اخبار داغ

هم رزم شهید سالاری مدافع حرم هرمزگان :

رزمندگان با شجاعت تمام آتش دشمن را خاموش می کردند/بازگو کردن خاطرات مدافعین حرم افتخار است

رزمندگان با شجاعت تمام آتش دشمن را خاموش می کردند/بازگو کردن خاطرات مدافعین حرم افتخار است
هم رزم شهید سالاری مدافع حرم هرمزگان گفت:خاطراتی از شهید سالاری دارم که بازگو کردنش برای خانواده بزرگوار این شهید ،افتخار هم رزمی شهید را برایم تداعی می کند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام ناروئی مدافع حرم و هم رزم شهید سالاری از توابع استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با میناب جنوب،شهادت را لایق شهید سالاری دانست و گفت:روحیات شهید سالاری با تمامی رزمندگان گروهان ما بود متفاوت بود، انگار می فهمید که خداوند شهادت را نصیب او خواهد کرد و همیشه خادم رزمندگان بود و سعی می کرد امورات روزمره مدافعین حرم را انجام دهد و دائم به یاد خدا بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

 

,

وی با بیان خاطراتی از هم رزم شهیدش اظهار داشت:شهید سالاری قبل از رسیدن به درجه رفیع شهادت در بخش پشتیبانی ،مسئول رساندن غذا در شرایط دشوار به مدافعین حرم بود که باید مسافت ۲۰کیلومتری را طی می کرد و در طول مسیر روستاهای مخروبه زیادی وجود داشت که افراد یتیم و بی سرپرست و زنان و کودکانی که هیچ کسی را نداشتند وجود داشت و شهید سالاری بخشی از غذا را با رضایت کامل هم رزمانش بین آنان تقسیم می کرد.

,

 

,

این جانباز رزمنده و مدافع حرم حضرت زینب(س) از شب حمله و شهادت شهید سالاری افزود: گروهان ما و چندین گروهان دیگر جهت شکستن محاصره تیپ فاطمیون که در محاصره داعش بودند، ساعتی بعد از نماز مغرب و عشاء وارد عمل شدیم که شهید سالاری شجاعانه جهت خاموش کردن تیربار دشمن که در بلندی تپه ای قرار داشت به آنجا رفت و با شروع در گیری و ریختن آتش شدید، شهید سالاری توسط تیربار دشمن مورد اصابت قرار گرفت و آسمانی شد.

,

 

,

حجت الاسلام ناروئی گفت:هر چند که من پای راستم را از دست دادم ولی شهادت نصیبم نشد و خوشا به حال شهید سالاری که به آنچه می خواست رسید و خداوند شهادت را در کارنامه اعمالش ثبت کرد.

,

ناروئی از اتحاد مثال زدنی برادران اهل تسنن و تشیع در جنگ با داعش مطالبی را عنوان کرد و افزود:برادران اهل تسنن در کنار اهل تشیع دلیرانه با دشمنان خدا می جنگیدند و بسیاری از این پاک مردان خدا به دعوت حق لبیک گفتند و شربت شهادت را نوشیدند و انشاالله به برکت خونهای پاک شهیدان به زودی شاهد پیروزی رزمندگان و شکست مفتضحانه داعش و همپیمانانش در عراق و سوریه خواهیم بود.

,

ناروئی ملاقات با خانواده شهید سالاری را آرزوی قلبی خود دانست و گفت: خاطراتی از شهید سالاری دارم که بازگو کردنش برای خانواده بزرگواراین شهید ،افتخار هم رزمی شهید را برایم تداعی می کند و تسکینی در فراغ این مرد خدا برایم خواهد شد.

,

حجت الاسلام عباس ناروئی هم رزم شهید سالاری گفت: آرزویم دیدن خانواده شهید سالاری مدافع حرم استان هرمزگان است

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه