اخبار داغ

کتاب خاطرات به یادماندنی از سرزمین مجاهدت های خاموش چاپ و منتشر شد

کتاب خاطرات به یادماندنی از سرزمین مجاهدت های خاموش چاپ و منتشر شد
کتاب "خاطرات به یادماندنی از سرزمین مجاهدت های خاموش" به قلم حجت الاسلام محمد مهدی لطیفی شهرام چاپ و منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، کتاب "خاطرات به یادماندنی از سرزمین مجاهدت های خاموش" به قلم حجت الاسلام محمد مهدی لطیفی شهرام چاپ و منتشر شد. کتاب مذکور در 127 صفحه قطع رقعی توسط انتشارات نظری به چاپ رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش؛ سرزمینی که خاطرات زیبایی از مردم غیور و ولایی در دل خود دارد. مردمی که در برابر سرب های آتشین گروهک های ضد انقلاب سینه سپر کردند و خون خود را در بلندی های جاودانگی نثار کردند تا به همه ثابت کنند که محکم تر از هر مدعی، مدافع ارزشهای اسلامی و پشتیبان رهبر خط شکن خود هستند.

,

 

,

این سرزمین جایگاه شهیدان وارسته ای هم چون شهیدان عثمان فرشته، محمد امین رحمانی، جلال بارنامه، ناهید فاتحی کرجو، جمیل شهسواری، لطیف راستی، هوشنگ ورمقانی و شهدای جان بر کف دیگری است که در اوج مظلومیت و غربت متحمل سختی های زیادی شدند، اما هیچ گاه دست از انقلاب اسلامی و مقتدای خود برنداشتند.

,

 

,

مردم کردستان هنوز هم بوی خدا را در بلندی های تته، مله خورد، درکی و ... احساس می کنند و هرگاه از دزلی عبور می کنند به یاد می آورند که روزی علی زمان در آنجا حدیث جاودانی و ایثار خوانده است.

,

 

,

کتاب "خاطرات به یادماندنی از سرزمین مجاهدت های خاموش" حاصل ده سال خدمت صادقانه حجت الاسلام محمد مهدی لطیفی شهرام در کردستان است. در این کتاب به زندگی نامه و خاطرات شهدایی اشاره شده است که نویسنده کتاب با این عزیزان نشست و برخاست داشته است.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه