اخبار داغ

درخشش امدادگران تویسرکانی در مسابقات رفاقت مهر سازمان جوانان هلال احمر؛

کسب عناوین برتر استانی و شهرستانی توسط جوانان هلال احمر تویسرکان+تصاویر

کسب عناوین برتر استانی و شهرستانی توسط جوانان هلال احمر تویسرکان+تصاویر
جوانان هلال احمر تویسرکانی توانستند با حضور در بیست و هشتمین مسابقات کشوری رتبه برتر کشور در رشته حمل تخصصی مصدوم را به دست آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور، مسابقات رفاقت مهر سازمان جوانان هلال احمر هرساله در رشته های امداد و کمک های اولیه، حمل تخصصی مصدوم،اسکان اضطراری و زبان انگلیسی  در مراحل مختلف(کانونی،شهرستانی،استانی و کشوری) برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

و حال این روزها جوانان هلال احمر تویسرکانی توانستند با حضور در بیست و هشتمین مسابقات کشوری رتبه برتر کشور خوش درخشیدند.

,

 «رامین اسدبگی» مربی کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد واحد تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور گفت: در این این دوره از مسابقات دو تیم حمل تخصصی مصدوم به تفکیک جنسیت متشکل از یک تیم خواهران؛ زهرا فضلعلی، پریسا کریمپور، رضوان خدابخشی و پریا میرمعینی که موفق به کسب رتبه دوم استان شدند.

,

وی اظهار کرد: همچنین تیم برادران؛ محمدرضا نظربیگی، حسین ملک محمدی،علیرضا محمدی مهر و محمد صدیقی هم موفق به کسب رتبه اول استان و راهیابی به مسابقات کشوری شدند.

,

 مربی کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد واحد تویسرکان افزود: این تیم در آبان ماه سال جاری به مسابقات کشوری اعزام و در بیست و هشتمین مسابقات کشوری موفق به کسب رتبه برتر کشور در رشته حمل تخصصی مصدوم نیز شدند.      

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه