اخبار داغ

رییس پلیس راه استان همدان انتقاد کرد:

رفع نقاط حادثه خیز به کندی پیش می رود/ 70نقطه ومقطع حادثه خیز درراه های استان وجود دارد

رفع نقاط حادثه خیز به کندی پیش می رود/ 70نقطه ومقطع حادثه خیز درراه های استان وجود دارد
رییس پلیس راه استان همدان ضمن انتقاد از عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، گفت:متاسفانه به نظر می رسد متولیان امر تنها به شناسایی و آشکارسازی نقاط حادثه خیز بسنده کرده اند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ رضا عزیزی در گفتگو با نافع، با اشاره به شناسایی 70 نقطه و مقطع حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی و راههای استان گفت:عمده نقاط حادثه‌خیزدرمحورهای فرعی و روستایی قرارگرفته اند اگرچه گردنه اسدآباد نیز هرساله تلفات جانی زیادی را به دنبال دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی ضمن انتقاد ازکندی اصلاح نقاط حادثه خیزاستان توسط متولیان امر، اظهار کرد:اگرچه اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای چند سالی است که در پی اصلاح نقاط حادثه خیز است اما کار به قدری کند پیش می رود که انگار اقدام اساسی صورت نگرفته است.

,

 

,

وی ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای تنها به آشکارسازی نقاط حادثه خیز ونصب تابلوهای فسفری بسنده کرده درحالی که همه ساله همین نقاط، جان بسیاری ازهم استانی های ما را می گیرند.

,

 

,

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه متاسفانه در هفت ماهه نخست سال جاری 244 نفر درتصادفات راه های مواصلاتی استان  جان خود را از دست دادند،عنوان کرد:البته این تعداد در مقایسه به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته اما همین تعداد هم زیاد است.

,

 

,

وی با اشاره به ینکه بخش عمده ای از تلفات به راکبان موتورسیکلتها بر می گردد،بیان کرد:هر ساله  در سطح جاده های بین شهری و فرعی استان، نزدیک به 84 نفر در تصادفات موتورسیکلت جان خود را از دست می دهند و البته علاوه برنقاط حادثه خیزبخشی از حوادث نیز به بی احتیاطی راکبان بر می گردد.

,

 

,

سرهنگ عزیزی همچنین با بیان اینکه متاسفانه استان همدان در بحث تلفات ناشی از تصادفات موتور سیکلت ها در مقایسه با میانگین کشوری وضعیت بدتری دارد گفت:تصادفات موتورسیکلت در سطح استان 25 درصد تصادفات را تشکیل می دهد در حالی که این عدد در میانگین کشوری 18 درصد است.

,

 

,

وی درادامه سخنان خود، خواب آلودگی رانندگان را یکی از مهم ترین عوامل حادثه ساز دانست و بیان کرد:متاسفانه روز گذشته خواب آلودگی راننده کامیونت در محور همدان- بیجارجان 6 نفر از هم نوعانمان را گرفت.

,

 

,

وی علاوه بررفع نقاط حادثه خیز،توجه به نکات ایمنی را در کاهش تلفات و خسارات حائز اهمیت دانست.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه