اخبار داغ

مسئول روابط عمومی طرح ۴۶ هزارهکتاری:

کارگران شاکی به مشاورین کارفرما در هر ناحیه مراجعه کنند/ حقوق کارکنان تا پایان مرداد ماه پرداخت شده است

کارگران شاکی به مشاورین کارفرما در هر ناحیه مراجعه کنند/ حقوق کارکنان تا پایان مرداد ماه پرداخت شده است
مسئول روابط عمومی طرح ۴۶ هزارهکتاری گفت: کارگرانی که نسبت به عدم پرداخت حقوق خود شکایتی دارند به مشاورین کارفرما در هر ناحیه مراجعه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اوشیدا؛ پس از انتشار مطلبی مبنی بر اینکه "اختلاف کارفرما با پیمانکاران گریبانگیر کارگران طرح ۴۶ هکتاری دشت‌سیستان شد" سید سجاد حسینی به خبرنگار اوشیدا گفت: با عنایت به اعلام خبری به نقل از حسینعلی اکبری، دبیر اجرایی خانه کارگر سیستان و بلوچستان در خصوص اختلاف کارفرما با پیمانکاران گریبانگیر کارگران طرح ۴۶ هزار هکتاری دشت سیستان، به اطلاع می رسد، آنچه که از طریق ایشان اعلام شده ناشی از نا آگاهی وی نسبت به اطلاعات طرح انتقال است.

وی افزود: در این خصوص به اطلاع می رسد که کلیه پیمانکاران طرف قرارداد با کارفرما در دشت سیستان براساس دریافت صورت وضعیت کارکرد خود مکلف به پرداخت دستمزد کارگران مجموعه کاری خود خواهند بود و مشاورین کارفرما در تمامی نواحی بر این امر نظارت کافی را دارند.

حسینی ادامه داد: با عنایت به اینکه فاز اول عملیات اجرایی طرح خط انتقال در بعضی نواحی رو به اتمام می باشد، پیمانکاران نیروهای مازاد خود را تعدیل کرده اند که امری اجتناب ناپذیر در پروژه های عمرانی است چرا که این نیروها برای مدت معینی مشغول به کار شده است.

مسئول روابط عمومی طرح ۴۶ هزار هکتاری خاطرنشان کرد: تا کنون به جز تعدادی اندک از پیمانکاران جز طرف قرارداد با پیمانکاران اصلی که نتوانسته اند به تعهدات خود عمل کنند، تمامی پیمانکاران اصلی طرف قرارداد تا پایان مرداد ماه نسبت به پرداخت حقوق نیروهای خود اقدام کرده اند.

وی در پایان اظهار داشت: چنانچه کارگران شاغل در طرح در هر یک از نواحی عمرانی که با پیمانکار اصلی کار می کنند در خصوص حقوق خود مطالباتی دارند لازم است به مشاورین کارفرما در هر ناحیه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا, اختلاف کارفرما با پیمانکاران گریبانگیر کارگران طرح ۴۶ هکتاری دشت‌سیستان شد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه