اخبار داغ

حجت الاسلام دیرباز:

پیاده‌روی اربعین حسینی پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های استکبار است

پیاده‌روی اربعین حسینی پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های استکبار است
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: استکبار جهانی تلاش در جهت تفرقه افکنی در میان مسلمانان پیکره تشیع دارد و پیاده روی اربعین،پاسخی کوبنده به آنهاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز در گفت و گو با  اروم نیوز، با اشاره به پر محتواترین حماسه تاریخی بشریت، اظهار داشت: بزرگترین تجمع عالم بشریت در عین گوناگونی و تنوع در نژاد وحتی دین و مذهب در قالبی به مراتب یکپارچه و متحد در اربعین حسینی و در مکانی که عظیم ترین حماسه تاریخ بشریت را به خود دیده است حادث می شود و در سراسر جهان چشم نوازی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: پیام و نتیجه این تجمع و تحرک و حضور پرشور و مثال زدنى پاسخی کوبنده به یاوه گوی های استکبار است.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، اربعین را جلوه ای بی نظیر ایثار و فداکاری دانست و بیان کرد: نهضتی که برای احیای حق و عدالت و درنهایت سعادتمندی بشر براساس آموزه های حقیقی دین اسلام، هرگونه مشقّت و سختی را در خود حل کرد و جلوه های بی نظیر ایثار و فداکاری و وفاداری و صبر را در ابعاد متعالی انسان متجلّی کرد.

,

وی، تصریح کرد: حرکت پرشور مردم از سراسر جهان در اربعین حسینی در هیاهوی تحولات و تحرکات منطقه که ناامنی و اغتشاش را دربرداشته است مشخصا مشابه پادزهری در مقابل وحشی گری و خوی حیوانی تروریسم صعودی ـ صهیونیستی داعش عمل می کند.

,

حجت الاسلام دیرباز، تصریح کرد: وحدت اربعین آزادگی، انسانیت و برادری را در مقابل تعصبات پوچ و وحشی گری متعصبانه سردمداران تروریسم آمریکایی منطقه به عرصه نمایش میگذارد.

,

وی، ادامه داد: این ظرفیت بزرگ و فرصت فوق العاده برای تثبیت آرمان های اصیل انقلاب اسلامی که همانا در تداوم همان نهضت عاشورای حسینی به منصه ظهور رسیده است البته که بایست مورد توجه ویژه بخش ها و لایه های مختلف کشور من جمله دولت جمهوری اسلامی قرار داشته باشد.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، تاکید کرد: اربعین پیامی کوبنده برای استکبار جهانی است که قدرت مشتاقان کربلا بر دهان دشمنان می زند و این قدرت روز به روز در حال افزایش است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه