اخبار داغ

بمناسبت هفته کتاب؛

همایش مادران قصه گو در اصلاندوز برگزار شد+تصاویر

همایش مادران قصه گو در اصلاندوز برگزار شد+تصاویر
بمناسبت هفته کتاب همایش مادران قصه گو در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصلاندوز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،همایش مادران قصه گو دیروز به همت کتابخانه های عمومی اصلاندوز و قره قباق و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان اصلاندوز در راستای ترغیب مادران به مطالعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

در این همایش موسی بیدار مسئول کتابخانه های عمومی بخش ضمن اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی قصه گویی را بهترین روش برای پرورش عادت های مفید و ایجاد عزت نفس و حس استقلال طلبی و گسترش خلاقیت عنوان کرد.

,

وی قصه را نیروی بسیار قدرتمندی در جهت شخصیت سازی در کودکان دانست و افزود:کودک با گوش سپردن به قصه بر توجه و دقتش به پیرامون خود می افزاید و در باره هر موضوع و پدیده ای فکر می کند و از این راه می تواند مهارت هایی مثل خوب دیدن و خوب شنیدن و خوب پرسیدن و به دنبال پاسخ بودن را به دست اورد.

,

بیدار همچنین به نقش خانواده به خصوص مادران اشاره کرد و گفت: وظیفه والدین تنها این نیست که برای کودک بلند بخواند و یا الفبا به او یاد دهد بلکه آنها باید برای تداوم خواندن ، عادت به مطالعه را در درون کودک پایدار و نهادینه کند.و باید دانست که نقش خانواده از گهواره و با خواندن لاللایی شروع شده و با ترغیب انها به مطالعه ادامه می یابد.

,

در ادامه قدرت مهرآوران رئیس اداره آموزش و پرورش به نقش تربیتی والدین در راستای هدایت فرزندان به یادگیری صحیح و آموزش درست اشاره کرد و گفت:والدین کودکان خود را به کشف هویت و معنای زندگی خردمندانه هدایت کنند و با بالا بردن سطح آگاهی خود،فرزندانشان را در مسیر درست تربیت قرار دهند.

,

سپس خانم ها پورکریمی،کیمیا محمدزاده و مبینا نصیری به قصه گویی پرداخته و در پایان به 6نفر از کودکان که در اول برنامه نقاشی کشیده بودند به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

,

همچنین از قصه گویان همایش هم تجلیل بعمل آمد.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه