اخبار داغ

قهرمانی پیرانشهر در مسابقات تکواندو دانشجویان دانشگاه آزاد آذربایجان غربی

قهرمانی پیرانشهر در مسابقات تکواندو دانشجویان دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
مسابقات قهرمانی تکواندوی دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با قهرمانی تیم واحد پیرانشهر به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورد پیام، حاتم معروف، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که امروز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر و با حضور، محمدزادگان، رئیس شورای ورزش استان آذربایجان غربی، مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان پیرانشهر و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن ورزشی انقلاب پیرانشهر برگزار شد،  گفت: تحصیل، تهذیب و ورزش در کنار رعایت اخلاق ورزشی، با تأسی از الگو های بی بدیلی نظیر پیغمبر رحمت و آشتی حضرت محمد رسول الله (ص) یگانه خواسته مقام معظم رهبری از جوانان و دانشجویان بعنوان افسران جنگ نرم می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورد پیام,

وی در ادامه اظهار داشت: همدلی و هم زبانی در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی رمز پیروزی و موفقیت این بزرگ دانشگاه حضوری جهان را فراهم آورده است و خدمت در چنین دانشگاهی واقعاً افتخاری تکرار نشدنی است.
معروف ادامه داد: جوانان و دانشجویان این دانشگاه در کنار رقابت سختی که با هم دارند اخلاق ورزشی را زیبنده نام دانشگاهی کردند که مزین به نام پر برکت “اسلام” است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از حضور تیم های ورزشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان، قهرمانی مجدد تیم تکواندوکاران واحد پیرانشهر را افتخار آمیز توصیف کرد و عنوان کرد: دفاع از عنوان قهرمانی بدون شک بدون حمایت و تلاش مجموعه همکاران زحمت کش در واحد پیرانشهر میسر نمی شد هر چند که قهرمانان واقعی عرصه های مبارزه دلاورمردانی هستند که امروز باعث پایداری اقتدار و تداوم سربلندی نظام بوده و هستند.
وی با اشاره به شهادت چند نفر از مرزبانان کشورمان در روزهای اخیر در مناطق مرزی چالدران، ضمن تسلیت شهادت این عزیزان یادآور شد، هر چند این مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوانان، سپاه و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد پیرانشهر و در راستای بزرگداشت کنگره ۱۲ هزار شهید سرافراز استان آذربایجان غربی برگزار شد اما بر اساس هماهنگی های انجام شده توسط مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات، تمامی مدال و کاپ های های کسب شده تقدیم به روح پاک این شهداء خواهد شد.
در خاتمه این مراسم تیم تکواندوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر توسط اسامه مندی، فخرالدین مصطفی پور، محمد حاصل عبدالله پور، نشان طلا و فخرالدین مام حسن، دیاکو الماسی و رامین محمد بانی نشان نقره و سید عبدالله حسینی مقدم و اردلان سلیمانی نشاط با کسب مدال برنز موفق شد در مجموع با کسب ۴۶ امتیاز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابتها بایستد و برای دومین سال متوالی موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود شود.
در این دوره از رقابت ها تیمهای واحد ارومیه با کسب ۳ نشان طلا، ۳ نقره و ۱ برنز و با کسب ۴۲ امتیاز و همچنین تکواندوکاران واحد بوکان نیز به با کسب ۱ مدال طلا، ۲ نقره و ۵ نشان برنز و در مجموع با کسب ۳۰ امتیاز به عناوین دوم و سوم این دوره از رقابت ها دست پیدا کردند.
مسابقات قهرمانی تکواندوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی از مورخ ۱۴ لغایت ۱۵ آبانماه و به مدت ۲ روز، با حضور ۵ تیم از واحدهای پیرانشهر، ارومیه، بوکان، میاندواب، و تکاب به میزبانی دانشگاه آزاد سلامی واحد پیرانشهر برگزار شد.

,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه