اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد؛

تلاش اروپا برای مذاکره با ایران بر سر موضوعات موشکی/ نفوذ ایران در دنیا دشمن را به وحشت انداخته است

تلاش اروپا برای مذاکره با ایران بر سر موضوعات موشکی/ نفوذ ایران در دنیا دشمن را به وحشت انداخته است
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اروپایی‌ها می‌خواهند در مورد مباحث دفاعی و امنیتی ایران دوباره مذاکره کنند، اما همانطور که ایران از قبل هم اعلام کرده است، مسائل امنیتی، موشکی و نظامی کشور قابل مذاکره نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ابراهیم رضایی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خمین نیوز با اشاره به ادامه و تغییر در مذاکرات با اشاره به اینکه موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال برجام و مذاکرات، مشخص است، گفت: موضع ایران عدم تغییر در برجام و عدم مذاکره مجدد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خمین نیوز,

مسائل امنیتی و موشکی کشور قابل مذاکره نیست

, مسائل امنیتی و موشکی کشور قابل مذاکره نیست, مسائل امنیتی و موشکی کشور قابل مذاکره نیست,

وی اظهار کرد: اروپایی‌ها می‌خواهند مجددا در مورد مباحث دفاعی و امنیتی ایران مذاکره کنند، اما همانطور که ایران از قبل هم اعلام کرده است، مسائل امنیتی، موشکی و نظامی کشور قابل مذاکره نیست.

,

رضایی با اشاره به صحبت‌های اخیر نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهور در گفتگوی سیاسی خود با سی ان ان پیرامون موضوعات قابل مذاکره گفت: بهتر است نهاوندیان به مسائل اقتصادی بپردازد و اطلاعات خود را در مورد مسائل کشور بیشتر کند تا دشمن از این صحبت‌ها سوء استفاده نکند.

,

عضو کمسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها به دنبال جنگ روانی هستند تا بتوانند امتیاز از ایران بگیرند اما جمهوری اسلامی ایران به چنین توطئه‌هایی آشنا است.

,

آمریکا به دنبال اجماع جهانی علیه ایران است

, آمریکا به دنبال اجماع جهانی علیه ایران است, آمریکا به دنبال اجماع جهانی علیه ایران است,

رضایی بیان کرد: آمریکا تلاش دارد تا یک اجماع جهانی علیه ایران تشکیل بدهد و همچنین تحریم‌ها را بیشتر کند اما چنین توطئه‌هایی در مقابل ایران کار ساز نیست و اثری ندارد.

,

وی تصریح کرد: هیچ تهدیدی نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را به عقب براند، بلکه این قدرت و نفوذ ایران در جهان است که دشمنان را به وحشت انداخته است.

,

مسئولین به دنبال حل مشکلات اقتصادی کشور باشند

, مسئولین به دنبال حل مشکلات اقتصادی کشور باشند, مسئولین به دنبال حل مشکلات اقتصادی کشور باشند,

رضایی افزود: مسئولان باید به دنبال حل مشلات اقتصادی باشند و موانع را برای اجرای اقتصادی مقاومتی که سال‌ها مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند، برطرف کنند.

,

وی گفت: مسئولان باید مشکلات و مسائلی که بر سر راه تولیدکنندگان است بردارند و اقتصاد مقاومتی را مردمی کنند تا مشکل اقتصادی کشور حل شود.

,

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ضعف کشور در مسائل امنیتی و دفاعی نیست بلکه ضعف در مدیریت اقتصادی است و مسئولین نباید بگذارند تا دشمن از این موضوع سوء استفاده کند که این امر می‌طلبد تا مسئولین تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی حل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه