اخبار داغ

با حضور پر شور مردم؛

طنین فریاد مرگ بر آمریکا در اردبیل در روز استکبار ستیزی

طنین فریاد مرگ بر آمریکا در اردبیل در روز استکبار ستیزی
خانواده های اردبیلی در یک هوای نیمه ابری و نسبتا سرد دسته دسته برای حضور در مراسم 13 آبان خود را به محل شروع راهپیمایی رساندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما ،مراسم روز استکبارستیزی در استان اردبیل نیز همزمان با سراسر کشور دقایقی دیگر آغاز خواهدشد؛ خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به مسیر راهپیمایی شلوغ تر است و خانواده‌های اردبیلی در یک هوای نیمه ابری و سرد دسته دسته برای حضور در مراسم 13 آبان خود را به محل شروع راهپیمایی می رسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

راهپیمایی روز 13 آبان در مهد تشیع ، ساعت 9 و نیم دقیقه و از دو مکان شروع خواهد شد که در اردبیل از ایستگاه سرعین به طرف مصلی و از چهارراه ژاندارمری به سمت مصلی امام(ره) انجام خواهد شد.

,

اجرای سرود، قرائت بیانیه های دانش آموزی و دانشجویی، قرائت قطعنامه و سخنرانی از جمله برنامه های مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی در اردبیل است.

,

, ,

 9:30، فریاد مرگ بر آمریکا  و استکبار در خیابانهای اردبیل طنین انداز شده است؛ اردبیلی ها  یک صدا و با مشت های گره کرده فریاد می زنند "یک کلام مرگ بر آمریکا ".

,

شور و شوق وصف نشدنی در بین شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان در اردبیل وجود دارد بویژه در بین نوجوانان و  دانش آموزان، آنها با حمل دست نوشته هایی از آمریکا و هم پیمانانش  اعلام انزجار کردند و گفتند نسل جدید ایران همچنان  تن به ذلت نمی‌دهد و  برای آبادانی وطن هر چه توان دارد به کار می گیرد.

,

, ,

, ,

حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران مراسم یوم الله 13 آبان در اردبیل گفت: با گذشت زمان شعارهای ما کهنه نمی شود ، شعار "مرگ بر آمریکا" ریشه در فرهنگ دینی و قرآنی ما دارد، قران به ما آموخته که باید از مظلومان و مستضعفان دفاع کرد؛ آری از همین رو است که این شعارها از برجسته ترین عبادات است،قدر این شعارها را بدانید. 

,

, ,

وی افزود: با این حضور و ولایتمداری مردم ایران، دشمن می داند که همه مردم از هر جریانی همه در برابر استکبار ایستاده اند.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسئولان ما در برابر استکبار دچار تردید نیستند، تصریح کرد: دشمن بداند با همه تهدیدها و تحریم ها، این مردم در دفاع از خون شهدا گرفتار سستی نمی‌شوند و هر چه قدر  هجمه‌های دشمنان  بیشتر شود  عزم فرزندان ایران اسلامی در سپاه پولادین افرون‌تر شده و به ادامه راه شهدا ایمان بیشتری پیدا می‌کنند.

, .,

حاج صادقی با تاکید بر اینکه تا زمانی که فرزندان ما در سپاه هستند آمریکا حق دارد سرخورده و عصبانی باشد، خاطر نشان کرد: آمریکا چون می‌داند سپاه مصمم است آمریکای مستکبر  را از بین ببرد ، از سپاه در هراس است.

,

وی رمز موفقیت سپاه را در ایمان و توکل به خدا و اتکا به مردم دانست.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر انقلاب ما نبود موشک ها بر سر اسراییل نمی خورد.

, .,

 شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 13 آبان، پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

,

, ,

روز استکبار ستیزی در اصلاندوز

, روز استکبار ستیزی در اصلاندوز ,

راهپیمایی 13 آبان همگام و همنوا با سراسر میهن اسلامی و در راستای محکومیت اقدامات استکبار جهانی و دشمنان،در شهر مرزی اصلاندوز مغان همراه با ویژه برنامه های این مناسبت از ساعت 10 صبح شنبه از محل میدان امام حسین(ع) روبروی سپاه ناحیه عشایری آغاز و به سمت چهارراه امام خمینی(ره) و خیابان شهید بهشتی اصلاندوز  در حال انجام است.

,

در این راهپیمایی عشایر اصلاندوز در پیشاپیش صف  شرکت کنندگان در حرکتند.

,

, ,

قدرت مهرآوران رئیس آموزش و پرورش اصلاندوز در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان گفت: تجدید بیعت با آرمانهای حضرت امام(ره) و بیعت با مقام عظمای ولایت و ۳۶ هزار شهدای دانش آموزی و اعلام انزجار از استکبار جهانی پیام راهپیمایی ۱۳ آبان است.

,

وی افزود: آمریکا همچنان دشمن شماره یک ملت ایران بوده و به فرموده حضرت امام(ره) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

,


 

, ,
,

رئیس آموزش و پرورش اصلاندوز با محکومیت سخنان گستاخانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا بر علیه ملت ایران و سپاه پاسداران گفت: سپاه بعنوان نورچشم ملت ایران است و حمایت همه جانبه خود را در خصوص توانمندسازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فعالیتهای موشکی اعلام می کنیم.

,

وی به بدعهدی آمریکا در مساله برجام اشاره کرد و گفت:ما در مقابل آمریکا نباید کوتاه بیاییم و با اقتدار ایستادگی کنیم.

,

راهپیمایی 13 آبان در پارس آباد

, راهپیمایی 13 آبان در پارس آباد ,

راهپیمایی روز جهانی قدس در پارس آباد از ساعت 10:30، از دو مسیر میدان سپاه و روبروی پمپ بنزین جدید به سمت چهارراه امام (ره) آغاز شد و راهپیمایان با آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل خشم خود را از سردمداران زور و تزویر اعلام کردند.

,

, ,

, ,


 

, ,
,

موج استکبار ستیزی مردم خلخال

, موج استکبار ستیزی مردم خلخال,

امروز در 13 آبان مردم ولایتمدار خلخال پا به پای مسئولین شهرستان، در زیر قطرات باران در خیابان ها حضور یافتند و همنوا با تمامی ملت ایران، انزجار خود از استکبارجهانی را با فریاد های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نشان دادند.

,

, ,

, ,

حضور پرشور مردم سرعین در راهپیمایی 13 آبان

, حضور پرشور مردم سرعین در راهپیمایی 13 آبان,

مراسم روز استکبارستیزی در شهر توریستی سرعین نیز همزمان با سراسر کشور شروع شد خیابان ها و مسیر های  منتهی به مسیر راهپیمایی مثل همیشه شلوغ و خانواده ها در یک هوای نیمه ابری و سرد دسته دسته برای حضور در مراسم 13 آبان خود را به محل شروع راهپیمای رسانند.

,

راهپیمایی روز 13 آبان در شهر چشمه های بهشتی  ، ساعت 9:30 و از میدان دانش  شروع  و در مقابل مسجد جامع سرعین خاتمه یافت.

,

اجرای سرود، قرائت بیانیه های دانش آموزی ، قرائت قطعنامه و سخنرانی از جمله برنامه ای مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی در سرعین بود.

, ، قرائت قطعنامه و سخنرانی از جمله برنامه ای مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی در سرعین بود.,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در نیر به روایت تصاویر

, روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در نیر به روایت تصاویر,

هم زمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حضور گسترده دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم نیر از مقابل میدان بسیج آغاز شد و راهپیمایان پس از عبور از خیابان اصلی شهر در مقابل بانک ملی تجمع کردند.

, هم زمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله 13 آبان , با حضور گسترده دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم نیر از مقابل میدان بسیج آغاز شد و راهپیمایان پس از عبور از خیابان اصلی شهر در مقابل بانک ملی تجمع کردند.,

حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر در این مراسم با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی در انقلاب اسلامی و حاکمیت نظام ارزشی کشورمان هیچ وقت به بایگانی نرفته و فراموش نمی‌شود، گفت: ما در طریق مکتب حسینی و حمایت از مظلومان جهان همواره در صحنه حاضر بوده و انقلابمان را متعلق به همه مستضعفان و آزادی‌خواهان می‌دانیم.

, حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر در این مراسم با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی در انقلاب اسلامی و حاکمیت نظام ارزشی کشورمان هیچ وقت به بایگانی نرفته و فراموش نمی‌شود، گفت: ما در طریق مکتب حسینی و حمایت از مظلومان جهان همواره در صحنه حاضر بوده و انقلابمان را متعلق به همه مستضعفان و آزادی‌خواهان می‌دانیم,

, ,

 امام جمعه نیر با قدردانی از حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم گفت: استکباران دنیا چشمشان را بازکنند و ببینند که ملت ایران همواره پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند و یاوه گویی های آنها نمیتواند خدشه ای به این نظام و انقلاب وارد سازد.

, امام جمعه نیر با قدردانی از حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم گفت: استکباران دنیا چشمشان را بازکنند و ببینند که ملت ایران همواره پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند و یاوه گویی های آنها نمیتواند خدشه ای به این نظام و انقلاب وارد سازد.,

, , ,

, , ,

, , ,

 

,

پاسخ کوبنده به مواضع متزلزل ترامپ، با حضور پر شور مردم گرمی در راهپیمایی 13 آبان

, پاسخ کوبنده به مواضع متزلزل ترامپ، با حضور پر شور مردم گرمی در راهپیمایی 13 آبان,

امروز(شنبه)همزمان با سراسر کشور مردم ولایتمدار شهرستان گرمی با حضور پرشور خود در راهپیمایی ضد استکباری در کنار دانش آموزان انقلابی توطئه‌های تفرقه آمیز دشمنان دین و نظام اسلامی را نقش برآب کردند و فریاد مرگ بر امریکا پاسخ کوبنده ای به مواضع متزلزل ترامپ بود.

,

حجت الاسلام و المسلمین دکترصفری بعنوان سخنران راهپیمایی 13 آبان شهرستان گرمی با بیان اینکه تا نابودی استکبار و در راس آن آمریکا و رژیم غاصب اسراییل و تفاله‌های دنباله‌رو آنها یعنی آل سعود، شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهیم، اظهار کرد: استکبار ستیزی از اصول غیر قابل تغییر انقلاب اسلامی ما است و شعار مرگ بر آمریکا نماد استکبار ستیزی است.

, .,

, ,

امام جمعه گرمی گفت: اکثر جنایات عالم زیر سر آمریکا است و آمریکا در عرصه های مختلف به ملت و کشور ما ضربه زده است، دست او در کودتای 28 مرداد مشهود بود، کمک کردن به رژیم ستم شاهی، کمک به رژیم عراق در 8 سال دفاع مقدس و ... از جنایات آمریکا است.

,

, ,

, ,

روز استکبار ستیزی در بیله سوار

, روز استکبار ستیزی در بیله سوار,

همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه بیله سوار نیز با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان خشم و انزجار خود از آمریکا و استکبارگران را نشان دادند.

,

, ,

, ,

تصاویر بیشتر را اینجا مشاهده کنید.

, اینجا,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه