اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با دانا خبر داد:

درخواست مجلس از بانک مرکزی برای تعیین تکلیف صرافی های غیر مجاز/ وجود صرافی های غیر مجاز در شهرهای مرزی کشور

درخواست مجلس از بانک مرکزی برای تعیین تکلیف صرافی های غیر مجاز/ وجود صرافی های غیر مجاز در شهرهای مرزی کشور
عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی در خصوص صرافی هی غیر مجاز گفت: صرافی های مجاز باید مشخص و بانک مرکزی برای آنها پروانه کار صادره کرده باشد ولی متأسفانه صرافی های غیر مجاز در بازار ارز در حال فعالیت هستند و کمتر کسی با انها کاری دارد.
[

احمد انارکی عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛در خصوص صرافی هی غیر مجاز گفت: صرافی های مجاز باید مشخص و بانک مرکزی برای آنها پروانه کار صادره کرده باشد ولی متأسفانه صرافی های غیر مجاز در بازار ارز در حال فعالیت هستند و کمتر کسی با انها کاری دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی بر همین اساس ادامه داد: همچنین فعالیت صرافی های مجاز با شبکه بانکی مرتبط و همه آنها به سیستم پاسخگو و بانک مرکزی نسبت به عملکرد انها نیز باید نظارت لازم و کافی داشته باشد.
,
 
,
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تشکیل جلسه ای در این رابطه با بانک مرکزی اظهار داشت: طی چندین جلسه که با بانک مرکزی در کمیسیون افتصادی مجلس داشته ایم بانک وعده داده که  با صرافی های غیر مجاز برخورد کند و هر چه سریعتر نسبت به جمع آوری آنها اقدام کند.
,
 
,
انارکی با اشاره به وجود صرافی های غیر مجاز در شهرهای مرزی کشور تصریح کرد: در  شهرهای مرزی نیز صرافی های غیر مجاز شاید چند برابر دیگر شهرها به وفور دیده می شود  که به صور ت زیر پله ای در حال فعالیت هستند که باید با آنها برخورد شود.
,
 
,
وی همچنین در خصوص مطالبه مجلس از بانک مرکزی در خصوص صرافی های غیر مجاز افزود: مجلس نیز از بانک مرکزی خواسته که تکلیف صرافی های غیر مجاز را مشخص کند تا هرچه زودتر تنظیم بازار پولی و مالی کشور در اختیار دستگاه بانکی کشور قرار گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه