اخبار داغ

عربستان با درخواست سازمان ملل مخالفت کرد

عربستان با درخواست سازمان ملل مخالفت کرد
نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل متحد ضمن رد درخواست این سازمان برای رفع محاصره دریایی و هوایی یمن گفت تنها اجازه بازگشایی بندر عدن را می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل متحد ضمن رد درخواست این سازمان برای رفع محاصره دریایی و هوایی یمن گفت تنها اجازه بازگشایی بندر عدن را می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بنابر این گزارش، ولید المعلمی این خبر را پس از آن اعلام کرد که عربستان با انتقادات گسترده بین‌المللی بر سر تعطیل کردن بنادر و فرودگاه‌های یمن مواجه شد و سازمان ملل و بیش از ۲۰ گروه حقوق بشری عنوان کردند که این اقدام ائتلاف سعودی مردم یمن را به قحطی و مرگ نزدیک‌تر کرده است.

,

در بیانیه نماینده عربستان در سازمان ملل آمده است: اولین گام در این زمینه تا ۲۴ ساعت آینده اتخاذ خواهد شد و شامل بازگشایی بنادر مکلا و عدن در جنوب یمن که تحت کنترل منصور هادی است می شود.

,

وی گفت در زمینه بنادر واقع در مناطقه مورد مناقشه مانند حدیده نیز نماینده عربستان اعلام کرد که از سازمان ملل خواسته شده تا تیمی از کارشناسان برای بحث درباره اطمینان پیدا کردن از اینکه از این بنادر سلاح قاچاق نمی شود، اعزام کنند!

,

منبع:اعلام الحربی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه