اخبار داغ

شهردار منطقه 20 تهران:

پیاده روی جاماندگان اربعین یک برنامه تاثیرگذار فرهنگی در سطح ملی است

پیاده روی جاماندگان اربعین یک برنامه تاثیرگذار فرهنگی در سطح ملی است
شهردار منطقه 20 تهران گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی به عنوان یک برنامه تاثیرگذار فرهنگی در سطح ملی اثرگذار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 تهران در حاشیه پیاده‌روی اربعین با حضور در غرفه ستاد خبری راهپیمایی عظیم جاماندگان اربعین حسینی که به همت سازمان بسیج رسانه دایر شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب ری اظهار داشت: ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری حسینی خوشحال هستیم از اینکه خداوند به ما توفیق داد بتوانیم با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها به زائران اربعین در منطقه شهرری خدمت‌رسانی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 تهران در حاشیه پیاده‌روی اربعین با حضور در غرفه ستاد خبری راهپیمایی عظیم جاماندگان اربعین حسینی که به همت سازمان بسیج رسانه دایر شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار , آفتاب ری,  اظهار داشت: ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری حسینی خوشحال هستیم از اینکه خداوند به ما توفیق داد بتوانیم با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها به زائران اربعین در منطقه شهرری خدمت‌رسانی کنیم.,

وی گفت: این‌گونه مراسمات ادامه مسیر حرکت امام حسین علیه‌السلام در ظلم ستیزی و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و الگوی مناسبی برای جوانان است که می‌تواند روحیه انقلابی را در جوانان تقویت کند و همچنین تاثیرات به‌خصوصی در روابط اجتماعی ما دارد.

,

شهردار منطقه 20 با اشاره به سخن امام راحل که فرموده اند محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است، گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی به عنوان یک برنامه تاثیرگذار فرهنگی در سطح ملی اثرگذار خواهد بود.

,

صفوی ادامه داد: شهرداری منطقه 20 در قبال رسالت فرهنگی و مذهبی خود توفیق دارد همه ساله در خدمت زائران حسینی باشد و تدابیر لازم در مجموعه شهرداری و ستاد اربعین و ستاد مردمی جاماندگان شهرستان ری  صورت گرفته که در طول مسیر موکب های مخلتف فرهنگی و اجتماعی حضور دارند و  به زائرین خدمات رسانی می کنند.

,

وی بیان کرد: در این موکب ها نقش مردم و سازمان های مردم بسیار برجسته است . امروز عاشقان ولایت و امام حسین علیه‌السلام همگی یکصدا و یک پارچه به دور از حواشی در کنار یکدیگر جمع شده و همگی یک شعار مشخص و واحد دارند.

,

شهردار منطقه 20 با اشاره به تمهیدات لازم برای برگشت زائران تصریح کرد: پیش بینی شده پس از اتمام مراسم 500 دستگاه اتوبوس‌های بی.آر.تی و معمولی در جهت خدمت‌رسانی به زائران پیش قدم باشند و شرکت مترو نیز با کاهش زمان حرکت قطارها سعی کرده یک تسهیل‌گری برای زائران ایجاد کند.

,

صفوی گفت: مجموعه راهور و نیروی انتظامی نیز  تلاش ویژه‌ای برای حفظ و امنیت و سلامت مراسم پیاده‌روی اربعین داشته است.

,

 

,

 

, , ,

انتهای متن/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه