اخبار داغ

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد:

پرداخت تسهیلات رونق تولید به ۱۳۱ واحد تولیدی قزوین

پرداخت تسهیلات رونق تولید به ۱۳۱ واحد تولیدی قزوین
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از پرداخت ۱۱۴ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۱۳۱ واحد تولیدی در استان قزوین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، علی پرزحمت امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از پرداخت ۱۱۴ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۱۳۱ واحد تولیدی در استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد هفت مورد مربوط به طرح‌های تولیدی و ۸۰ مورد به واحد‌های تولیدی حوزه صنعت و معدن و سه مورد هم به طرح‌ها و ۴۱ مورد مربوط به واحد‌های تولیدی حوزه کشاورزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با بیان اینکه امسال یک هزار و ۲۹۹ واحد تولیدی در سطح کشور از تسهیلات رونق تولید بهره‌مند شده اند، گفت: از ابتدای سال جاری این واحد‌ها، ۱۱۴ میلیارد و ۲۷۳ میلیون تومان از طریق سامانه بهین‌یاب تسهیلات دریافت کرده اند که سهم ۸.۸۵ درصدی از کل تسهیلات کشوری را شامل می‌شود.

,

این مسوول عنوان کرد: یک هزار و ۴۰۱ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام که یک هزار و ۵۴ مورد از آن سرمایه در گردش، ۳۰ مورد معدن و ۳۳ مورد درخواست سرمایه ثابت کرده اند و همچنین تعداد ۶۶۲ مورد هم مربوط به بخش صنعت و معدن و در بخش کشاورزی هم با ۲۶ مورد از ۴۶ واحد موافقت شده است.

,

وی یادآور شد: در هفته گذشته تعداد ۱۸ فقره از متقاضیان بانک‌های عامل توسط کمیته کارشناسی بازدید شده که ۱۳ مورد مورد موافقت این کمیته قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه