اخبار داغ

آیا شورا نشینان ازخندیدن به ریش شهروندان دست برخواهند داشت؟!

سریال پرجاذبه شهردار همدان همچنان ادامه دارد

سریال پرجاذبه شهردار همدان همچنان ادامه دارد
سریال پرجاذبه شهردار همدان همچنان ادامه دارد و به نظرمی رسد شورانشنینان قصد دارند این سریال را با آب بستن همچنان کش دهند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع؛ شورای شهر همدان در دور پنجم ، پس از کش و قوس های فراوان توانست وارد مرحله عملیاتی کارخود شود و در آن زمان سخنگوی شورا اعلام کرد که  تلاش اعضاء بر این است تا پیش از دوازدهم شهریور گزینه یا گزینه های شهرداری معرفی شود.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع, شورای شهر همدان در دور پنجم ، پس از کش و قوس های فراوان توانست وارد مرحله عملیاتی کارخود شود و در آن زمان سخنگوی شورا اعلام کرد که  تلاش اعضاء بر این است تا پیش از دوازدهم شهریور گزینه یا گزینه های شهرداری معرفی شود.  ,

 

,

شورای  پنجم، پیش از آغاز فعالیت رسمی خود 9 کاندیدا را برای سمت شهرداری درنظر گرفت که از این تعداد 4 نفر بومی و 5 نفر غیربومی بودند.

,

 

,

پس از بررسی گزینه های مذکور، نیمه‌های شهریورماه، 4 گزینه نهایی معرفی  شدند که در این بین سه گزینه بومی یک نفرغیربومی بود.

,

 

,

چندی نگذشت که چهار گزینه معرفی شده نیز براساس رای گیری اعضاء در صحن علنی شورا کنار گذاشته شدند و شورا علیرغم وعدها به منظور انتخاب هرچه سریع تر شهردار، اعلام کردند که انتخاب شهردارهمدان نیازمند بررسی های بیشتری است و گزینه های بعدی به زودی معرفی می شوند.

,

 

,

*شورا دراقدامی خارق العاده حسین مرادی رابه عنوان شهردار منتخب معرفی کرد

, *شورا دراقدامی خارق العاده حسین مرادی رابه عنوان شهردار منتخب معرفی کرد, *شورا دراقدامی خارق العاده حسین مرادی رابه عنوان شهردار منتخب معرفی کرد,

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان، شورای پنجم در اقدامی خارق العاده حسین مرادی شهردار منطقه 22 تهران را به عنوان شهردارمنتخب همدان معرفی کرد و شورا نشینان خرسند از این انتخاب مرادی را شهرداری لایق برای همدان معرفی کردند.

,

 

,

*مرادی با شرایط مالی شهرداری همدان کنار آمده است

, *مرادی با شرایط مالی شهرداری همدان کنار آمده است, *مرادی با شرایط مالی شهرداری همدان کنار آمده است,

سخنگوی شورای شهر در نشستی که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد اعلام کرد که مرادی شهرداری توانمند خواهد بود و وی با وجود شرایط مالی شهرداری همدان، مدیریت شهری را پذیرفته است.

,

 

,

گردان در آن زمان علیرغم نظر برخی خبرنگاران معتقد بود که شهردار غیر بومی همدان میتواند کشتی به گل نشسته شهرداری را راهی دریاهای خروشان توسعه کند و البته تاکید کرد که سوابق مدیریتی مرادی نشان دهنده این توانایی است.

,

 

,

*شهروندان با انتخاب مدیری به ظاهر توانمند، رویای شهری آرمانی را درسرپروراندند

, *شهروندان با انتخاب مدیری به ظاهر توانمند، رویای شهری آرمانی را درسرپروراندند, *شهروندان با انتخاب مدیری به ظاهر توانمند، رویای شهری آرمانی را درسرپروراندند,

شهروندان همدانی با شنیدن این خبر، خوشحال از انتخاب مدیری به ظاهرتوانمند، رویای شهری آرمانی را درسرپروراندند و منتظر شدند تا پروژه های نیمه تمام و خاک گرفته شهر به وسلیه شهرداری غیر بومی سر و سامان یابد.

,

 

,

شورا نشنینان نیز مغرور از انتخاب شهرداری توانمند، بر صندلی های خود تکیه زدند تا شهردار منتخب با حکمش راهی همدان شود.

,

 

,

بیست وسوم مهر ماه بود که زمزمه استعفای حسین مرادی، شهردارمنتخب شهر همدان شنیده شد واین درحالی بود اعضاء شورا در سخنانی ضد و نقیض حضور و یا عدم حضور مرادی در همدان را اعلام نمودند.

,

 

,

*استعفای شهردار منتخب ساخته و پرداخته ذهن خبرنگاران است

, *استعفای شهردار منتخب ساخته و پرداخته ذهن خبرنگاران است, *استعفای شهردار منتخب ساخته و پرداخته ذهن خبرنگاران است,

 در این میان سخنگوی شورای شهر در گفتگو با خبرنگار نافع اعلام  کردکه استعفای شهردار منتخب تنها ساخته ذهن اصحاب رسانه است و مردای همچنان شهردار همدان خواهد بود.

,

 

,

گردان در این گفتگو ملاک اعضای شورارا برای انتخاب مرادی را داشتن تخصص در پست شهرداری، جوان بودن، برنامه های خوب و میزان تحصیلات وی عنوان کرد.

,

 

,

*شایعه ها قوت گرفت

, *شایعه ها قوت گرفت, *شایعه ها قوت گرفت,

قصه به آنجایی رسید که پس از گذشت چند روز شایعه عدم حضور مرادی در سمت شهردار همدان قوت گرفت و در این میان علی رحیمی فر یکی از اعضاء شورای پنجم اعلام کرد که شهردار منتخب به سبب پاره‌ای از مسائل خانوادگی نمی‌تواند در همدان حضور داشته باشد اما همچنان سخنگوو رییس شورای شهر استعفای شردارمنتخب را تکذیب کردند.

,

 

,

*شهردار منتخب صحن علنی شورا را هم به بازی گرفت

, *شهردار منتخب صحن علنی شورا را هم به بازی گرفت, *شهردار منتخب صحن علنی شورا را هم به بازی گرفت,

رمان انتخاب شهردار همدان تا آنجایی پیش رفت که کامران گردان  در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که از شهردار منتخب خواستیم تا با حضور در صحن شورا وقضیه را از ابهام درآورد.

,

 

,

بر اساس وعده های داده شده و البته اعلام رسمی رییس شورای شهر، قرار بود شهردار منتخب ، صبح امروز با حضور در صحن علنی شورا، خبرهایی را برای رسانه ها داشته باشد که متاسفانه حسین مرادی یکبار دیگربه بهانه ای واهی از حضور دراین جلسه سرباز زد!

,

 

,

*پوزخندهای معنا دار گردان خبرنگاران را عصبانی کرد

, *پوزخندهای معنا دار گردان خبرنگاران را عصبانی کرد, *پوزخندهای معنا دار گردان خبرنگاران را عصبانی کرد,

این جلسه در حالی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد که کامران گردان پس ازدقایقی اعلام کرد حضور حسین مرادی در جلسه مذکور منتفی است وخبرنگاران بیش از این معطل نشوند.

,

گردان درحالی با پوزخند حضور خبرنگاران به منظور انعکاس خبر شهردار منتخب را به تمسخر گرفت که پیش از این ،همین شخص عدم حضور مرادی در همدان را ساخته و پرداخته ذهن خبرنگاران دانسته بود!

,

 

,

*مرادی فردا نیاید گزینه دیگری مدنظر قرار می دهیم

, *مرادی فردا نیاید گزینه دیگری مدنظر قرار می دهیم, *مرادی فردا نیاید گزینه دیگری مدنظر قرار می دهیم,

پس ازاعتراض خبرنگاران به کنسل شدن جلسه، رییس شورای اسلامی شهریکبار دیگروعده حضور مرای در صحن شورا در روز آینده را داد و تصریح کرد که چنانچه شهردار منتخب فردا نیز درصحن حاضر نشود ما گزینه دیگری را مد نظر قرار خواهیم داد.

,

 

,

*رمان انتخاب شهردار به کجا خواهد رسید/آیا شورای شهر از خندیدن به ریش شهروندان دست بر می دارد؟

, *رمان انتخاب شهردار به کجا خواهد رسید/آیا شورای شهر از خندیدن به ریش شهروندان دست بر می دارد؟, *رمان انتخاب شهردار به کجا خواهد رسید/آیا شورای شهر از خندیدن به ریش شهروندان دست بر می دارد؟,

حالا باید نشست و دید رمان انتخاب شهردارهمدان به کجا می رسد و کی قرار است اعضای شورا از خندیدن به ریش شهروندان دست بردارند!

,

 

,

شهروندان همچنان باید منتظر قسمت بعدی سریال حضور و یا عدم حضور شهردار باشند وتنها با تکیه بر آنچه در قسمت بعد خواهند دید این سریال پرجاذبه را دنبال نمایند.

,

 

,

اما سوال اینجاست که به راستی مرادی چه  گزینه ویژه ای است که شورای شهر اینگونه برایش سینه چاک کرده است؟

,

 

,

*آیا همدان به راستی مدیر لایق بومی ندارد؟!  

, *آیا همدان به راستی مدیر لایق بومی ندارد؟!  , *آیا همدان به راستی مدیر لایق بومی ندارد؟!  ,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه