اخبار داغ

نمایش شکوه یوم الله 13 آبان در استان همدان؛

مردم دارالمومنین، یک بار دیگر دشمنان را ناامید کردند

مردم دارالمومنین، یک بار دیگر دشمنان را ناامید کردند
مردم همدان صبح امروزیکپارچه ومتحد،همزمان با سراسر کشوربا برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان؛صلابت ،اقتداروعزم خود را درمبارزه با استکبار جهانی یکبار دیگربه رخ جهانیان کشیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نافع، تجمع با شکوه وباعظمت 13 آبان وتداوم استکبارستیزی عاشورای حسینی، صبح امروزباحضور گسترده هیئت های حسینی، اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل‌های دانشجویی با شعار «مرگ بر آمریکا» همزمان در سراسر کشور، برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع, ،,

 

,

مردم دارالمومنین،همگام با دیگر مردم ایران اسلامی،ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب ،شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس،یک صدا فریاد برائت از استکبار وبه ویژه مرگ برآمریکا را سر دادند.

,

 

,

هم‌زمان با سراسر کشور راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور گسترده و با شگوه مردم انقلابی استان همدان برگزار شد.

,

 

,

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی: دولت اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را لغو کند / دشمن ما امروز آمریکا نیست، تحریم ها است

, نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی: دولت اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را لغو کند / دشمن ما امروز آمریکا نیست، تحریم ها است, نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی: دولت اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را لغو کند / دشمن ما امروز آمریکا نیست، تحریم ها است,

, , , ,

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، در مراسم پاسداشت روز سیزده آبان در جمع مردم به ویژه دانش آموزان همدانی ضمن گرامیداشت و تکریم این روز حماسی اظهار کرد: آمریکا بر اساس برنامه ریزی هایی که پیش از انقلاب انجام داده بود ایران را به عنوان ژاندارم منطقه می پنداشت و همه برنامه ریزی هابه دست ایران در منطقه اجرا می شد تا اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی ره به پیروزی رسید و دست او از این آب و خاک کوتاه شد.

,

 

,

وی افزود: آمریکا با تمام توان مقابل انقلاب ایران ایستاد و هزاران نفر را در خیابانها به خاک و خون کشید که نمونه ای از آن را در خیابان ژاله تهران شاهد بودیم اما ملت ایران با تأسی از فرهنگ عاشورایی ایستادند و مقاومت کردند.

,

حاجی بابایی متذکر شد: امروز شاهد اقدامات جدید آمریکا علیه ایران هستیم تا جایی که هیئت حاکمه آمریکا با سیاستگذاری های جدید، تحریم و فشار را علیه ایران آغاز کرده اند.

,

 

,

وی با بیان اینکه هیئت حاکمه برنامه ریزی دقیقی را از سالها قبل علیه ایران آغاز کرده بود که با ریاست جمهوری اوباما آغاز شد گفت: ساده لوحی است اگر فکر کنیم دولت اوباما با دولت ترامپ متفاوت است چراکه نرم افزاری که برای تقابل با ایران نوشته شده بود توسط اوباما و ترامپ اجرایی می‌شود .

,

 

,

وی بیان کرد: این روزها شاهد هستیم عده‌ای در مجامع بین المللی به ویژه خود آمریکا تلاش می کنند بگویند ترامپ دیوانه است تا چهره اوباما تطهیر شود،در حالی آمریکا ابتدا نیازمند سیاهپوستی بود که قطعنامه۲۲۳۱ را بنویسند و بعدها به واسطه ترامپ در مجلسین تصویب کند.

,

 

,

وی در ادامه تبیین کرد: امروز علیرغم زیاده خواهی هایی که آمریکایی ها در برجام داشته‌اند تلاش میکنند تحریم های شدید و به زعم خود کشنده ای علیه ایران تصویب کنند.

,

 

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز قطعنامه کاتسا ملت ایران را از داشتن هر نوع موشک محروم کرده است اظهار کرد:  آمریکا نمی دانست روزی که ما در دفاع مقدس با کمترین سلاح ها جلوی آنها ایستادیم روزی به برکت خون شهیدان دارای موشکهایی میشویم که تا ۲۰۰۰ کیلومتر برد دارد.

,

 

,

حاجی بابایی در ادامه ضمن تأکید بر این امر که امروز دشمن ما آمریکا نیست و دشمن امروز ما تحریمهای آمریکاست که ما باید در ایران برای آن برنامه ریزی داشته باشیم گفت: ما باید اقتصاد مقاومتی را در کشور پیاده کنیم و باید یک و نیم میلیون شغل در کشور ایجاد کنیم.

,

 

,

وی با اشاره به ۲۷ مورد نقض برجام توسط آمریکا بیان کرد: آمریکا به دنبال ماجراجویی است پس پیشنهاد می کنیم دولت محترم با اقتدار برای مقابله با تحریم ها برنامه ریزی کند، در همکاری با آژانس هسته ای تجدید نظر کند، اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را لغو کرده وغنی سازی اورانیوم قوی تر و قدرتمندانه تر از قبل از برجام ادامه دهد.

,

 

,

تویسرکان:تویسرکانی ها با شعارمرگ بر امریکا ، پایه های کفررا لرزاندند

, تویسرکان:تویسرکانی ها با شعارمرگ بر امریکا ، پایه های کفررا لرزاندند, تویسرکان:تویسرکانی ها با شعارمرگ بر امریکا ، پایه های کفررا لرزاندند,

, ,

تویسرکانی ها در راهپیمایی استکبارستیزانه 13 آبان با سردادن شعارهایی از جمله «مرگ بر آمریکا، شعار ملت ماست»،«مرگ بر اسراییل» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» از سیاست‌های استکباری مستکبران جهان و به ویژه امریکا اعلام انزجار کردند.

,

 

,

لبیک یا حسین(ع) و امریکا ننگت باد، ذلت نمی پذیرم شعار اصلی راهپیمایی کنندگان امروزبود و خواهد بود، شعاری که ترجمانی دیگر از هیهات من‌الذله است.

,

 

,

نهاوند: آدمک‌های سران آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط دانش آموزان نهاوندی به آتش کشیده شد

, نهاوند: آدمک‌های سران آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط دانش آموزان نهاوندی به آتش کشیده شد, نهاوند: آدمک‌های سران آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط دانش آموزان نهاوندی به آتش کشیده شد,

, ,

مردم انقلابی شهرستان نهاوند بعد از تجمع در میدان 22 بهمن این شهرستان با حرکت به سمت محل برگزاری مراسم اصلی روز 13 آبان با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس خشم و انزجار خود را از سیاست‌های دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا نشان دادند.

,

 

,

دانش آموزان و دانشجویان نهاوندی در این راهپیمایی بنرها و دست‌نوشته‌هایی با مضمون مبارزه با امریکا و استکبار جهانی در دست داشتند و در ادامه راهپیمایی نیز آدمک‌های سران آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط دانش آموزان به آتش کشیده شد.

,

 

,

رزن: مردم با شعار مرگ برآمریکا به سخنان توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا پاسخ دادند

, رزن: مردم با شعار مرگ برآمریکا به سخنان توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا پاسخ دادند, رزن: مردم با شعار مرگ برآمریکا به سخنان توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا پاسخ دادند,

, ,

راهپیمایی یوم الله 13 آبان در رزن همزمان با سایر نقاط کشور در هوای مطبوع پاییزی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم بخصو ص دانش آموزان برگزار شد.

,

 

,

در این راهپیمایی که مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند جمعیت با شعار ماندگار مرگ برآمریکا به سخنان توهین آمیز رئیس جمهور جنگ طلب آمریکا پاسخ دادند.

,

 

,

حضور پرشور و نشاط جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی و دست نوشته ها از مهمترین حواشی این حضور پرشور مردمی در محکومیت سیاستهای سلطه طلبانه آمریکا و گرامی داشت شهدای انقلاب اسلامی بود.

,

 

,

کبودراهنگ : پیمان شکنی و بدعهدی آمریکا همیشگی است

, کبودراهنگ : پیمان شکنی و بدعهدی آمریکا همیشگی است, کبودراهنگ : پیمان شکنی و بدعهدی آمریکا همیشگی است,

, ,

مردم ولایت مدار شهرستان کبودراهنگ از آغازین ساعات صبح در میدان امام حسین(ع)این شهر تجمع کرده و راه پیمائی ۱۳آبان ماه را با شکوه تر از سال های قبل برگزار کردند.

,

حضور ده ها هزار دانش آموز،دانشجو،فرهنگیان و اقشار مختلف مردم در هوایی بارانی نشان از عشق و علاقه مردمان ولایتمدار این دیار به آرمان های انقلاب اسلامی داشت.

,

 

,

خیل عظیم جمعیت مسیر میدان امام حسین(ع)تا میدان پنجم آبان این شهر را پر کرده بود تا صدای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آسمان این شهر را در بر گیرد.

,

 

,

تظاهرکنندگان با پیمودن مسیر مشخص شده به میدان پنجم آبان این شهرستان رسیدند و میدان پنجم آبان کبودراهنگ به مانند پنجم آبان سال۵۷ اینبار شاهد حماسه آفرینی فرزندان نسل سوم انقلاب اسلامی بود.

,

 

,

اسداباد:مردم یکپارچه مرگ برآمریکا سردادند

, اسداباد:مردم یکپارچه مرگ برآمریکا سردادند, اسداباد:مردم یکپارچه مرگ برآمریکا سردادند,

, ,

دانش آموزان و اقشار مختلف مردم اسدآباد نیز با تجمع در مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای این شهر مسیرهای خیابان امام، میدان امام، خیابان فرهنگ تا میدان طالقانی را راهپیمایی کردند.

,

 

,

در این راهپیمایی که مسئولان ارشد شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج و جمعی از رؤسای ادارات دولتی هم حضور داشتند، با شعار مرگ بر آمریکا و ننگ بر اسرائیل و امریکای جنایتکار روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گرامی داشته شد.

,

 

,

قهاوند:13 آبان تجسم خواستن ملت ایران در برابر استکبارجهانی است

, قهاوند:13 آبان تجسم خواستن ملت ایران در برابر استکبارجهانی است, قهاوند:13 آبان تجسم خواستن ملت ایران در برابر استکبارجهانی است,

, ,

حجت الاسلام حسین محققی امام جمعه قهاوند نیز در جمع راهپیمایان 13 آبان گفت:سیاست های مداخله جویانه دولت امریکا در ایران مقدمه ظهور انقلاب اسلامی و 13 آبان و استکبارستیزی شد.

,

وی افزود: 13 آبان تجسم خواستن ملت ایران در برابر استکبارجهانی است.

,

ملایر:طنین شعار مرگ بر آمریکا کوبنده تر از همیشه در ملایر سر داده شد

, ملایر:طنین شعار مرگ بر آمریکا کوبنده تر از همیشه در ملایر سر داده شد, ملایر:طنین شعار مرگ بر آمریکا کوبنده تر از همیشه در ملایر سر داده شد,

, ,

دانش آموزان و دانشجویان و مردم شهید پرور ملایر در روز ملی استکبار ستیزی و گرامی داشت 13 آبان با راه پیمایی شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده تر از همیشه سر دادند .

,

ملایری ها نیز با طی مسیر میدان امام خمینی (ره) تا میدان آزادگان با سر دادن شعار هایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر اعلام کردند که از آرمان های امام و انقلاب همچنان پشتیبانی میکنند.

,

 

,

مراسم راهپیمایی 13 آبان با شکوه هرچه تمام تر در سراسر استان همدان برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه