اخبار داغ

ناامیدی اهالی روستای آبمورد از مسئولان استان/ پل کوچکی که با همکاری مردم روستا ساخته شد+ تصاویر

ناامیدی اهالی روستای آبمورد از مسئولان استان/ پل کوچکی که با همکاری مردم روستا ساخته شد+ تصاویر
اهالی روستای آبمورد بخش لوداب شهرستان بویراحمد پس از اینکه از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد ناامید شدند خود دست به کار شده و پل کوچک روستا را تعمیر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس ،بخشدار لوداب شهریور ماه امسال در گفت و گو با رسانه ها عنوان کرد: عملیات اجرایی پل روستای آب مورد در سال 73 با هدف اتصال این روستا به مزارع کشاورزی و مراتع چراگاه مردم و آغاز اما به دلیل مشکلات اعتباری این پل تاکنون تکمیل نشده است.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

روحانی با بیان اینکه ابتدا هدف از راه اندازی این پل تردد مردم و دام آنان بوداظهارداشت: با اجرای محور ارتباطی پاتاوه ـ دهدشت مردم این منطقه درخواست تغییر کاربری این پل به منظور عبور و مرور وسایل نقلیه خودرویی را داشتند.

,

روحانی افزود: تاکنون چند پیمانکار برای اجرای این پل بکار گرفته شده اما به دلیل کمبود اعتبار از ادامه کار خودداری کردند.

,

وی با بیان اینکه اعتبارات شهرستان جوابگوی ساخت این پل نیست گفت: برای ساخت و تکمیل این پل به بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز است. 

,

به دلیل نبود پل و طغیان رودخانه در فصل زمستان تاکنون چند نفر از مردم این منطقه در آب غرق و از بین رفتند.

,

متاسفانه پل بزرگ و ارتباطی این روستا همچنان به دلیل نبود اعتبار انجام نشده است و مردم این روستا در زمستان امسال نیز شرایط سختی را برای عبور و مرور باید در انتظار بکشند.

,

اهالی روستای آبمورد بخش لوداب شهرستان بویراحمد پس از اینکه از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد ناامید شدند خود دست به کار شده و پل روستا را تعمیر کردند که در زیر تصاویر آن را مشاهده می کنید.

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه