اخبار داغ

به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی صورت گرفت؛

آغاز طرح کتاب محله در طرقبه به منظور دسترسی آسان علاقه مندان به کتاب

آغاز طرح کتاب محله در طرقبه به منظور دسترسی آسان علاقه مندان به کتاب
مسئول سازمان فرهنگی شهرداری طرقبه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی به عنوان جایگزین استفاده از فضای مجازی در طرقبه گفت: طرحی به منظور دسترسی آسان شهروندان محلات مختلف به کتاب، همزمان با هفته کتاب در محلات بوستان و مسکن آفتاب طرقبه آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد جاهد طلب در گفتگو با طرقبه نیوز؛ اظهار کرد: طرحی به منظور دسترسی آسان شهروندان محلات مختلف به کتاب، همزمان با هفته کتاب در محلات بوستان و مسکن آفتاب طرقبه آغاز شده است که بزودی در محلات دیگر شهر از جمله طرقدر، فرهنگیان، دهکده باران، شهرک کریمی، شهرک پردیس و گلستان اجرایی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

مسئول سازمان فرهنگی شهرداری طرقبه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی به عنوان جایگزین استفاده از فضای مجازی در طرقبه افزود: این طرح به منظور دسترسی آسان شهروندان بزودی در محلات دیگر شهر از جمله طرقدر، فرهنگیان، دهکده باران، شهرک کریمی، شهرک پردیس و گلستان اجرایی خواهد شد.

,

 

,

مجموعه سازمان فرهنگی شهرداری طرقبه به منظور تحقق این هدف در شهر طرقبه به مناسبت هفته کتاب برنامه های مختلفی را اجرایی کرده که ۹۰ درصد این برنامه به این ایام هفته کتاب خلاصه نمی شود و در تمام طول سال در حال اجرا است.

,

 

,

مسئول سازمان فرهنگی شهرداری طرقبه ضمن تأکید بر سرمایه گذاری فرهنگی درازمدت در مورد کودکان علاقه‌مند به کتاب و کتاب‌خوان گفت: فضا سازی شهری با موضوع فرهنگ کتابخوانی، بروزرسانی ۲۰ ایستگاه مطالعه شهری در اماکن عمومی، آغاز طرح کتاب محله، مسابقه خوانش کتاب و دورهمی کتابخوانی در مراکز فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان و ساعتی با کتاب و مسابقات دیگر قسمتی از برنامه این سازمان به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی در شهر طرقبه است.

,

 

,

وی افزود: تلاش شده در بیشتر برنامه های فرهنگی کتاب به عنوان هدیه به شرکت کنندگان اهدا شود و در صورت امکان در کنار اجرای برنامه های مختلف در فضای های عمومی نمایشگاه کتاب نیز برای استفاده علاقه مندان احداث شود.

,

 

,

جاهد طلب همچنین از طرح حمایت از نویسندگان و پدیدآورندگان بومی خبر داد و گفت: از نویسندگان شهر طرقبه که کتابی را منتشر کرده اند و یا در دست انتشار دارند با مراجعه به محل سازمان فرهنگی حمایت به عمل می آوریم.

,

 

,

وی ضمن تأکید به فرهنگ دوستان و شهروندان برای مشارکت در برنامه های کتاب خوانی، تصریح کرد: با توجه به اهمیت افزایش میزان کتاب خوانی در بین شهروندان به خصوص کودکان و نوجوانان، آمادگی داریم تا از طرح هایی که به این موضوع می پردازند حمایت کنیم و به صورت مشارکتی عملیاتی کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه