اخبار داغ

دست رد مسئولان به سینه بخش خصوصی کبودراهنگ

دست رد مسئولان به سینه بخش خصوصی کبودراهنگ
استاندار همدان در همایش نکوداشت کبودراهنگ گفت: برای تحقق و شکوفایی اقتصادی بایداز بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی استفاده شود و بنده آماده همکاری و حمایت از سرمایه گزاران هستم در حین سخنرانی استاندار عده ای به نشانه اعتراض مراسم را ترک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ، در حاشیه مراسم گرامیداشت روز شهرستان کبودراهنگ محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان طبق معمول، مهم ترین دغدغه دولت و استانداری راموضوع ایجاد اشتغال جوانان دانست واظهار داشت:امروز اولین و بزرگترین مشکل کشور بحث اشتغال و بحران بیکاری جوانان است،وهمه ما دراین راه و رسیدن به اهداف عالی نظام باید تلاش بکنیم.
وی در ادامه افزود:که برای تحقق و شکوفایی اقتصادی بایداز بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی استفاده شود و بنده آماده همکاری با سرمایه گذارانی که از سوی نماینده محترم شهرستان در مجلس معرفی میشوند هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ ,
,

در حین ایراد سخنرانی جناب استاندار، علیمراد رستمی کیا مدیر عامل شرکت دیاکو کیاسازه  از خیرین و سرمایه گزاران بومی در بخش خصوصی کبودراهنگ به اتفاق هیات همراه به نشانه اعتراض به سخنان استاندار سالن همایش را ترک کردند.

,

خبرنگار ما در تماس تلفنی با جناب رستمی کیا دلایل ترک وی از  سالن را جویا شد که وی  با گله مندی از فرافکنی استاندار همدان جواب خودرا در کانال رسمی شرکت دیاکو سازه و در قالب متنی  منتشر کرد:
 طی چند سال اخیر سرمایه گذاران بومی منطقه برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در منطقه اعلام آمادگی کرده و حتی جلسات متعددی با مسئولین از جمله جناب استاندار ونماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی درمحل استانداری داشته اند و مورد تایید نماینده محترم نیز گردیده ،وحال این سئوالات در ذهن مردم آگاه و شایسته شهرستان تداعی می شود که با وجود اظهار حمایتهای فراوان جناب آقای استاندار،چرا این پروژه ها به عمل نزدیک نشده اند؟؟
_علت فرافکنی های ایشان در همکاری باسرمایه گذاران چیست؟؟
آیا اظهار نامه دادگاهی ارسال کردن، قانون جدید بسته حمایتی از بخش خصوصی است ؟؟ که مدیر شرکت سیاحتی ارسال کردند؟

,
,
,
,

_آیا بعد از گذشت سه سال ،امکان پیگیری و حل مشکلات و موانع سرمایه گذاران از طرف ایشان وجود نداشته است؟

,

_آیا باتکرار شعارها و تاکید بر تکذیبها مشکل اشتغال و بحران بیکاری جوانان حل خواهد شد؟؟
مگر مردم آبرویشان را از سر راه آورده اند که هر زمان نیاز به تبلیغات بود استفاده تبلیغاتی کنند و پس از گذشت بیش از ۳ سال با بهانه های واهی دست رد به سینه بخش خصوصی که خود بومی و اهل این شهرستان است بزنند؟؟

,
,

اگر این بهانه ها واهی و غیر تخصصی نیست طبق کدام قانون ۱۰ هکتار  زمین مورد نیاز را طی توافقاتی الزام آور جهت تجهیز تحویل داده اند ؟ که اکنون بیش از ۳ سال از تجهیز کارگاه گذشته است .

,

 بنده به نمایندگی از همکاران خود در بخش خصوصی اعلام میکنم با این نوع سنگ اندازی و حمایت شعاری و فرافکنی، بخش خصوصی هیچ تعاملی با دولت که رئیس جمهور محترم فرمودند نمی تواند انجام دهد  لذا با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و با پشت سر گذاشتن موانع در راستای توسعه و عمران شهرستان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

,

-شهرستان کبودراهنگ به عنوان وسیع ترین و در عین حال یکی از محرومترین شهرستان های استان،تا کی باید زندانی و دربند توقعات مسئولین استانی باشد؟
وضعیت بد شهرستان و عدم همکاری ها ،نشان از عدم همبستگی و ناهماهنگی در داخل شهرستان است.

,
,

به امید روزهای بهتر و بهتر..

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه