اخبار داغ

شهردار کمیجان:

برنامه شهرداری در مدیریت شهر بر پایه فرهنگ خواهد بود

برنامه شهرداری در مدیریت شهر بر پایه فرهنگ خواهد بود
شهردار کمیجان با اشاره به اینکه همکاری جامعه فرهنگی در شکل گیری و تدوین سند توسعه پایدار شهر یک الزام اجتماعی است، گفت: برنامه شهرداری در مدیریت شهر در طی چهار سال آینده بر پایه فرهنگ خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود مرادی شهردار کمیجان در گفتگو با خبرنگار سلام کمیجان با اشاره به لزوم تعامل شهرداری و آموزش و پرورش کمیجان در راستای حقوق شهروندی گفت: در این راستا با رئیس آموزش و پرورش کمیجان دیداری داشتم و در این دیدار به تعامل صحیح شهرداری و آموزش و پرورش برای داشتن شهری خوب اشاره شد؛ چراکه شهر خوب را نه یک شهردار خوب، بلکه شهروندان خوب آن می سازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نقش مهمی را در آموزش و تربیت شهروند خوب دارد، در ادامه افزود: شهروندی که به درستی حقوق و تکالیف شهروندی را آموزش دیده باشد در ساخت و توسعه شهر نقش مهمی را ایفا می کند.

,

برنامه شهرداری در مدیریت شهر بر پایه فرهنگ خواهد بود

, برنامه شهرداری در مدیریت شهر بر پایه فرهنگ خواهد بود, برنامه شهرداری در مدیریت شهر بر پایه فرهنگ خواهد بود,

مرادی تاکید کرد: شهرداری و آموزش و پرورش کمیجان در حوزه های مختلف فرهنگی از جمله ارتقاء حقوق شهروندی، اجرای طرح شهرداران مدارس، آموزش مدیریت پسماند به دانش آموزان، تجلیل و تکریم از مقام معلمان می توانند فعالیت های مثمر ثمری را انجام دهند.

,

وی توجه و حمایت از تولیدات فرهنگی دانش آموزان و معلمان، استعداد یابی نخبگان تحصیلی و حمایت های مالی و معنوی از آنها، همکاری های مشترک پیرامون حفظ تاریخ و فرهنگ منطقه کمیجان، ارتقاء کیفیت محل های آموزشی را از جمله برنامه های شهرداری در حوزه فرهنگ عنوان کرد.

,

شهردار کمیجان تصریح کرد: برنامه شهرداری در مدیریت شهر در طی چهار سال آینده بر پایه فرهنگ خواهد بود، همکاری جامعه فرهنگی در شکل‌گیری و تدوین سند توسعه پایدار شهر یک الزام اجتماعی است.

,

وی در ادامه افزود: جامعه فرهنگی شهرستان دو نماینده شایسته در بین اعضای شورای شهر دارند و این نشان از اعتبار اجتماعی و مقبولیت بالای فرهنگیان شهرستان است.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه