اخبار داغ

توصیه‌های رئیس حج و زیارت به زائران اربعین

توصیه‌های رئیس حج و زیارت به زائران اربعین
رئیس سازمان حج و زیارت به زائران اربعین حسینی که در ساعتهای آتی عازم عتبات عالیات هستند توصیه کرد که حتما مدارک قانونی را دریافت کنند و آن را هم به همراه خود داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایرنا، حمید محمدی، درباره لزوم دریافت ویزا و مدارک قانونی برای زیارت اربعین حسینی اظهار کرد: متولیان ذیربط و مسئولان دو کشور نسبت به اینکه کسی بدون مجوز یعنی بدون ویزا وارد عراق شود بسیار حساس هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی افزود: اقدامات مناسبی برای کنترل مرزها صورت گرفته است و قطعا اگر افرادی بخواهند بدون ویزا مبادرت به سفر اربعین حسینی داشته باشند برخورد قاطع صورت می‌گیرد و در این مورد نیز تردیدی وجود نخواهد داشت.

رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید بر داشتن مدارک قانونی در سفر اربعین حسینی اظهار کرد: توصیه ما به زائران این است که حتماً عزیزان پس از گرفتن ویزا به مرزها بروند و مدارک قانونی خود را به همراه داشته باشند.

محمدی تصریح کرد:‌ زائر امام حسین باید به نظام و قوانین و مقررات نظام احترام بگذارد به‌ویژه در مسیر مقدسی که راه می‌رود مدارک قانونی را همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه تمامی هم و غم ستاد مرکزی اربعین بر پایین آوردن هزینه‌ها بوده است، گفت: سازمان حج و زیارت نیز عضوی از ستاد مرکزی اربعین است؛ انصافاً تمامی هم و غم این ستاد و مسئولان ذیربط این بوده که هزینه‌ها را تا حد ممکن پایین بیاورند و مسیر ارائه خدمات به زائرین اربعین را تسهیل کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت اظهار کرد: امسال طبق مصوب ستاد مرکزی اربعین، مجموعاً 199 هزار و 500 تومان بابت ویزا، خدمات پزشکی، بیمه و حق‌الزحمه کارگزاران که گذرنامه‌ها را به دفاتر کنسولی برای ویزا می‌رسانن، تعیین شد و روند مناسبی در برنامه‌ریزیها‌ انجام گرفت که از همه دست‌اندرکارانی که تا این لحظه تلاش کرده‌اند تشکر می‌کنیم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه