اخبار داغ

سئوال این روزهای مردم شهرستان این است؛

فرماندار بعدی کوهبنان کیست ؟

فرماندار بعدی کوهبنان کیست ؟
در گوشه و کنار شهر زمزمه هایی به گوش می رسد و مردم از یکدیگر می پرسند با انتخاب محمدرضا مهدلو بعنوان شهردار زرند کدام شخصیت بر کرسی فرمانداری کوهبنان تکیه خواهد زد و سکان فرمانداری کوهبنان را به دست خواهد گرفت؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۷۲عارف کوهبنان آیا از دیدگاه اصلاح طلبان عملکرد «ذبیح الله شهنازی » معاون سیاسی فرمانداری کوهبنان در طول چندسالی که عهده دار پست معاونت فرمانداری بودند مثبت ارزیابی می شود و ایشان به عنوان فرماندار کوهبنان انتخاب خواهند شد یا اصلاح طلبان گزینه دیگری را برای فرمانداری بام فرهنگی استان مد نظر دارند؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۷۲عارف کوهبنان,


اگر قرار باشد فرد جدیدی به عنوان فرماندار کوهبنان معرفی شود آن فرد بومی است یا غیر بومی؟

,
,


این ها همه سؤالاتی است که در اذهان شهروندان کوهبنانی نقش بسته است و بی جواب مانده است!

,
,


بدون شک شهروندان کوهبنانی از فرماندار جدید شهرستان انتظار دارند برای پیشرفت و توسعه این شهر از هیچ کوششی دریغ نکند و برای رساندن بام فرهنگی استان به آنچه که استحقاقش هست شب و روز نشناسد و به نوعی خود را وقف خدمت به مردم نماید و در کنار مردم و همراه با آنها برای جبران عقب ماندگی ها و کاستن از محرومیت ها و تقویت نقاط مثبت بکوشد چرا که در این صورت اقدامات فرماندار مورد حمایت مردم خواهد بود و پشتیبانی مردم از فرماندار نیز بهترین و بالاترین موهبتی خواهد بود که خداوند مهربان در ادامه خدمت به وی عطا خواهد نمود.

,
,


حقیر اعتقاد دارم، فرماندار باید پذیرای نقد سالم و سازنده مردم در فضای باشد و در برابر نقد سالم و سازنده موضعگیری ننماید و از مردمی که در راستای انعکاس حقایق موجود در جامعه تلاش می کنند روی برنگرداند و نقدهای اصولی و صحیح را به جان بخرد و از انتقادهای سازنده در جهت اصلاح امور شهرستان استفاده کند.

,
,


حال شما به عنوان شهروند این شهر چه انتظاری از فرماندار دارید؟

,
,


به نظر شما اولویت های کاری فرماندار چه مسائلی باید باشد؟

,
,

 محمدرضا مهدلو با ۴ رأی موافق و ۳ رأی مخالف به عنوان شهردار جدید زرند انتخاب شد

,  محمدرضا مهدلو با ۴ رأی موافق و ۳ رأی مخالف به عنوان شهردار جدید زرند انتخاب شد,

 

,

بر اساس این گزارش از هفته ها پیش ، بیش از ۱۰ نفر به عنوان کاندیدا انتخاب شهردار زرند به شورا معرفی شدند که از این تعداد ۴ نفر به عنوان کاندیدا نهایی انتخاب شهردار زرند مشخص شدند محمدرضا مهدلو فرماندار فعلی کوهبنان، احمد محمدی شهردار سابق زرند، رضا یزدانپناه سرپرست فعلی شهرداری زرند و ایمان سیف الهی رییس سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرمان به عنوان ۴ کاندیدا نهایی انتخاب شده اند.

,

 

,

سخنگوی شورای شهر زرند در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتخاب شهردار زرند با آرامش کامل انجام شد، گفت: احمد محمدی و محمدرضا مهدلو به عنوان کاندیدا نهایی شهردار زرند بودند که مهدلو با رأی اکثر اعضای شورای شهر به عنوان شهردار جدید زرند انتخاب شد.

,


وی با بیان اینکه برنامه ارئه شده مهدلو بیشتر در زمینه عمران شهر بوده است، اظهار کرد: وظیفه اصلی شورای شهر انتخاب شهرداری لایق و با سابقه ای خوب است که مهدلو پیش از این نیز فرماندار کوهبنان و بخشدار مرکزی زرند بوده است.

,
,


مهدی برهانی نژاد اضافه کرد: شهردار جدید زرند با هیچ دیدگاه سیاسی انتخاب نشده است و بلکه وی به دلیل توانایی و آبادانی شهر زرند انتخاب شده اند.

,
,


وی ادامه داد: شورای پنجم همکاری کامل را با خبرنگاران دارد که این خود باعث اطلاع رسانی دقیق به مردم و نشان دادن عملکرد شورا می باشد.

,
,


برهانی نژاد با اشاره به عملکرد یزدانپناه به عنوان سرپرست شهرداری زرند، بیان کرد: در زمان سرپرستی وی شهرداری زرند متوقف نشده بلکه رشد داشته است و حتی وی به عنوان یکی از کاندیدا های انتخاب شهردار زرند بودند اما خود از انتخاب به عنوان شهردار زرند کناره گیری کردند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه