اخبار داغ

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

راهپیمایی اربعین پیامی کوبنده برای دشمنان اسلام است

راهپیمایی اربعین پیامی کوبنده برای دشمنان اسلام است
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اتحاد و انسجام مسلمن در پیاده روی اربعین پیامی کوبنده برای دشمنان اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام و المسلمین جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با اروم نیوز، با اشاره به جایگاه اربعین در بین مسلمانان، اظهار داشت: مسئله اربعین و زیارت اربعین مطلبی است که در متون دینی ما مورد توجه قرار گرفته و یکی از نشانه های مومن زیارت اربعین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: مسئله اربعین با یک اهتمام و توجه ویژه ای انجام می شودو مردان و زنان ما از همه جای عالم با شور و حرارت مثال زدنی در این همایش بزرگ شرکت می کنند.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: چند سالی که این بحث راهپیمایی حسینی بر پا شده است آن را به یک کنگره جهانی تبدیل کرده است که این می تواند تاثیرات زیادی  تحول و تقرب مردم ما نسبت به خدای متعال نسبت به اولیای دین داشته باشد.

,

وی، افزود: مردم زیادی از همه جای دنیا ازمسلمانان وشعیان و غیر شیعیان در این راهپیمایی و در این کنگره بزرگ حسینی شرکت می کنند.

,

شبستری، خاطرنشان کرد: زائران علاوه بر تقرب به خدا هدفی همچون تاثیر گذاری این سفر پر فیض بر روابط فردی و اجتماعی آن ها درنظر دارند.

,

وی، افزود: آثار معنوی و تحول روحی برای شرکت کنندگان محقق می شود و آثار اجتماعی فراوانی هم  می تواند به دنبال داشته باشد و این یک پیام بسیار بزرگ برای  دشمنان است.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، بیان داشت: این پیاده وری پیام بزرگی برای دشمنان دارد و نشان دهنده اتحاد و انسجام بی نظیر مسلمانان است،دشمنان باد بدانند مسلمانان هر لحظه آماده اند لبیک گویان به مبارزه با آن ها بروند و یاری کننده فرزند حسین در هنگام ظهور باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه