اخبار داغ

از سوی سخنگوی آتش نشانی اصفهان مطرح شد؛

آخرین جزئیات آتش سوزی کارگاه مواد شیمیایی اصفهان/سه آتش نشان بستری شدند

آخرین جزئیات آتش سوزی کارگاه مواد شیمیایی اصفهان/سه آتش نشان بستری شدند
سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان، گفت ۹ نفر از آتش نشانان اصفهان در این حادثه دچار سوختگی و مسمومیت ناشی از اسید شدند که به سرعت به بیمارستان های الزهرا(س) و فارابی انتقال پیدا کردند که حال شش نفر مساعد و سه نفر هم بستری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، درباره آتش سوزی شهرک مواد شیمیایی روش دشت اصفهان گفت: کارخانه ای که دچار آتش سوزی شد چهار هزار متر مربع بود که مواد شیمیایی در دو سالن مجزا نگهداری شده بود که برای ورود به منطقه باید قفل ها را می شکستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

محمد شریعتی ادامه داد: به خاطر اسیدهای موجود در سالن، حتّی درخت های اطراف هم دچار آتش سوزی شدند و این بر وسعت آتش اضافه می کرد.

,

وی افزود: گستردگی آتش سوزی باعث شد تا مدیرعامل سازمان آتش نشانی مدیریت حادثه را بر عهده بگیرند و در کل ۱۵ ایستگاه با بیش از ۶۰ نیرو به محل اعزام شدند.

,

وی تصریح کرد: برای مقابله سریع با حجم آتش، ۲۳ دستگاه سنگین و فوق سنگین و دستگاه‌های تنفسی و بسیاری وسایل از شش جهت برای مهار آتش استفاده شد.

,

به گفته شریعتی ۹ نفر از آتش نشانان اصفهان در این حادثه دچار سوختگی و مسمومیت ناشی از اسید شدند که به سرعت به بیمارستان های الزهرا(س) و فارابی انتقال پیدا کردند که حال شش نفر مساعد و سه نفر هم بستری هستند.

,

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان، گفت: این حادثه علاوه بر خسارتی که از نظر تجهیزات به ما زد از نظر جسمی نیز به نیروهای ما آسیب زد اما با یاری خدا و لطف امام حسین(ع) بدون هیچ خسارت جانی و با مدیریت آتش پاد بهزاد بزرگزاد مهار شد.

,

شریعتی با بیان اینکه مهار حریق سه ساعت، امّا پاک سازی محل پنج ساعت طول کشید، تصریح کرد: محل کاملا پاک سازی شد تا مواد شیمیایی و اسیدی باقی نماند و حادثه دیگری اتفاق نیفتد.

,

علّت این حادثه در دست بررسی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه