اخبار داغ

کارشناس سیاسی در گفتگویی مطرح کرد؛

"مرگ بر آمریکا" نشانه ایستادگی ملت ایران و نابودی آمریکا است

"مرگ بر آمریکا" نشانه ایستادگی ملت ایران و نابودی آمریکا است
یک کارشناس سیاسی با تأکید بر این که شعار مرگ بر آمریکا نشانه ایستادگی ملت ایران است، گفت: ملت ایران ملتی بصیر، هوشمند و آگاه است؛ آمریکا در مسیر فروپاشی قرار دارد و این از افتخارات ملت ایران است که ظالم و ستمگری مثل آمریکا را به زانو در می آورد و شکست های بزرگی را بر او تحمیل می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یداله جوانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به اهمیت شعار " مرگ بر آمریکا" توسط ملت ایران ، اظهار داشت: ملت ایران از آغاز انقلاب اسلامی شعار "مرگ بر آمریکا" را شروع کردند و همچنان ادامه خواهند داد و دارای مبانی دینی، اعتقادی، عقلانی و تجربی است و تا زمانی که مجموعه ای از شرایط فراهم باشد این شعار ادامه پیدا خواهد کرد زیرا شعار مرگ بر آمریکا به معنای بر مرگ بر یک ملت یا مجموعه ای از مردم نیست بلکه شعار مرگ بر علیه یک نظام ستمگر، ظالم، زورگو و قُلدر است و مردم ایران بر اساس مبانی اعتقادی خود بر علیه ظلم، ستم و ظلم شعار می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،, قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی بیان کرد: امروزه آمریکا مصداق برجسته استکبار جهانی است، فرعون و طاغوت زمان محسوب می شود و با استفاده از ابزارها، شیوه ها و روش های مختلف به دنبال سلطه و ظلم کردن بر ملت ها است؛ بر همین اساس مردم مومن، موحد و خدا محور به لحاظ اعتقادی باید در مقابل طاغوت بایستند و این شعار "مرگ بر آمریکا" نماد و نشانی بر ایستادگی است.

,

شعار "مرگ برآمریکا" یک واجب ضروری و دینی است

, شعار "مرگ برآمریکا" یک واجب ضروری و دینی است,

کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر این که مردم مسلمان و مومن باید از ظالم و ستمگر طاغوت اعلان تنفر و دین داری کنند و شعار مرگ بر آمریکا نشانه ی این اعلان تنفر و دوری جستن است، افزود: شعار "مرگ بر آمریکا" همیشه پایدار خواهد بود و هر زمانی که ظالم و ستمگری موضوعیت پیدا می کند باید این شعار را بر علیه او داده شود.

,

وی شعار "مرگ بر آمریکا" را یک ضرورت و واجب دینی دانست و گفت: شعار مرگ بر آمریکا به لحاظ عقلانی یک اقدام لازم و ضروری است زیرا عقل انسان می گوید باید در مقابل کسی که به دیگران ظلم می کند و به دنبال پایمال کردن حق است ایستادگی و او را نابود کرد بنابراین این شعار مورد تأیید است.

,

جوانی شعار "مرگ بر آمریکا" را از نظر تجربی این گونه بیان کرد: ملت ایران زخم خورده استکبار جهانی و آمریکای جهان خوار است که در دهه های قبل و بعد از انقلاب همواره به ملت ایران ظلم و ستم داشته اند.

,

آمریکا شروع کننده توطئه ها و مبارزات در ایران است

, آمریکا شروع کننده توطئه ها و مبارزات در ایران است,

وی یادآور شد: آمریکا کودتای 28 مرداد را در ایران راه اندازی کرد و یک رژیم مستبد و دیکتاتور را بر ملت ایران تحمیل کردند تا از طریق آن بر ایران سلطه داشته باشند، منافع ایران را غارت و چپاول می کردند؛ حرکت امام خمینی (ره) در 13 آبان سال 43 علیه ظلم بزرگی بود که آمریکایی ها می خواستند در حق ملت ایران روا بدارند و متاسفانه رژیم غاصب پهلوی همراه و همسو با آن ها بود.

,

کارشناس سیاسی اضافه کرد: آمریکایی ها از طریق حق کنسولی قصد داشتند حاکمیت ملی را در ایران به طور کامل از بین ببرند، استقلال ملت ایران را پایمال و ملت ایران را تحقیر کنند بنابراین امام در مقابل آمریکایی ها قیام کردند و مبارزات ملت ایران شروع شد.

,

وی ادامه داد: در طول مبارزات همواره شاهد بودیم آمریکایی ها به صورت همه جانبه از رژیم پهلوی حمایت می کردند حتی ظلم وستم ها، غارت ها و کشتارهایی که رژیم پهلوی علیه ملت ایران انجام می داد و همچنین کشتار جمعی از دانش آموزان در 13 آبان سال 57 را مورد حمایت قرار داده بودند.

,

جوانی افزود: آمریکایی ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره توطئه های خود را ادامه دادند تا جایی که در سال 58 کشور ایران به طور کامل محل پیاده سازی انواع و اقسام نقشه های آمریکایی ها شده بود و سفارت خود را تبدیل به مرکز توطئه و شیطنت علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران کرده بودند؛ بر همین اساس دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی را تسخیر کردند و از آن زمان تا به امروز شاهد توطئه های آمریکایی ها به شکل های مختلف علیه ملت ایران هستیم.

,

ملت ایران شکست های بزرگی را بر آمریکا تحمیل می کند

, ملت ایران شکست های بزرگی را بر آمریکا تحمیل می کند,

وی با بیان این که نقش آمریکایی ها در جنگ تحمیلی هم مشخص بود، ادامه داد: در این سال ها هیچ توطئه بزرگی را نمی توانیم علیه انقلاب اسلامی ببینیم مگر اینکه دست آمریکایی ها در آن توطئه دخالت داشته باشد؛ اکنون هم آمریکایی ها از طریق تحریم ها، فشارها و اتهامات ناروایی که می زنند به دنبال این هستند تا ملت ایران را در تنگنا قرار دهند در حالی که خودشان حامی تروریسم هستند و گروه های تروریستی را در منطقه ایجاد می کنند و جنگ های نیابتی را به راه انداخته اند.

,

کارشناس سیاسی در خاتمه با تأکید بر این که زورگویی آمریکایی ها به گونه ای است که می توان آن ها را ظالمترین ظالم ها دانست ، افزود: پافشاری ملت ایران بر شعار " مرگ بر آمریکا" به خاطر مبنای اعتقادی، عقلانی و تجربی می باشد؛ ملت ایران ملتی بصیر، هوشمند و آگاه است و بر همین مبنا راه مبارزه با آمریکا را تا آخر ادامه خواهد داد؛ آمریکا در مسیر فروپاشی قرار دارد و این از افتخارات ملت ایران است که ظالم و ستمگری مثل آمریکا را به زانو در می آورد و شکست های بزرگی را بر او تحمیل می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه