اخبار داغ

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

بانکهای خصوصی و موسسات مالی، ابرچالش اقتصادی نظام هستند

بانکهای خصوصی و موسسات مالی، ابرچالش اقتصادی نظام هستند
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بانکهای خصوصی و موسسات مالی اعتباری را ابر چالش اقتصادی نظام معرفی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛امیرخجسته درگفتگو با نافع ، با اشاره به مشکلات پیش آمده در رابطه با موسسات مالی و با بیان اینکه موضوع مالباختگان موسسه آرمان درمجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار گرفته است،گفت:در این رابطه؛ سوالاتی ازوزیراقتصاد و دارایی پرسیده شد،ضمن اینکه بنده به شدت با رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیزبرخورد کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

 

,

وی ادامه داد:دراین خصوص بارها به مسئولین مربوطه گوشزد کردیم که بی مبالاتی وعدم نظارت بانک مرکزی سبب گرفتاری مردم شده است و این متولیان بانک مرکزی بودند که با غفلت خود موجب شدند تا"موسسه آرمان" پول مردم را به غارت ببرد.

,

 

,

خجسته با بیان اینکه موسسه آرمان، اموال مردم را درتجاری سازی ، خارج از کشور و یا دربلند مرتبه سازی ،به سود خود استفاده کرده،اظهار کرد:امروزسرمایه مردم بی چاره و گاها مستضعف ما ،که با سختی اندوخته ای فراهم آورده بودند ازدسترسشان خارج شده و این نتیجه عدم نظارت بانک مرکزی است.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه البته وضعیت مالباختگان موسسات اعتباری چون؛ فرشتگان وکاسپین در مجلس مورد بحث قرارگرفته و پرداخت مطالبات مردم در حال انجام است،عنوان کرد:در خصوص "موسسه مالی و اعتباری آرمان" نیز از وزیراقتصاد و داریی سوال کردیم وعنوان شده که به شدت پیگیروصول مطالبات مالباختگان هستند.

,

 

,

وی بیان کرد: من به عنوان نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، طی هفته گذشته رییس بانک مرکزی را مورد پرسش قرار دادم و اعلام کردم که شما باید مسئول پاسخگویی به مردم باشید.

,

 

,

خجسته اظهارکرد:در پی صحبت های مذکور،مسئولین مربوطه اعلام کردند که فروش املاک بانکها به منظور پرداخت بدهی مردم در دستور کار است.

,

 

,

وی با بیان اینکه بانک مرکزی باید پولهایی که دراختیار"موسسه آرمان" است رابه مالباختگان بازگرداند،گفت:متاسفانه مشکل آنجایی است که بانک مرکزی هنوز زیر بار بی مسئولیتی و عدم نظارت خود نرفته است.

,

 

,

وی تصریح کرد:باید چنین گفت که"بانک های خصوصی و موسسات اینچنینی ابرچالش اقتصادی برای نظام هستنند چراکه این موسسات و بانکها هم اکنون پول مردم را به غارت برده اند و پاسخ گو نیستند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه