اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش مشگین‌شهر:

60 درصد مدارس مشگین‌شهر فرسوده است

60 درصد مدارس مشگین‌شهر فرسوده است
مدیر آموزش و پرورش مشگین‌شهر، گفت: بیش از 90 درصد کارهای عمرانی درمانگاه فرهنگیان مشگین‌شهر با اعتبار بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون ریال انجام گرفته که تا دهه مبارکه فر آماده افتتاح می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا نوری‌زاده مدیر آموزش و پرورش مشگین‌شهر در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سفیرمشکین، گفت: در طول 15ماه گذشته که این مسئولیت را بر عهده گرفتم به محض ورود به این جایگاه چالش و دغدغه‌های آموزشی، منابع انسانی، درآمدهای اقتصادی، جذب اعتبارات استانی و مشارکت خیرین در اولویت کاری قرار گرفت و توفیقی حاصل شد تا از محل درآمدهای اختصاصی نسبت به سال گذشته 36 درصد افزایش یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی سفیرمشکین,

 

,

وی افزود: 50 واحد آموزشی در مرکز مشگین‌شهر وجود دارد 60 درصد این مدارس از لحاظ عمرانی تخریبی بوده و فرسوده هستند و با حداقل شرایط مورد استفاده قرار گرفته و در وضعیت مناسبی قرار ندارند و دانش آموزان مجبوراً در مدارس تخریبی مشغول به تحصیل هستند لذا در زمینه جذب مشارکت با خیرین مدرسه ساز سعی و تلاش ما این بوده است که با خیرین تعامل بیشتری داشته باشیم و ارتباط خود را بیش از پیش افزایش دهیم.

,

 

,

نوری‌زاده با اشاره به جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان گفت: این جشنواره در شهرستان مشگین‌شهر با تائید رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان جزء برترین جشنواره‌های استانی از لحاظ مشارکت در بین مناطق 19 گانه استان بود و در سایه این تعامل و حمایت‌های صورت گرفته در این شهرستان 3 مدرسه 13 کلاسه در حال احداث است.

,

 

,

وی ادامه داد: مدرسه امام جواد (ع) در کوی امام رضا، مدرسه شهدای فرهنگیان و مدرسه مسکن مهر که بعد از شش سال با اعتبارات دریافتی از نماینده و قائم مقام وزیر مسکن و شهرسازی جریان یافت و این مدرسه تا آغاز سال تحصیلی سال 97 آماده افتتاح می‌شود.

,

 

,

وی تصریح کرد: با تلاش صورت گرفته برای 3 مدرسه حجاب که اخیراً دچار حریق شده بود، احداث مدرسه کوی ولایت از محل طرح بازآفرینی پایدار شهری دولت و همچنین تکمیل مدرسه شبانه روزی شهر قصابه تفاهم نامه بسته شده و به زودی عملیاتی می‌شود.

,

 

,

مدیر آموزش و پرورش مشگین‌شهر در خصوص درمانگاه فرهنگیان مشگین‌شهر گفت: در زمان ورود به آموزش و پرورش و در طی بازدیدهای میدانی شاهد احداث درمانگاه فرهنگیان به صورت سنتی بودیم که در وضعیت نامناسبی قرار نداشت که با دعوت از مهندسان و معماران این شهر برای اصلاح و طراحی مدرن آن مهندسان طراح‌ها و تغییرات لازم را ارائه و به صورت رایگان در اختیار این مجموعه قرار گرفت که با تصویب آن عملیاتی شد.

,

 

,

وی تاکید کرد: بیش از 90 درصد کارهای عمرانی این پروژه با اعتبار بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون ریال انجام گرفته در تلاش برای تجهیز و آماده سازی آن برای افتتاح در دهه مبارکه فجر سال جاری هستیم.

,

 

,

نوری‌زاده با اشاره به حوزه پرورشی اداره آموزش و پرورش گفت: در این حوزه شاهد رشد در کلیه حوزه‌ها خصوصاً در بحث تربیت بدنی بودیم به طوری که مجموعه آموزش و پرورش توانسته است در شش رشته ورزشی مقام اول استانی و دبیران تربیت بدنی مقام اول استانی و همچنین دو مقام سوم و پنج کشوری توسط این مجموعه کسب شود که تاکنون بی سابقه بوده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه