اخبار داغ

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

اجرای طرح ذخیره‌سازی گوشت و میوه شب عید/ ۱۵۰۰ تن سیب و پرتقال خریداری می‌شود

اجرای طرح ذخیره‌سازی گوشت و میوه شب عید/ ۱۵۰۰ تن سیب و پرتقال خریداری می‌شود
معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: پیش بینی نیاز بازار بسیار مهم و ضروری است و به همین منظور حدود ۱۵۰۰ تن سیب و پرتقال در مرحله اول خرید و ذخیره سازی خواهد شد که این مقدار قابل افزایش می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص نیوز؛ منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که به منطور هماهنگی اجرای طرح ذخیره سازی گوشت و میوه در سالن جلسات این اداره برگزار شد اظهار کرد: کنترل و نظارت بر بازار و قیمت محصولات نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی بوده و این مورد نباید مورد غفلت قرار گیرد و مدیران باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به این امر داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص نیوز؛ ,

وی با بیان اینکه میوه و گوشت مصرف شب عید به اندازه کافی پیش بینی و در مرحله تامین و ذخیره سازی است ، تصریح کرد: پیش بینی نیاز بازار بسیار مهم و ضروری است و به همین منظور حدود ۱۵۰۰ تن سیب و پرتقال در مرحله اول خرید و ذخیره سازی خواهد شد که این مقدار قابل افزایش می باشد.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت : تنظیم بازار و رضایت مشتریان ، اولویت اصلی مدیریت اقتصادی استان در امر ذخیره سازی میوه و گوشت شب عید است چرا که عدم رضایت مشتریان به بازار ضربه جدی وارد می‌کند.

,

حبیبی با تاکید بر نظارت جدی دستگاه های متولی بر روند قیمت کالاها در ایام پایانی سال گفت: رضایتمندی مردم باید در همه امور لحاظ شود و از نظر قیمت کالاها باید به گونه ای عمل شود که مردم کاملا در آرامش خاطر باشند.

,

معاون استاندار قزوین افزود : قصد دخالت در بازار را نداریم و معتقدیم بازار باید توسط اتحادیه ها ، اصناف و خود بازاریان تنظیم شود ، اما از اعمال نظارت در بازار نیز غفلت نمیکنیم .

,

این مسئول با تاکید بر کیفیت محصولات ذخیره سازی شده ، گفت : بسته بندی کالاهای مورد نیاز مردم و همچنین قیمت مناسب باید لحاظ شود  تا از سوء استفاده سود جویان جلوگیری شود .

,

حبیبی در خصوص نحوه ی توزیع میوه شب عید گفت: فرمانداران متناسب با میزان توزیع سال گذشته و همچنین نیاز مردم نسبت به ارسال آمار میوه درخواستی به ستاد تنظیم بازار استان اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه