اخبار داغ

نماینده مردم خاش در مجلس مطرح کرد:

معدن مس چهل کوره سی و پنجمین طرح بزرگ اقتصاد مقاومتی در کشور/۶۲۵ نفر در این معدن مشغول به کار هستند

معدن مس چهل کوره سی و پنجمین طرح بزرگ اقتصاد مقاومتی در کشور/۶۲۵ نفر در این معدن مشغول به کار هستند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم شهرستان خاش گفت: معدن مس چهل کوره سیستان و بلوچستان یکی از 35 طرح بزرگ اقتصاد مقاومتی در کشور و از افتخارات این استان پهناور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کرد در حاشیه بازدید از معدن مس چهل کوره نصرت آباد خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بیان اینکه کارکردن در معدن یک شغل بسیار سخت و طاقت‌فرسا است، اظهار کرد: جان کارگران از اشتغال آنها مهم‌تر است و اشتغال باید همراه با استاندارهای ایمنی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تفتان ما , تفتان ما , تفتان ما , تفتان ما , تفتان ما , .,

وی با بیان اینکه  معدن مس چهل کوره یکی از افتخارات سیستان و بلوچستان است، تصریح کرد: مدیران و کارگرانی که در این معدن کار می کنند افرادی هستند که برای اعتلای نظام و انقلاب و کمک به تولید ایثار می کنند و اینها سربازان  واقعی عرصه کار و تولید هستند که در عمق 150 ، 200 ، 300 متر زیر زمین درحال کار هستند.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: معدن و کارخانه فرآوری مس چهل کوره یکی از 35 طرح بزرگ اقتصاد مقاومتی در کشور است که به زودی اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به همراه وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی از این معدن بازدید خواهند کرد.

,

نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معدن مس چهل کوره نصرت آباد خاش در 100 کیلومتری شمال غربی زاهدان قرار دارد، اظهار کرد: در معدن مس چهل کوره نصرت آباد خاش 225 نفر به صورت مستقیم و 400 نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند.

,

گفتنی است؛  در این بازدید امید آذرنگ معاون روابط کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و برخی مدیران دستگاههای اجرایی علی کرد عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم شهرستان خاش را همراهی کردند.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه