اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

آمریکایی ها به دنبال مذاکره برای ایجاد برجام جدید هستند

آمریکایی ها به دنبال مذاکره برای ایجاد برجام جدید هستند
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برجام به دنیا ثابت کرد آمریکا هیچگاه قابل اعتمادنیست، گفت: آمریکایی ها به دنبال مذاکره برای ایجاد برجام جدیدی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در گفتگو با قم فردا،با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور ایران در خصوص آمریکا، اظهار داشت: اگر کسی امریکا و رفتار آمریکا را خوب بشناسد طبیعتاً با همین ادبیات باید با او صحبت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: توجه دارید که توافق برجام یک توافق دوجانبه نیست بلکه یک توافق جامع‌الاطراف بین‌المللی است.

,

عضو خبرگان رهبری با اشاره به پیام های آمریکا، گفت: آمریکایی ها از طریق پیام هایی که با واسطه و  بی واسطه مطرح می کنند به دنبال یک نوع مذاکره جدید برای ایجاد برجام جدید هستند.

,

وی افزود:  سخن رئیس‌جمهور این است که شما زمانی که سر توافق‌نامه برجام که یک موافقت نامه بین‌المللی است پایبند نیستید چگونه انتظار دارید ما یک مذاکره و موافقت نامه جدیدی را با شما شروع و دنبال کنیم.

,

امام جمعه قم با اشاره به پیام سخن رئیس جمهور برای دیگر کشورها، خاطرنشان کرد: پیام رئیس جمهور برای کشور های دیگر روشن است که دیگر زمینه اعتمادی برای کشورها باقی نمانده که بخواهند آنها هم از شکل دیگری وارد گفتگو با آمریکا شوند یعنی وقتی عملکرد آمریکا را در جلوی دید جهانیان قرار داده شود خود به خود همه کشور ها به این جمع بندی می رسند که این کشور، کشور قابل اعتمادی نیست.

,

وی ادامه  داد: زمانی که با ایران توافق نامه ای بین المللی را امضا کرده اند و این گونه رفتار می کنند، احیاناً اگر با ما هم توافقی را ببندند چنین رفتاری را خواهند داشت.

,

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به بدعهدی آمریکا، بیان داشت: به هر ترتیب بدعهدی و خیانت آمریکا و مقید نبودن آنها نسبت به قرارداهای خود، امروز تبدیل به یک نگاه عمومی در جهان شده است و امیدواریم جهانیان به این عملکرد آمریکا توجه کنند و آمریکا خود به خود در سطح دنیا منزوی‌تر از همیشه شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه