اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی گفت:

سعودی ها به دنبال ایجاد تنش در لبنان هستند

سعودی ها به دنبال ایجاد تنش در لبنان هستند
حسن اسدی یکی از آزادگان شهرستان بهار است که اتفاقات اخیر لبنان در فراخواندن سعد حریری به عربستان را اقدام سعودی ها در جهت ایجاد تنش در لبنان بیان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، حسن اسدی یکی از آزادگان شهرستان بهار که از فعالین سیاسی شهرستان می باشد در مورد اتفاقات اخیر در لبنان اقدام اخیر عربستان سعودی در فراخواندن سعد حریری به این کشور و پس از آن بازداشت وی را اقدامی جهت ایجاد تنش در لبنان عنوان کرد و گفت: حزب الله لبنان یک خط دفاعی در مرز اسرائیل با همکاری ایران ایجاد کرده است و سعودی ها با این اقدام خود به دنبال تضعیف حزب الله هستند تا بتوانند این خط دفاعی را بشکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

اسدی گفت: شکستن این خط به معنای شکستن جبهه جلویی نبرد جمهوری اسلامی است و اینها به دنبال این هستند که به این شکل به ایران ورود پیدا کنند و لذا سعی دارند جبهه داخلی لبنان را بر هم بزنند.

,

این فعال سیاسی ادامه داد: اینها تاکنون در سیاست داخلی لبنان نتوانسته اند نفوذ کنند و لذا دست به تغییر و جابجایی زده اند و هم اکنون شاهد این هستیم که با فریبی سعد حریری را به عربستان خواندند و اکنون وی را بازداشت کرده اند و اجازه بازگشت به وی را نمی دهند و سعی دارند برادر بزرگش را جایگزین او کنند و وی نیز تاکنون این را قبول نکرده است.

,

این آزاده با اشاره به لزوم افزایش قدرت نظامی و بحث موشکی گفت: طبق آیات قرآن کریم یکی از ویژگی های دشمن این است که به دنبال تضعیف قدرت دفاعی ماست و بیانات رهبری و تاکید ایشان بر بالا بردن قدرت نظامی کشور مطابق با آیات قرآن می باشد؛ چرا که کاهش قدرت نظامی کشورها باعث تضعیف آن کشور می شود.

,

وی ادامه داد: در اختیار داشتن سلاح های جنگی به معنای جنگ طلبی نیست و این به معنای جلوگیری از تهدیدات سایر کشور هاست و این را می توان در اتفاق اخیر لبنان نیز دید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه