اخبار داغ

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل؛

ماهواره ضد ارزش های جامعه اسلامی است

ماهواره ضد ارزش های جامعه اسلامی است
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل گفت:هنر ماهواره و جنگ نرم فرهنگی این است که ارزش های جامعه اسلامی را ضد ارزش ها نشان می دهد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از بیله سوار،سرگرد "اصغر عباس زاده"در نشست روشنگری،ماهواره و آسیب های آن در حسینه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج بیله سوار اظهار کرد : ماهواره یکی از ابزارهای مهم برای اجرایی شدن برنامه های تهاجم فرهنگی دشمن است که امروز جنگی که دشمنان در فضای فرهنگی به راه انداخته اند بسیار مخرب تر از جنگ نظامی است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا،, بیله سوار,
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل گفت : وقتی دشمنان تلاش‌های خود را در جنگ سخت بی‌نتیجه دیدند با ابزار ماهواره که جنگ در داخل خانه ها و افکار هر خانواده ایرانی است به مصاف ملت ایران آمدند.
,
وی ترویج بی بند و باری و بی غیرتی در مردان و زنان ایرانی را از دیگر اهداف پنهانی ماهواره عنوان کرد و گفت:هنر ماهواره و جنگ نرم فرهنگی این است که ارزش های جامعه اسلامی را بی ارزش جلوه می دهد .
,
این مقام مسئول تصریح کرد : ماهواره که از ابزار جنگ نرم و عملیات روانی دشمن علیه ملت ایران بکار گرفته شده است،از طریق آن مبارزه همه جانبه خود بر ضد دین، اعتقادات مذهبی و ارزش های اخلاقی به ویژه ارزش قشر زنان و دختران و نسل جوان را نشانه گرفته است.
,
عباس زاده نقش زنان را در تربیت و تأثیر گذاری بر نظام خانواده و به دنبال آن جامعه بسیار مهم دانست و اظهار کرد:‌ در صورتی که زنان نقش تربیتی خود را به خوبی ایفا کنند جامعه نیز به سمت اصلاح و تعالی پیش خواهد رفت.
,
وی گفت:شبکه های ماهواره ای تلاش می کنند با نابودی حجاب و شخصیت زن ایرانی که نقش محوری در تربیت احاد جامعه دارد، خانواده ها را فروپاشیده و نسلی بی بند و بار را برای آینده پرورش دهند.
,
ای مسئول با اشاره به فرمایشات حضرت امام(ره) که فرموده اند "اگر زنان انسان ساز را از جامعه بگیرند جامعه دچار شکست می شود" افزود: مادران و دخترانی که در خانواده تحت الشعاع برنامه های انحرافی ماهواره قرار می گیرند از مسیر اصلی تربیتی خود که ریشه در مکتب اسلام دارد فاصله می گیرند. 
,
سرگرد عباس زاده با بیان اینکه نصف جمعیت جامعه را زنان تشکیل می دهند ، تصریح کرد: نصف دیگر افراد جامعه که از همین زنان و مادران تربیت می گیرند باید این تربیت از دامان مادران و زنانی باشد که به تعبیر امام راحل از زنان "جامعه ساز"باشند.
,
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل با اشاره به تاثیرات مخرب ماهواره برخانواده ها، افزود:بخاطر اینکه زنان رکن اصلی اجتماع را تشکیل می‌دهند و دشمنان همیشه با برنامه‌های مختلف ماهواره‌ای درصدد کشف حجاب خانواده‌های ایرانی هستند که بتوانند حجاب را بعنوان عقب ماندگی و بی حجابی را بعنوان زندگی تجملی تلقی کنند.
,
یوسف اختری جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بیله سوار نیز در ادامه این نشست خاطرنشان کرد:دنیا در حال جنگی نرم  و تحمیل اراده های قوی بر اراده های ضعیف است که اهداف اصلی آن توسط آمریکا دنیال و مدیریت می شود.
,
وی با بیان اینکه جنگ نرم دو پیکارگاه دارد، یکی قلب و دیگری مغز است. تصرف قلب‌ها، مغزها و تصرف دل‌ها و ذهن‌ها هدف درگیری‌های نرم است.
,
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بیله سوار از ماهواره به عنوان مهمانی ناخوانده برای خانواده یاد کرد و افزود:این ابزار با وارد شدن به حریم خانواده‌ها به مرور باعث تزلزل ارکان خانواده شده و جامعه را با یک آسیب جدی و همگانی مواجه می سازد. 
,
سرگرد اختری با بیان اینکه بی ثباتی و فروپاشی خانواده ها و اکثر معضلات اجتماعی در جامعه ارمغان دجالواره است،گفت :مسئله ازدواج و تحکیم خانواده ها که از ارزش های یک جامعه اسلامی محسوب می شود ،ماهواره با  اثرات سوء و مخرب خود افکارها و ذهن های جوانان را تسخیر کرده  و ازدواج را بی معنی جلوه می دهد و روابط نامشروع و بی بند وباری در جامعه توسط این امواج سمی ماهواره ترویج  پیدا می کند.
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه