اخبار داغ

در سخنرانی های راهپیمایی 13 آبان در آذربایجان غربی تاکید شد؛

مبارزه با استکبار همچنان ادامه دارد/ ۱۳ آبان؛ روز مرگ بر آمریکا

مبارزه با استکبار همچنان ادامه دارد/ ۱۳ آبان؛ روز مرگ بر آمریکا
سخنرانان مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرهای مختلف آذربایجان غربی، در سخنان خود بر لزوم استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،سخنرانان مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرهای مختلف آذربایجان غربی، در سخنان خود بر لزوم استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا تاکید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در ادامه مشروح سخنان مراسم راهپیمایی در شهرهای مختلف استان را می خوانید

,

ارومیه

, ارومیه,

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی که به مناسبت راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در میدان انقلاب ارومیه و با حضور پرشور مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برگزار شد، اظهار داشت: ۱۳ آبان یک نماد و یک نشانه است از ویژگی ممتاز ملت ایران اسلامی، ویژگی استکبار ستیزی و ظلم ستیزی از آمریکای جهانخوار و به معنای واقعی کلمه ۱۳ آبان روز مرگ بر آمریکاست.

,

سردار جوانی، با تاکید بر ایجاد تردید در شعار مرگ بر آمریکا توسط دشمنان ایران اسلامی، افزود: زمانی که ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند عده ای از دشمنان سعی دارند تا در اصل این شعار تردید ایجاد کنند و آن را به تحریف به مردم آمریکا و ملت آنها تعمیمی می دهند، این در حالی است که شعار مرگ بر آمریکا مبنای دینی، اعتقادی و عقلی و منطقی دارد.

,

وی ادامه داد: همه انسان های عاقل می دانند باید در برابر قلدرها بایستند، آمریکا سالها در برابر ملت ایران قد علم کرده است، این حق طبیعی ماست که روزی را به نام مبارزه با استکبار جهانی داشته باشیم، ۱۳ آبان تجربه چند دهه ملت ایران است و بسیار طبیعی است که این روز را به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری کنیم.

,

وی، با اشاره به تجربه ۳ رویداد مهم تاریخی در ۱۳ آبان در دهه های مختلف اذعان داشت: ۱۳ آبان ۴۳، ۱۳ آبان ۵۷ و ۱۳ آبان ۵۸ تجربه ای که در مقطع تاریخی تجربه های مهمی را برای ملت ایران به همراه داشته است، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه توسط رژیم ستمشاهی در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان معترض به رژیم شاهنشاهی و دخالت های آمریکا در ۱۳ آبان ۵۷ و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام موضوعاتی است که در تمام آن ها آمریکا نقش اصلی را ایفا کرده و موجب بروز این رویدادها شده است.

,

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه آمریکا، ملت ایران را مشکل اصلی خود می داند، گفت: این روزها شاهد یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا هستیم، دونالد ترامپ با ملت ایران دشمنی دارد، وی که ملت ایران را تروریست معرفی کرد با این سخنان غیر معقول و سفیهانه نشان داد مشکل اصلی آمریکایی ها با موشک ما، انرژِ هسته ای ما و سپاه پاسداران نیست بلکه مشکل اصلی آمریکا با ملت ایران است.

,

سردار جوانی، افزود: دونالد ترامپ گفت باید ریشه ملت ایران را خشکاند چرا چون آگاه و بیدار است، یک ملت آزادیخواه، اسلامخواه، ایستاده در برابر ظالمان و یاری گر مظلومان و محرومان جهان است، آمریکا با این ها مشکل دارد.

,

وی، با بیان اینکه آمریکا ۳۸ سال در تلاش است تا ملت ایران را تضعیف کند، اظهار داشت: در طول ۳۸ سال پس از انقلاب تا کنون به روش ها و طرق مختلف سعی در تضعیف و تحقیر ملت ایران داشتند اما به حول و قوه الهی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری این ملت روز به روز موانع را یکی پس از دیگری برداشته و اکنون به یک ابرقدرت تبدیل شده است.

,

سردار جوانی، با تاکید بر دغدغه اصلی امروز آمریکا؛ بیان داشت: امروز مشکل اصلی آمریکا قدرتمندی ایران است، ملت ایران به قدرت ها دسترسی پیدا کرده و اگر دشمنان ایران اسلامی هر روز تحریم های جدیدی اعم از هسته ای، موشکی و … علیه ملت ایران اعمال می کنند، به دلیل تضعیف ایرانیان از طریق تحریم هاست اما زهی خیال باطل که هرگز این را نخواهند دید.

,

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: تجربه های گذشته نشان می دهد تحریم ها نه تنها باعث تضعیف ملت ایران نشده بلکه موجب قوی تر شدن آن ها شده است، به طوریکه در حال حاضر جرئت ندارید حتی یک گلوله به سمت ملت ایران پرتاب کنید چرا که جواب آن را به بدترین صورت می بینید.

,

وی، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر جزو ۴ کشور موشکی جهان قرار دارد، تاکید کرد: زمان زیادی نگذشت وقتی که داعش به مجلس شورای اسلامی در تهران حمله کرد و پاسخ کوبنده ایران را با هدف قراردادن موشک های ایرانی در دیرالزور سوریه گرفتند؛ این نشانگر این است که آمریکا بداند هرجا به جمعیت ایران تجاوزی داشته باشید پاسخ کوبنده ما را در همان نقطه دریافت خواهید کرد.

,

سردار جوانی، با اشاره به اینکه اگر دشمن بتواند ملت ایران را تهدید کند می تواند سپاه را تهدید کند، اضافه کرد: شکست قطعی آمریکا در خاورمیانه اثبات شده است، به نحوی که تصور می کردید راه سلطه بر جهان از خاورمیانه می گذرد و ۶ هزار میلیارد دلار هزینه کردید،افغانستان و عراق را اشغال کردید، گروههای تکفیری و تروریستی را ایجاد کردید، داعش را به وجود آوردید با این تصور که بر جهان سلطه بیابید.

,

وی، ادامه داد: اما امروز همه دنیا حتی سناتورهای آمریکایی اعتراف می کنند آمریکا در خاورمیانه با شکست قطعی مواجه شده است و این جمهوری اسلامی ایران است که مواضعش برای آمریکا خطر دارد و تصور می کنند با اعمال تحریم های بیشتر به نفوذ ایران در منطقه پایان می دهند اما این خیال باطلی بیش نیست.

,

, ,

میاندوآب

, میاندوآب,

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور باشکوه مردم و مسئولان در میاندوآب برگزار شد.

,

این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰صبح درمیاندوآب آغاز و در پایان آن فرماندار میاندوآب سخنرانی کرد و قطعنامه پایانی قرائت شد.

,

در این مراسم ناصر امیری فرماندار میاندوآب در سخنانی تاکید کرد: ما مطیع رهبری بوده و با استکبار جهانی تا آخرین نفس مبارزه خواهیم کرد.

,

, ,

بوکان

, بوکان,

مراسم گرامیداشت روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بوکان همزمان با سرایر کشور از ساعت ۱۰ صبح با راهپیمایی جمع کثیری از مردم انقلابی این شهرستان آغاز شد.
صبح روز ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، خیابانهای باران دیده بوکان مملو از شور و نشاط دانش آموزان، دانشجویان، اصناف و مردم ولایتمدار و انقلابی بوکان بود که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند
در این مراسم قطعنامه ای در حمایت از ملت های مظلوم، ایستادگی در برابر ظلم و بیداد استکبار جهانی، حمایت از تولید ملی، اعتماد نکردن به گفته های آمریکا با توجه بر تاکید رهبری بر بدعهدی دشمنان به ویژه استکبار جهانی قرائت شد
سخنران اصلی این مراسم نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی “محمد قسیم عثمانی” بود.

,
,
,
,

, ,

سردشت

, سردشت,

مردم شهرستان سردشت از همان اوایل صبح امروز /شنبه/ با تجمع در چهار راه سپاه همراه با مردم سراسر کشور در راهپیمایی پرشکوه روز ملی ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شرکت کردند و با پیمودن مسیر خیابان پیروزی و وحدت با مشت های گره کرده شعارهای “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” را سردادند و در نهایت در میدان صلاح الدین ایوبی گرد آمده و قطعنامه سراسری را قرائت کردند.

,

“حجت الاسلام کاظم عبدالی” به دلایل اهمیت روز ملی ۱۳ آبان در تاریخ مملکت اشاره کرد و گفت: در این روز تحولی بزرگ در مبارزات ضداستکباری و ضداستبدادی ملت ایران شکل گرفت و به همین مناسبت باید گرامی داشته شود.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت افزود: در سال ۵۷ و در زمان اوج گیری حمایت های مردمی از انقلاب اسلامی عده ای از دانش آموزان که علیه طاغوت به مبارزه برخواسته بودند با حمایت های آمریکا و سکوت حقوق بشر به شهادت رسیدند و این حضور باشکوه در نهضت ضد استعماری زمینه پیروزی انقلاب را بیش از پیش تسریع بخشید.

,

وی ادامه داد: در چنین روزی و در سال ۵۸ دانشجویان خط امام بە لانە جاسوسی که محل طراحی توطئە گروهای لیبرال بود حمله کردند که تسخیر سفارت آمریکا ضمن شکست وجهه و پاکسازی وابستگان آنها به ماهیت مستقل نظام تبلور عینی بخشید.

,

شاهین دژ

, شاهین دژ,

حجت الاسلام حسین فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان  ضمن گرامیداشت روز دانش آموز گفت: امروز جامعه ما به جوانان مومن انقلابی نیازمند است چرا که  جوان مومن انقلابی  نسبت به سیاست های نظام اسلامی بی تفاوت نیست،،با محیط خود ارتباط برقرار میکند و سیاست باز و سیاست کار نیست بلکه با معنویت و درایت بر جامعه خود تاثیر خواهد گذاشت.

,

وی افزود : الحمدالله و المنه امروز در کشور و در شهرستان ما جوانان مومن انقلابی از  روحیات توصیف شده برخوردارند و با مطالعه تاریخ معاصر مشاهده میکنند که نظام اسلامی تا چه حد پیش رفته است .

,

امام جمعه شاهین دژ روحیه دشمن شناسی را از دیگر خصوصیات  جوان مومن انقلابی برشمرد و اظهار داشت : اصلی ترین دشمن نظام اسلامی آمریکا و اسرائیل است و بایست جوانان مومن و متعهد انقلابی دشمن شناس بوده و بر نیرنگ های این دشمنان احاطه بیشتری داشته باشند.

,

حجت الاسلام فصیح نیا ادامه داد: رئیس جمهور ابله،احمق و گستاخ  آمریکا گذشته ننگین و خفت بار کشور خود را فراموش کرده است همان زمان که لانه جاسوسی اش توسط دانشجویان انقلابی تسخیر شد.

,

وی  ابراز کرد: امروز چندین برابر زمان انقلاب جوان مومن و متعهد انقلابی داریم  و دشمن این را بداند اگر کوچکترین خطایی بکند پاسخی دندان شکن خواهد دید و هرگز یارای مقابله با خیل عظیم این ملت ولایی و همیشه بیدار را نخواهد داشت.

,

, ,

پیرانشهر

, پیرانشهر,

امروز هم زمان با سراسر کشور مراسم یوم الله ۱۳ آبان با حضور گرم، اقسام و اقشار مختلف مردم شهید پرور پیرانشهر، اعم از نیروهای نظامی و انتظامی، دانش آموزان، مسئولین ادارجات و خانواده های معظم شهدا و ایثارگر در شهرستان پیرانشهر برگزار شد.

,

ماموستا محمودی امام جمعه پیرانشهر در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی از حضور پرشور مردم و مسئولان و دانش آموزان پیرانشهری گفت: آرزو دارم همیشه مردم در این صحنه ها حضور داشته باشند و در برابر دشمن بایستند.

,

وی روز ۱۳ آبان را روز ۳  انقلاب بزرگ نامید و گفت: یک؛ در این روز رژیم دیکتاتوری عده ای از دانش آموزان وقت را به شهادت رساند  صبح روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷، دانش‌آموزان در حالی که مدارس را تعطیل کرده بودند، به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند تا صدای اعتراض خود را به گوش همگان برسانند.

,

این جوانان پر شور و خداجو، گروه گروه، داخل دانشگاه شدند و به همراه دانشجویان و گروه‌های دیگری از مردم در زمین چمن دانشگاه اجتماع کردند. ساعت ۱۱ صبح، مأموران،‌ ابتدا چند گلوله گاز اشک‌آور در میان این جمعیت خروشان پرتاب کردند؛ اما، اجتماع کنندگان در حالی که به سختی نفس می‌کشیدند، صدای خود را رساتر کرده و با فریاد الله‌اکبر، لرزه بر اندام مأموران مسلح شاه افکندند. در این هنگام تیراندازی آغاز شد و جوانان و نوجوانان بی‌گناه، یکی پس از دیگری، در خون خود غلتیدند. در این روز، ۵۶ نفر شهید و صدها نفر مجروح شدند.

,

ماموستا محمودی به دومین انقلاب اشاره کرد و گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا؛ در ابتدای انقلاب و زمان حکومت دولت موقت با هدف وادار کردن آمریکا به استرداد شاه و اموال ملت ایران، دانشجویان تصمیم به اشغال سفارت آمریکا گرفتند. دانشجویان از دانشگاه‌های تهران، پلی‌تکنیک، صنعتی شریف، شهید بهشتی و … گرد هم آمدند و طی یک راهپیمایی تا سفارت آمریکا از دیوارهای سفارت بالا رفته و علیرغم مقاومت محافظین و آمریکایی‌ها، سفارت را به تصرف کامل درآوردند.

,

امام جمعه پیرانشهر  سومین انقلاب را تبعید امام خمینی به ترکیه در  ۱۳ آبان ۱۳۴۳ دانست.

,

وی به اقدامات شوم و شر امریکایها در منطقه اشاره کرد و گف: در خاورمیانه جریانات تکفیری و سلفی ها را به وجود آورده که با ساخت آنها باعث جنگ شده، تا بتواند از این طریق سلاح و مهمات خود را به فروش برساند و منابع زیرزمینی خاورمیانه را بدزدد.

,

ماموستا محمودی تصریح کرد: سپاه خوار چشم دشمنان اسلام است و امروز امریکایی ها آمده اند سپاه را تحریم کرده اند آنها نمی دانند که سپاه یعنی مردم و همین اتحاد مردم سبب قدرت گرفتن بیشتر در برابر امریکای جنایتکار خواهد بود.

,

وی درپایان گفت : یک روز میرسد که مسلمانان در سرتاسر دنیا پیروز خواهند شد.

,

در پایان مراسم قطعنامه ۱۳ آبان قرائت شد و پرچم اسرائیل جنایتکار و امریکای خیانتکار آتش زده شد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه