عراق را بدون خونریزی و بدون کمترین هزینه در اختیار گرفتند و در نتیجه بارزانی و متحدانش را هم مجبور به تسلیم شدن در برابر دولت عراق کردند.

,

حجت‌الاسلام ابراهیمی خطاب به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد: امروز ملت ایران و رهبری بزرگوار در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و غربی‌ها ایستاده است‌.وی بر این اساس یادآور شد: مردم ایران که بیش از ۴ سال در کنار رهبر معظم انقلاب گفتند که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند، امروز هم می‌گویند که اروپایی‌ها هم قابل اعتماد نیستند و رهبر انقلاب نیز به این موضوع اشاره فرمودند.

امام جمعه موقت شهرری، اروپا را هم‌پیمان آمریکایی‌ها دانست و بیان داشت: اگر قرار باشد بین منافع ایران و منافع آمریکا نظرسنجی بگذاریم، اروپایی‌ها به کدام رای می‌دهند؟ آن‌ها بارها و بارها ثابت کرده‌اند که نظرشان چیست. ما از یک سوراخ، دو بار گزیده نمی‌شویم.

امروز نه مسئولان دولتی و نه مردم ما هیچ اعتمادی به اروپایی‌ها ندارند. این جمله را حجت‌الاسلام ابراهیمی مطرح و تصریح کرد: برای پیگیری مسائل برجام، براساس سیاست‌های نظام و رهبری عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: این سیاست‌ها بود که نقشه شوم و خبیث آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و حتی انگلیسی‌ها پس از قبول شکست‌های متعدد را نقش بر آب کرد.

امام جمعه موقت شهرری در پایان خاطرنشان کرد: آن‌ها شکست داعش را دیدند اما طرح اقلیم کردستان را مطرح کردند که رهبر معظم انقلاب و نیروهای دولت عراق طی یک حرکت ضربتی و انقلابی قلب اقتصادی عراق را بدون خونریزی و بدون کمترین هزینه در اختیار گرفتند و در نتیجه بارزانی و متحدانش را هم مجبور به تسلیم شدن در برابر دولت عراق کردند.

,

حجت‌الاسلام ابراهیمی خطاب به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد: امروز ملت ایران و رهبری بزرگوار در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و غربی‌ها ایستاده است‌.وی بر این اساس یادآور شد: مردم ایران که بیش از ۴ سال در کنار رهبر معظم انقلاب گفتند که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند، امروز هم می‌گویند که اروپایی‌ها هم قابل اعتماد نیستند و رهبر انقلاب نیز به این موضوع اشاره فرمودند.

امام جمعه موقت شهرری، اروپا را هم‌پیمان آمریکایی‌ها دانست و بیان داشت: اگر قرار باشد بین منافع ایران و منافع آمریکا نظرسنجی بگذاریم، اروپایی‌ها به کدام رای می‌دهند؟ آن‌ها بارها و بارها ثابت کرده‌اند که نظرشان چیست. ما از یک سوراخ، دو بار گزیده نمی‌شویم.

امروز نه مسئولان دولتی و نه مردم ما هیچ اعتمادی به اروپایی‌ها ندارند. این جمله را حجت‌الاسلام ابراهیمی مطرح و تصریح کرد: برای پیگیری مسائل برجام، براساس سیاست‌های نظام و رهبری عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: این سیاست‌ها بود که نقشه شوم و خبیث آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و حتی انگلیسی‌ها پس از قبول شکست‌های متعدد را نقش بر آب کرد.

امام جمعه موقت شهرری در پایان خاطرنشان کرد: آن‌ها شکست داعش را دیدند اما طرح اقلیم کردستان را مطرح کردند که رهبر معظم انقلاب و نیروهای دولت عراق طی یک حرکت ضربتی و انقلابی قلب اقتصادی عراق را بدون خونریزی و بدون کمترین هزینه در اختیار گرفتند و در نتیجه بارزانی و متحدانش را هم مجبور به تسلیم شدن در برابر دولت عراق کردند.

,

حجت‌الاسلام ابراهیمی خطاب به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد: امروز ملت ایران و رهبری بزرگوار در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و غربی‌ها ایستاده است‌.وی بر این اساس یادآور شد: مردم ایران که بیش از ۴ سال در کنار رهبر معظم انقلاب گفتند که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند، امروز هم می‌گویند که اروپایی‌ها هم قابل اعتماد نیستند و رهبر انقلاب نیز به این موضوع اشاره فرمودند.

,

امام جمعه موقت شهرری، اروپا را هم‌پیمان آمریکایی‌ها دانست و بیان داشت: اگر قرار باشد بین منافع ایران و منافع آمریکا نظرسنجی بگذاریم، اروپایی‌ها به کدام رای می‌دهند؟ آن‌ها بارها و بارها ثابت کرده‌اند که نظرشان چیست. ما از یک سوراخ، دو بار گزیده نمی‌شویم.

,

امروز نه مسئولان دولتی و نه مردم ما هیچ اعتمادی به اروپایی‌ها ندارند. این جمله را حجت‌الاسلام ابراهیمی مطرح و تصریح کرد: برای پیگیری مسائل برجام، براساس سیاست‌های نظام و رهبری عمل می‌کنیم.

,

وی ادامه داد: این سیاست‌ها بود که نقشه شوم و خبیث آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و حتی انگلیسی‌ها پس از قبول شکست‌های متعدد را نقش بر آب کرد.

,

امام جمعه موقت شهرری در پایان خاطرنشان کرد: آن‌ها شکست داعش را دیدند اما طرح اقلیم کردستان را مطرح کردند که رهبر معظم انقلاب و نیروهای دولت عراق طی یک حرکت ضربتی و انقلابی قلب اقتصادی عراق را بدون خونریزی و بدون کمترین هزینه در اختیار گرفتند و در نتیجه بارزانی و متحدانش را هم مجبور به تسلیم شدن در برابر دولت عراق کردند.

,

 

,

, ,

امام جمعه شهریار: درایت رهبری نقشه تجزیه کشورها و خاورمیانه بزرگ آمریکا را برهم زد /مسئولین در برابر اعتماد مردم نیز مسئول هستند

, امام جمعه شهریار: درایت رهبری نقشه تجزیه کشورها و خاورمیانه بزرگ آمریکا را برهم زد /مسئولین در برابر اعتماد مردم نیز مسئول هستند,

حجت الاسلام و المسلمین رفیعی امام جمعه موقت شهریار ظهر امروز در خطبه‌های نماز وحدت بخش و عبادی سیاسی جمعه که با حضور پر شور ملت مومن و اقشار مختلف مردم شهریار در مصلای امام خمینی این شهر برگزار شد گفت: فرزندان این مرز و بوم سالها با رشادت تمام در مقابل زیاده‌خواهی های دشمنان ایستادگی کردند و این ساده لوحی است که ترامپ نادان را از آمریکا و سیاستهایش جدا کرده و نظام سلطه را تطهیر کنند.

,

امام جمعه موقت شهریار گفت: ما به شهدا بدهکار هستیم و شهدای انقلاب اسلامی اعم از شهدای دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهدای لشکر فاطمیون شجاعانه در مقابل تکفیریها و خونخواران مورد حمایت وهابیت و صهیونیست ایستادگی کردند تا امروز این آرامش برای ما به ارمغان آید.

,

حجت الاسلام رفیعی افزود: آمریکا و همدستانش سعی در تشکیل یک غده سرطانی دیگری مانند تکفیریها و داعش داشتند و با نقشه خاورمیانه بزرگ تجزیه کشورهای اسلامی و منطقه را دنبال می‌کردند اما طرح آنان با مقاومت رزمندگان و درایت رهبری معظم انقلاب شکست خورد و دیدید که رئیس جمهور نادان آمریکا با عصبانیت و گستاخی به شکستهای آمریکا اذعان کرد.

,

دکتر رفیعی اظهار داشت: این ساده لوحی است که ترامپ و نادانی اش را جدای از سیاستها آمریکا و صهیونیست بین الملل بدانند و نقض آشکار حقوق بشر توسط آمریکا و متحدان مرتجع منطقه‌ای اش که ادعای حقوق بشری دارند بر همگان روشن است.

,

امام جمعه موقت شهریار خاطر نشان کرد: ساده لوحی است اگر برخی ها فکر کنند با برجام تحریمهای ظالمانه حذف خواهد شد و دشمن به بهانه‌های دیگر از جمله موشکی و حقوق بشر باز هم پیش می‌آید و  راه حل ما خودکفایی است، نباید تولید کنندگان را کنار زد، واردات باید در خدمت مملکت باشد، اگر جز این شد، تولید کننده داخلی ضرر دیده و بیکار می شوند، مردم و مومنین ما به سوی خرید اجناس داخلی روی بیاورند و در مواردی که جنس داخلی هست، خارجی نخرند.

,

وی بیان داشت: مسئولین نیز در برابر مردم و اعتماد مردم مسئول بوده و نباید اجازه دهند دزدی ها واختلاس ها عادی شده و اعتماد مردم خدشه دار شود، بلکه باید با جدیت و بدون تعارف با فاسدان و برخی آقازاده‌ها که به بیت المال و حقوق مردم دست اندازی می‌کنند برخورد شود.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

امام جمعه خیرآباد: اروپا بدون اجازه آمریکا حق معامله با ایران را ندارد

, امام جمعه خیرآباد: اروپا بدون اجازه آمریکا حق معامله با ایران را ندارد,

امام جمعه خیرآباد در خطبه اول نمازجمعه ضمن بیان اینکه یکی از موانعی که بر اثر پیشرفت علم و عدم هماهنگ سازی فرهنگ با علم به وجود آمده است بحث فضای مجازی می باشد گفت: امروز اکثر مردم با این فضا در ارتباط هستند و اگر این فضا مدیریت نشود مشکلاتی را برای خانواده ها به وجود می آورد. 
حجت الاسلام طزری افزود: همه می دانیم در شرع مقدس ارتباط و خلوت با نامحرم اشکال دارد و صحبت با نامحرم مگر در مواقع ضروری فقط مجاز است، اما امروز متأسفانه توسط فضای مجازی خلوتگاه خوبی برای مردان و زنان به وجود آمده است که متأسفانه دامن اهل دین و خانواده های متدین را نیز گرفته است.
وی اضافه کرد: این ارتباط گاهاً آنقدر طولانی می شود که حریم‌ها و حجاب‌ها بین محرم و نامحرم برداشته می شود و مرد و زن که بعضاً متأهل هستند را می گیرید و در فساد غوطه ور می کند و خانواده هر دو را متلاشی می کند.
حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیرآباد در خطبه دوم نمازجمعه با اشاره به دیداری که رهبر معظم انقلاب اسلامی با نخبگان داشتند بیان داشت: مقام معظم رهبری به چند نکته مهم آنان را توصیه کردند، نکته اول آنکه هیچگاه دشمن نباید از مکر و حیله دشمن غافل بود؛ دشمن برای تغییر نظام اسلامی دست به هر کاری می زند، گاهی جنگ نظامی راه اندازی می کند، گاه تهاجم فرهنگی و گاهی تحریم اقتصادی و گاهی هم با لبخند و اظهار اینکه با تعاملات و مذکره می توان دشمنی را از بین برد اقدامی انجام می دهد.
وی تاکید کرد: ما باید هوشیار باشیم و بدانیم که اینها همه توطئه است و هرگز به دشمن نباید اعتماد کرد و همچنین باید در مقابله با دشمن هوشیار بود.
حجت الاسلام طزری اظهار داشت: گاهی دشمن به مسئولان نظام القا می کند که اگر این اتفاق نیفتد چنین و چنان می کنیم و با این ترفند ما را وادار می کنند که آنچه را که او می خواهد انجا دهیم آنچنان که امروز بیان می کند که اگر ایران با آمریکا در بحث موشک و +نظامی مذاکره نکند تحریم های بیشتری علیه او وضع خواهد شد یا اگر نگذارد از مراکز نظامی بازدید بعمل آید نقض برجام شده و ما نیز برجام را لغو می کنیم تا با این ترفند ما را مجبور کند توان نظامی خود را کاهش و اجازه بازدید از مراکز نظامی را بدهیم.
وی افزود: قبل از این گفته بودند که اگر بر سر مساله هسته ای توافق صورت گیرد دشمنی‌ها کم می شود ولی ما امروز می بینیم بعد از برجام این دشمنی ها بیشتر هم شد.
امام جمعه خیرآباد با بیان اینکه در هفته گذشته رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد که ما از برجام خارج می شویم و آن را قبول نداریم بیان داشت: مسئولان نظام در مقابل این سخنان جواب قاطعی دادند و اتحادیه اروپا هم اعلام کرد که برجام توافقی بین المللی است و فقط مربوط به آمریکا نیست اما آنچه باید دانسته شود این است که این موضع گیری اروپا در همین حد کافی نیست چرا که در بحث موشکی هم صدا با آمریکا هستند.
وی ادامه داد: برجام برای آمریکا منافع داشته است و آنان خارج نخواهند شد و از این ترفند برای گرفتن امتیازات بیشتر استفاده می کنند.
حجت الاسلام طزری تصریح کرد: در صورت خروج آمریکا از برجام ما هم از آن خارج خواهیم شد و بدانیم اروپا هرگز آمریکا را فدای ایران نخواهد کرد بلکه ایران را فدا خواهد کرد، لذا این سخن که اگر آمریکا خارج شود ما با اروپا ادامه خواهیم داد سخن نادرستی می باشد.
امام جمعه خیرآباد ادامه داد: تحریم های وضع شده توسط آمریکاست و امروز هم کشورهای اروپایی بدون اجازه آمریکا حق لغو تحریم و معامله با ایران را ندارند، پس چگونه می توان با اروپا ادامه داد در حالیکه آمریکا لغو برجام کرده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

, ,

 

,

امام جمعه باقرشهر: هنر اقتصاد مقاومتی یعنی علاوه بر تامین نیازهای داخلی، بتوانیم صادرات کنیم

, امام جمعه باقرشهر: هنر اقتصاد مقاومتی یعنی علاوه بر تامین نیازهای داخلی، بتوانیم صادرات کنیم,

آیت اله سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن دعوت به تقوای الهی به بیان حدیثی از پیامبر(ص) پرداخت و گفت: کلاهبرداری یکی از آسیب‌های اجتماعی است، متاسفانه جامعه ما درگیر این موضوع است. تمام کلاهبرداری‌ها چه بزرگ و چه کوچک حرام است و معصیت دارد و خوردن چنین درآمدی قطعا مصداق حرام خواری است.

,

وی در ادامه اظهار داشت: کلاهبرداری یعنی حقه بازی، فریبکاری، اغفال‌گری، کلاه بردار با حقه بازی و حیله گری دیگری را فریب می دهد و اغفال میکند و اعتماد او را جلب می کند تا با رضایت خودش اموالش را در اختیار کلاه بردار می‌گذارد. بعدا میفهمد که مقبول شده است، به همین دلیل است که در فقه اهل بیت علیهم السلام خیارات در معملات پیش بینی شده است. از جمله خیارغبن، خیار عیب، خیار تدلیس می‌باشند.رسول خدا(ص) برای جلوگیری از کلاهبردای، فریب و اغفال در معاملات فرموده است: عیب روی مال مردم نگذارید، از مال خود ستایش نکنید، فریب ندهید، قسم خورید(سوگند یاد نکنید)

,

امام جمعه باقرشهر در بخش دوم خطبه اظهار داشت: دوشنبه هفته آینده سوم ماه صفر ولادت امام باقر(ع) را تبریک می‌گوییم، همچنین دوشنبه اول آبان ماه شهادت آقا مصطفی خمینی(ره) فرزند ارشد امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۶(اول آبان ۵۶) را تسلیت میگویم. بیست و شش مهرماه آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش است که به همه ورزشکاران و مسئولین ورزش شهر که برای ارتقاء سلامت جسم و روح مردم تلاش میکنند تبریک میگویم.

,

وی در ادامه گفت: روز صادرات را در پیش رو داریم (۲۹ مهرماه روز صادرات است) و ما برای رونق اقتصادی باید صادرات داشته باشیم. ما از نظر اقتصادی باید به جایی به برسیم که علاوه بر تامین نیازهای داخلی، بتوانیم صادرات کنیم و اقتصادمان را از طریق صادرات تقویت کنیم. این هنر اقتصاد مقاومتی است.

,

امام جمعه باقرشهر در ادامه به توصیه‌های مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان اشاره کرد: بهالت ترامپ شما را از مکر آمریکا غافل نکند، عناصر اقتدار کشور را تقویت کنید(پیشرفت علمی، اقتدار دفاعی و اقتصادی)، به القائات دشمن درباره برجام توجه نکنید (القای برطرف شدن دشمنی در صورت توافق)، قدرت دفاعی کشور را افزایش دهید، به منظور جلوگیری از گستاخی دشمن باید قدرت دفاعی کشور را افزایش دهیم. اروپا به مسائل دفاعی و موشکی ایران ورود نکند، اروپا برای حفظ برجام در مقابل اقدام عملی امریکا اقدام متقابل انجام دهد.، اقتصاد مقاومتی و اصول آن را جدی بگیرد. (تولید داخلی، منع واردات غیر ضروری، جلوگیری از قاچاق کالا و ایجاد اشتغال)

,

افراد حاضر در نماز جمعه این هفته باقرشهر حسین توکلی بخشدار کهریزک، عین الله آقاپور و ابوطالب بقرایی عضو شورای اسلامی باقرشهر، علیرضا عباسی رئیس شورای کهریزک، سید عباس عبدالهی رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر کهریزک بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه