اخبار داغ

مسئول بسیح سازندگی سپاه شهرستان کبودراهنگ:

سم پاشی اماکن دامی در راستای پیشگیری از بیماری های دام

سم پاشی اماکن دامی در راستای پیشگیری از بیماری های دام
مسئول بسیج سازندگی شهرستان کبودراهنگ گفت:با همکاری و پشتیبانی اداره دامپزشکی شهرستان کبودراهنگ و باتوجه به نزدیک شدن به فصل سرما و اسکان دام در دامداری ها جهت پیشگیری از بیماری های احتمالی طرح سم پاشی اماکن دامی در 12روستای شهرستان اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ، سرگرد علیرضا نوروزی مسئول بسیج سازندگی شهرستان کبودراهنگ گفت:با همکاری و پشتیبانی اداره دامپزشکی شهرستان کبودراهنگ و باتوجه به نزدیک شدن به فصل سرما و اسکان دام در دامداری ها جهت پیشگیری از بیماری های احتمالی طرح سم پاشی اماکن دامی در 12روستای شهرستان اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

وی افزود:درجهت مقابله با افزایش فعالیت های انگل های خارجی دام از جمله،کنه ها،شپش ها،کک ها و بروز بیماری های مشترک بین انسان و دام این طرح در 12روستای این شهرستان اعم از بخش های گل تپه،شیرین سو و قهورد سفلی با 413جایگاه دامی به متراژ53944مترمربع انجام گرفته است.

,

وی در خصوص زمان اجرای این طرح گفت:در اجرای این طرح که حدودا 20روز به طول انجامید اماکن نگهداری دام در مناطق محروم توسط اکیپ های متشکل از بسیجیان تحت نظارت دامپزشکی شهرستان سم پاشی و میکروب زدایی شدند.

,

وی در پایان ضمن تقدیر از  همکاری های دامداران مناطق ذکر شده خاطر نشان کرد:دامداران با همکاری های خود با کارشناسان دامپزشکی و بهداشتی کردن جایگاه های دامی کمک شایانی در کاهش تلفات دام ها بر اثر بیماری های انگلی و افزایش کیفیت گوشت تولید شده خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه