اخبار داغ

با حضور ۱۵۰ دوچرخه سوار؛

بروجن، میزبان مسابقات دوچرخه سواری کوهستان کشور

بروجن، میزبان مسابقات دوچرخه سواری کوهستان کشور
آخرین مرحله لیگ کوهستان کشور در رشته های کراس کانتری و دانهیل با رقابت های بخش جوانان و بزرگسالان در تفریحگاه سیاسرد بروجن در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس هیئت دوچرخه سواری چهارمحال وبختیاری در گفتگو با کلار، اظهار داشت: سومین و آخرین مرحله لیگ کوهستان در سال 96 به میزبانی شهرستان بروجن از 13 لغایت 16 آبان ماه در رشته های کراس کانتری و دانهیل برگزار می شود.

قهرمانی اسکندری و پور شریف در کراس کانتری

علیرضا احمدی افزود: در نخستین روز این مسابقات دوچرخه سواران در رشته کراس کانتری آقایان در دو رده جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند که در پایان محمدحسین اسکندری از تیم کیوب، محمدجعفر مروج از هیت قم و علی ایزدی از هیت قم به ترتیب به مقام های اول تا سوم در رشته کراس کانتری جوانان دست یافتند.

وی با بیان این که در رشته کراس کانتری بزرگسالان محمد پورشریف از تیم اسکات ایران به مقام اول رسید، اضافه کرد: فراز شکری از تیم جاینت ایران به مقام دوم و سجاد طاهری از تیم فستوس کی تی ام ایران به مقام سوم رسیدند.
 
احمدی با اشاره به این که در ادامه این رقابت ها و در بخش دانهیل شرکت کنندگان به رقابت با یکدیگر می پردازند، گفت: این دوره از مسابقات با حضور بیش از 150 دوچرخه سوار در قالب 16 تیم بزرگسال و 8 تیم جوانان از سراسر کشور در پیست سیاسرد بروجن در حال برگزاری است.

وی به برگزاری این مسابقات در دو رشته ی کراس کانتری و دانهیل اشاره کرد و گفت: در روز اول این مسابقات 40 دوچرخه سوار در رده ی سنی بزرگسال و 30 دوچرخه سوار در رده ی سنی جوانان در بخش کراس کانتری با یکدیگر رقابت کردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار, کلار, کلار,
,
, قهرمانی اسکندری و پور شریف در کراس کانتری , قهرمانی اسکندری و پور شریف در کراس کانتری ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه