اخبار داغ

به منظور تامین هزینه ازدواج جوان سنقری صورت گرفت؛

یتیم نوازی حامی نیکوکار با اهدای 30 گرم طلا

یتیم نوازی حامی نیکوکار با اهدای 30 گرم طلا
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سنقروکلیایی گفت: یکی از خیران نیکوکار برای تامین بخشی از هزینه ازدواج یتیم تحت حمایت خود حدود 30 گرم طلاجات به ارزش حدود چهار میلیون و 500 هزارتومان خریداری و به این جوان یتیم اهدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا صفدر امجدیان در گفتگو با سهیل سنقر با اشاره به اینکه امسال 76 میلیون تومان اعتبار به منظور تامین هزینه های ازدواج مددجویان تحت حمایت سنقری اختصاص داده شده است، گفت: 36 جوان نیازمند سنقری با این میزان کمک هزینه راهی خانه بخت شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سهیل سنقر,

 

,

 

,

مدیر کمیته امداد سنقروکلیایی با تاکید بر اینکه کمک هزینه ازدواج جوانان نیازمند از محل کمک های مردمی و اعتبارات داخلی کمیته امداد تامین می شود، افزود: یکی از خیران نیکوکار برای تامین بخشی از هزینه ازدواج یتیم تحت حمایت خود حدود 30 گرم طلاجات خریداری و به این یتیم اهدا کرد.

,

 

,

وی بیان کرد: ارزش طلاهای اهدایی از سوی این حامی نیک اندیش حدود چهار میلیون و 500 هزارتومان بوده است.

,

 

,

رئیس کمیته امداد شهرستان سنقر با یادآوری اینکه این حامی خیر هدف از خریداری و اهدای طلاجات را رضای خداوند و راهی کردن یتیم تحت حمایت به خانه بخت عنوان کرده است، ادامه داد: این حامی پس از ازدواج یتیم تحت حمایت خود هم اکنون حمایت از یتیم دیگری در این شهرستان را برعهده گرفته و ماهیانه بیش از 100 هزار تومان به وی اهدا می کند.

,

 

,

امجدیان با یادآوری اینکه بسیاری از جوانان نیازمند در آستانه ازدواج با مشکلات مالی عدیده ای مواجه بوده و در انتظار تامین هزینه های ازدواج از سوی خیران هستند، عنوان کرد: هم اکنون 27 زوج تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سنقر برای تشکیل زندگی مشترک نیازمند کمک خیران نیکوکار هستند.

,

 

,

وی تاکید کرد: خیران می توانند به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج در میان جوانان نیازمند کمک های خود را به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها اهدا و در این کار خداپسندانه سهیم شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه