اخبار داغ

بر اساس اعلام بورس کالا؛

حجم معاملات آتی سکه افزایش یافت/۶۸۹ قرارداد با سررسید دی فروش رفت

حجم معاملات آتی سکه افزایش یافت/۶۸۹ قرارداد با سررسید دی فروش رفت
۵۰ هزار و ۸۸۴ قرارداد آتی سکه به ارزش ۸ هزار و۲۱ میلیارد ریال، داد و ستد و در بورس کالا معامله شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بورس کالا، در معاملات بورس کالا در روز گذشته، روند هر ۵ سررسید آتی سکه افزایشی بود، به طوری که در جریان معاملات سکه طلا تحویل دی ماه ۲.۲۸ درصد رشد کرد و با رقم یک میلیون و ۴۳۲ هزار تومان داد و ستد شد به طوری که در این سررسید بیش از ۶۸۹ قرارداد به فروش رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس این گزارش، قرارداد آتی سکه طلا سررسید اسفند ماه نیز در حالی با داد و ستد ۱۱۱ قرارداد مواجه شد که یک میلیون و ۴۵۸ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و رشد ۱.۴۳ درصد را تجربه کرد.

,

از سوی دیگر سکه طلا تحویل اردیبهشت ماه ۹۷ نیز با رقم یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان داد و ستد شد که ۱.۶۲ درصد رشد داشت. در این سررسید نیز یک هزار و ۲۵۴ قرارداد معامله شد.

همچنین قرارداد آتی سکه تحویل تیر ماه سال ۹۷ در حالی معامله ۱۵ هزارو ۲۵۸ قرارداد را تجربه کرد که با  رشد ۱.۴۵ درصدی قیمت و قرار گرفتن در عدد یک میلیون و ۵۳۹ هزارتومان به کار خود پایان داد.

,
,
,

در مقابل، قرارداد آتی سکه تحویل شهریور ماه سال ۹۷ در حالی معامله ۳۳ هزار و ۵۷۲ قرارداد را تجربه کرد که با  رشد ۱.۸ درصدی قیمت و قرار گرفتن در عدد یک میلیون و ۶۰۰ هزارتومان به کار خود پایان داد.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه