اخبار داغ

در دهمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مطرح شد:

مدیران کرمانشاه ۲۰ روز آتی را برای مطالبات مردم در تهران مستقرشوند/ وجود ۳۰۰ پروژه در استان

مدیران کرمانشاه ۲۰ روز آتی را برای مطالبات مردم در تهران مستقرشوند/ وجود ۳۰۰ پروژه در استان
استاندار کرمانشاه ۲۰ روز آینده را فرصتی برای مطالبه گری مدیران از وزارتخانه‌های خود دانست تا بودجه آینده برای استان افزایش یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد ، هوشنگ بازوند در دهمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد گفت: ما به دنبال این هستیم که صدای مطالبه استان را به گوش دولتمردان برسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی افزود: در دولت های گذشته حدود ۱۵ سال پیش جهت جبران عقب ماندگی های شرق و غرب طرح های توسعه طراحی شد.

,

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: در شرق کشور این برنامه به معاونت امنیت سیاسی وزارت کشور با رویکرد عمرانی اجرا شد و منجر به ۳ ردیف بودجه تحت عنوان طرح توسعه عمران شد.

,

بازوند یادآور شد: در غرب کشور سال گذشته قرار بود این برنامه اجرایی شود که منجر  به جابجایی شد.

,

وی ادامه داد: طرحهای توسعه ای غرب کشور تا کنون بنا به دلایلی پیگیری نشده است که باید این روند را احیاء کنیم

,

استاندار کرمانشاه گفت:  قرار شد یکسری پروژه ها و طرح های استان را امروز به تصویب این جلسه برسانیم و روز دوشنبه تحویل وزارت کشور دهیم.

,

‌بازوند گفت: پس از بررسی پروژه ها با تشکیل شورای توسعه استان کرمانشاه به ریاست وزیر محترم کشور به آنها پرداخته و سپس به رئیس جمهور محترم ارائه شود.

,

وی ابراز امیدواری کرد که با این کار یک ظرفیت ملی به ظرفیتهای استان اضافه و صدای مطالبات استان در مرکز شنیده خواهد شد تا در رشد اعتبارات ملی و استانی و هزینه ای موثر باشد.

,

استاندار کرمانشاه افزود: مدیران دستگاهها با تمام توان ممکن پیگیر تحقق پروژه های خود در راستای توسعه استان باشند که یکی از شاخص های ارزیابی مدیران میزان افزایش بودجه است.

,

وی تصریح کرد: هفته گذشته جلسه ای در وزارت کشور داشتیم که طی آن قرار شد تا دوشنبه همین هفته چند پروژه با ماهیت ملی در استان تعریف و به وزارت کشور ارائه کنیم تا با تشکیل شورای توسعه استان کرمانشاه به ریاست وزیر محترم کشور به آنها پرداخته و سپس به رئیس جمهور محترم ارائه شود.

,

بازوند افزود: بدین ترتیب یک ظرفیت ملی به ظرفیتهای استان اضافه و صدای مطالبات استان در مرکز شنیده خواهد شد تا در رشد اعتبارات ملی و استانی و هزینه ای موثر باشد.

,

 وی با بیان اینکه در آستانه تقدیم بودجه ۹۷ هستیم، گفت:  از آنجا که تا ۲۰ آذر ماه لایحه بودجه ۹۷ تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد، حدود ۲۰ روز نفس‌گیر برای تحصیل بودجه مناسب پیش روی همه مدیران است و این ایام در واقع «شب قدر مدیران» بوده و مدیران باید مطالبات مردم را به گوش وزرا برسانند تا جایگاه مناسبی در بودجه سال آینده داشته باشیم.

,

 استاندار کرمانشاه تاکید کرد: انتظار داریم که در بودجه سال آینده وضعیت بهتری نسبت به دیگر استانها داشته باشیم و مدیران در ۲۰ روز باقیمانده، از ظرفیت های وزارتخانه متبوع، مدیر ارشد استان و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی استفاده کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: از همه مدیران استان می خواهم که ۲۰ روز آینده را در تهران مستقر شوند تا بتوانند با چانه زنی و پیگیری از وزارتخانه های خود رشد لازم را در اعتبارات ملی و استانی داشته باشند، که این موضوع از شاخص‌های ارزیابی مدیران است.

,

بازون تصریح کرد: افکار عمومی عملکرد مدیران را به صورت روزانه رصد می‌کند و مردم با استفاده از شبکه های مجازی وعده های مسوولین را پیگیری و دنبال می کنند. دورانی است که مسئولین بیش از هر زمان دیگری ملزم به پاسخگویی درخصوص عملکرد خود هستند.

,

 

,

وجود ۳۰۰ پروژه در استان /لزوم حل معضل تصفیه‌خانه فاضلاب کرمانشاه

, وجود ۳۰۰ پروژه در استان /لزوم حل معضل تصفیه‌خانه فاضلاب کرمانشاه,

مجتبی نیک کردار امروز شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد،  بر تدوین پروژه های استان از بین بیش از ۳۰۰ پروژه موجود در بخش های مختلف برای مطالبه‌گری در بودجه آینده ابراز داشت: سامانه سردسیری را باید با جدیت دنبال کنیم چرا با تحقق سامانه سردسیری علاوه بر سیراب شدن زمین‌های روانسر، کرمانشاه، ماهیدشت و سنجابی، آب شرب بلندمدت شهر کرمانشاه، و آب مورد نیاز صنایع استان برای همیشه تأمین می‌شود.

,

نیک کردار

, نیک کردار,

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه افزود: حداقل هزار تخت بیمارستانی برای رسیدن به میانگین کشوری نیاز داریم و پیگیر تحقق این امر هستیم.

,

نیک کردار یادآور شد: دستگاههای مرتبط باید در حوزه زیرساختی آب روستایی و آب شرب شهرهای استان، حرکت مستمر داشته باشند.

,

این مسئول افزود: تصفیه خانه آب کرمانشاه مربوط به ۵۰ سال پیش و فرسوده شده است که با چنگ و دندان آن را سرپا نگه داشته ایم. این مسئله باید قبل از تبدیل شدن به یک معضل جدی، حل شود.

,

وی تاکید داشت: همچنین احداث آزاد راه همدان-کرمانشاه، و چهارخطه کردن محورهای بیستون-سنقر و قزانچی-نوسود را با جدیت دنبال می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه