اخبار داغ

در بازدید سفیر ارمنستان از ظرفیت‌های اقتصادی چناران مطرح شد؛

ضرورت معرفی ظرفیت‌های صنعت خراسان رضوی به کشورها خارجی

ضرورت معرفی ظرفیت‌های صنعت خراسان رضوی به کشورها خارجی
رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: باید ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان‌های استان، بیش‌ازپیش برای سفرا و رایزنان اقتصادی کشورهای مختلف دنیا، معرفی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، سفیر ارمنستان در ایران، رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و هیئت همراه با حضور در مجموعه کارخانه‌های شرکت عالیس، با ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان چناران آشنا شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

آرتاشس تومانیان در بازدید از مجموعه کارخانه‌های عالیس شامل نیک رز، بهار رز و چشمه نوشان، اظهار داشت: واحدهای صنعتی چناران از واحدهایی است که با تکنولوژی روز دنیا فعالیت می‌کند.

,

سفیر ارمنستان در ایران ادامه داد:‌ همکاری اقتصادی ایران و ارمنستان موجب بهره‌مندی ایران از گروه اوراسیا خواهد شد که علاوه بر توسعه اقتصادی و تجاری برای ایران، ایجاد امکان استفاده این کشور از مزیت ورود کالا بدون عوارض را نیز در پی خواهد داشت.

,

 تومانیان با اشاره به عضویت ارمنستان در گروه اوراسیا اظهار کرد: این کشور دو سال است که به‌عنوان یکی از 5 عضو این گروه فعالیت دارد.

,

سفیر ارمنستان در ایران به کیفیت بالای محصولات تولیدی این واحد اشاره کرد و گفت: در سفر به استان خراسان رضوی علاقه‌مند به بازدید از شهرک صنعتی چناران بودم.

,

تومانیان بابیان اینکه این بازدید در راستای توسعه همکاری تجاری و اقتصادی بین ایران و ارمنستان صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: جغرافیای صادرات این شرکت (عالیس) و فعالیت بیش از هزار نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در این واحد تولیدی، نشانگر توان بالای این مجموعه است.

,

امیر فخریان، رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این بازدید از شهرک صنعتی چناران اظهار داشتند: می‌بایست ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان‌ها برای سفرا و رایزنان اقتصادی کشورهای مختلف، بیش‌ازپیش معرفی شود و امیدواریم این‌گونه بازدیدها و نشست‌ها بیش‌ازپیش صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه