اخبار داغ

در پی نامه غم‌انگیزی به یک مسئول:

وقتی قلم و قدم دست به خیر شدند

وقتی قلم و قدم دست به خیر شدند
در پی انتشار خبری مبنی بر "نامه غم‌انگیز دختری به دادستان اسدآباد" در پایگاه خبری آوای سیدجمال برای کمک به این نیازمند کوچک همت‌های بلند در این زمینه برداشته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  آوای سیدجمال؛ احسان و نیکوکاری روز و شب، فرد عادی و مسئول، کوچک و بزرگ و جایگاه و مقام نمی‌شناسد و اگر کسی بخواهد در کار خیر و نیک شرکت کند، برایش مهم نیست کار خیر برای چه کسی است و تنها هدفش کار خیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آوای سیدجمال,

چند شب گذشته بود که با انتشار نامه‌ای غم‌انگیز از یک دختر به دادستان شهرستان اسدآباد در پایگاه  و کانال خیری آوای سیدجمال موجی از ابراز احساسات مردم در فضای تلگرام پیچید و همت های بلند برای کمک به این دختربچه اوج گرفت.

چراغ‌هایی برای کمک به این دختر سبز شد و یکبار دیگر پایگاه خبری آوای سیدجمال با مشارکت مردم و البته دادستان شهرستان متولی کار خیر شد.

این بار کمک‌های خیرخواهانه برای یک خانواده بهبودیافته بود که دختر خانوده در نامه ای به دادستان از او به منظور کمک در حل مشکل اعتیاد مادر و پدرش تشکر کرده بود.

او در این نامه از مشکلاتشان و کمبود نداشته‌هایشان گفته بود که یکی از آن‌ها تلویزیون بود؛ همین یک درد کافی بود تا یکبار دیگر ما قلم به دست شده و قدم در این راه برداریم و از مردم خیرخواه شهرستان کمک بجوییم.

این شد پایگاه خبری در طی دو روز اطلاع‌رسانی با جمع آوری کمک نقدی و یک دستگاه تلویزیون به همت بلند دادستان شهرستان یکبار دیگر لبخند را بر لبان خانواده ای به خصوص دختر بچه 11 ساله نشاند.


این امر تنها از روی حس بشردوستانه و با الگوگیری از امام حسن مجتبی(ع) و همت بلند خیرینی از شهرستان اوج گرفت و چه خوب این خیرین درخشیدند؛ باشد که با این همت‌های بلند دستان نیازمند دیگری گرفته شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه