اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی استان:

نشست تشکیلاتی شهید حججی برگزار می شود

نشست تشکیلاتی شهید حججی برگزار می شود
مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل از برگزاری نشست تشکیلاتی بسیج دانشجویی با عنوان دوره شهید حججی خبرداد و گفت: این نشست تشکیلاتی هفته اول آبان ماه در اردوگاه انصارالحسین سرعین برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی استان از برگزاری نشست تشکیلاتی این سازمان تحت عنوان شهید مدافع حرم حججی خبر داد و گفت: این نشست دو روزه به منظور انسجام بیشتر تشکیلاتی بین شورای مرکزی بسیج دانشجویی در اردوگاه انصارالحسین سرعین طی هفته اتی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابصارخبر،,

وی هدف از این نشست را ابلاغ، توجیه و تشریح برنامه های سال 96 اعلام کرد و گفت: با توجه به رویکرد جدید بسیج مبنی بر اجتماعی بودن فعالیت ها درصدد هستیم تا ضمن حفظ و انسجام تشکیلاتی بتوانیم با حضور بیشتر در عرصه های فرهنگی و اجتماعی گام های مؤثری در جهت حل چالش های اساسی نظام برداریم.

,

اسدی، دانشجوی تراز انقلاب اسلامی، مطالبه‌گری هوشمندانه و انسجام تشکیلاتی را از جمله شعارهای این نشست دو روزه عنوان کرد و گفت: در این نشست آخرین وضعیت تشکیلاتی بسیج دانشجویی، موضوعات روز و تحولات منطقه بررسی خواهد شد.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان خاطرنشان کرد: در این نشست کمیسیون‌های تخصصی بسیج دانشجویی نیز به منظور تعامل بیشتر برگزار خواهد شد.

,

وی در ادامه  سخنان خود به وظایف جنبش دانشجویی اشاره کرد و گفت: رسالت اصلی این است که دانشجویان بتوانند  اصل انقلاب را‌‌ همان گونه که متولد شده، فراگرفته و به نسل‌های بعد انتقال دهند.

,

وی پرسش و پاسخ دانشجویان با مدیریت های بسیج دانشجویی، دیدار با فرمانده محترم سپاه حضرت عباس علیه السلام، سخنرانی سردار رحیم نوعی اقدم کارشناس مسائل منطقه و سخنرانی عظیم ابراهیم پور مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی را از جمله برنامه های این نشست عنوان کرد و گفت: جهت تقویت روحیه نشاط و امادگی جسمانی دانشجویان بسیجی برنامه های ورزشی چون پیاده روی و آب درمانی نیز در نظر گرفته شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه