اخبار داغ

در قالب هفته سوم رقابت‌ها؛

هفته ناکامی ورزشکاران کُردستانی/شکست تیم‌های بسکتبال و هندبال در رقابت‌های کشوری

هفته ناکامی ورزشکاران کُردستانی/شکست تیم‌های بسکتبال و هندبال در رقابت‌های کشوری
هفته سوم رقابت‌های هندبال دختران کشور و رقابت‌های بسکتبال امید باشگاه‌های کشور با شکست تیم‌های استان کُردستان همراه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، هفته سوم رقابت های لیگ برتر هندبال دختران باشگاه های کشور روز جمعه 19 آبان در شهرهای مختلف پیگیری شد که در آن دختران هندبالیست کردستانی که دو بازی قبلی خود را با شکست به پایان رسانده بودند در جهت جبران دیدارهای قبلی مصمم تر پا به میدان گذاشتند و در خارج از خانه به مصاف شاهین شهر اصفهان رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

در این هفته تیم هیئت کردستان نسبت دیدارهای گذشته تهاجمی تر ظاهر شد و در حالی که در نیمه نخست بازی 12 بر 8 از تیم حریف پیش افتاده بود در پایان با نتیجه نزدیک 26 بر 23 مغلوب شد.

,

 

,

اسرا فتاحی کردستانی، سیران رجبی نیا، اسرا زندی، دنیا امانی، دلنیا محمودی، مونا خانی، اسرا مرادی، لاوین ملائی، پریا غلامیان، نسا مردوخی، هدیه ویسی، مونا درودگر، هدیه راست بین، تینا بدری، الناز رحیمی، ژینو جوانمردی، مبینا زمانی و کارن اصلانی بازیکنان تیم هیأت هندبال کردستان هستند که در فصل جدید حضور دارند.

,

 

,

نوای آبیدر - هندبالیست‌های دختر کُردستانی

, نوای آبیدر - هندبالیست‌های دختر کُردستانی,

 

,

هیئت هندبال کردستان در هفته چهارم این رقابت ها در سالن شهید بهنام شاد میزبان نفت و گاز گچساران خواهد بود.

,

 

,

بسکتبالیست های کردستانی در جدال با تیم آرارات تهران ناکام ماندند

, بسکتبالیست های کردستانی در جدال با تیم آرارات تهران ناکام ماندند,

فته سوم رقابت های بسکتبال امید باشگاه های کشور از روز جمعه 19 آبان ماه با شکست تماینده کردستان به پایان رسید که در آن هیئت بسکتبال کردستان در دومین دیدار خود با تیم قدرتمند آرارات تهران رو برو شد و در یک جدال سخت و نفس گیر ۶۷ بر ۵۰ نتیجه را به تیم میزبان واگذار کرد و دومین شکست را متحمل شد.

,

 

,

رقابت های بسکتبال امید باشگاه های کشور با شرکت 12 تیم برگزار می شود که تیم ها در دو گروه شش تیمی دیدارهای خود را انجام خواهند داد.

,

 

,

هیأت بسکتبال کردستان در گروه اول جدول رقابت ها قرار دارد و با تیم های آرارات تهران، هیأت بسکتبال اصفهان، مانیزان کرمانشاه، هیأت بسکتبال گیلان و نبوغ بسکتبال اراک همگروه است و تیم های آدمیس میناب، پتروشیمی بندر امام، نفت امیدیه، صنعت مس کرمان، ملی حفاری ایران و مهروبان نوین ماهشهر در گروه دوم مسابقات جای دارند.

,

 

,

نوای آبیدر - تیم هیئت بسکتبال کُردستان

, نوای آبیدر - تیم هیئت بسکتبال کُردستان,

 

,

متین استاد نوروزی، رضا احمدیان، حمید شریفی، دیلان حیدری، محمد رانین درشت، هیمن احمدی، حمید امینی، بهیاد رحیمی، شاهین قدرگیر و صهیب شریفی بازیکنان تیم هیأت بسکتبال کردستان هستند که در این مسابقات به میدان می روند.

,

 

,

حمید سهراب نژاد مدیر فنی، امید ولیدی پاک سرمربی و پیام امتی به عنوان مربی تیم کردستان را هدایت و همراهی می کنند.

,

 

,

هیئت کردستان در ادامه این رقابت ها روز چهارشتبه 24 آبان ماه در سنندج بازی عقب افتاده خود را با مانیزان کرمانشاه انجام خواهد داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه